·         Bugün sizlere çok güzel bir yazı hazırlamıştım ,okuyunca içiniz ısınacak,yüzünüzde tebessüm oluşacaktı ama olmadı,olmuyor .Ne yana dönsem şiddet,etrafımda korku dolu gözler,güvensiz bakışlar…Ne oldu da bu hale geldik?

·         Haberleri dinliyorum: Daes terör örgütü çocuklara içine bomba yerleştirilmiş oyuncaklar dağıtacak,sonra da ''Kerbela Anma Günü'' nde bunları patlatacak ve katliam yapacak!!!

·         Ne adına peki?

·         Din adına!!

·         Söyler misiniz :hangi din,hangi inanç  öldürmeyi onaylar?

·         Terör önceleri bölgesel eylemler gerçekleştiriyordu şimdi dünyayı tehdit ediyor.

·         Önceleri kendi çıkarları için bu örgütlere her türlü desteği veren ülkeler,şimdi onlarla karşı karşıya kaldı, ne yapacağını bilemez halde,panik içinde.

·         Karga beslenmez kardeşim bunu size atalarınız söylemedi mi?

·         Yine haberlerde diyor ki: ABD silah sanayi beş yılda % 236 büyüme kaydetmiş.Korkunç bir rakkam bu!

     Sen önce onlara silah ver ,büyüt,nasıl olsa buraya kadar gelemezler, buna cesaret bile edemezler diye düşün,üç kuruşluk çıkarın için binlerce masum insanın canını,malını hiçe say,silah sana yönelince de‘’Eyvah ben ne yaptım?’’diye dövün ,ah-vah et.

·         Binlerce kilometre uzaklardan gel el alemin topraklarına , terörle mücadele ediyorum bahanesiyle orada yaşayan yüz binlerce masum garibanı yerinden yurdundan et,o zavallı insanlar senin sınırlarına dayandığında da kapılarını kapat,zorla girmeye kalkarlarsa vur,öldür gitsin. 

      Canı kaç para ki bu adamların!!!

·         Akıllara zarar!!

·         Yüzyıllar boyunca Afrika’da,Amerika’da yaşayan yerli halka olmadık zulümler yapan,yakın zamanda Irak,Afganistan ve dünyanın birçok ülkesinde size barış ,huzur getireceğiz diye milyonlarca insanı katledip,ortalığı birbirine katan sözüm ona MEDENİ BATI,yalnızca oranın zengin doğal kaynakları için veriyor bu mücadeleyi bunu biliyoruz.

·         Bahaneleri sıkıyor canımı,sana ne be kardeşim;bırak herkes bildiği gibi yaşasın,bildiği gibi inansın,bildiği gibi konuşsun,teni siyah olmuş,beyaz olmuş sana ne?

·         Bir de koca koca adamlar:’’şimdi ne yapacağız,bu terörle nasıl mücadele edeceğiz?’’ diye uluslar arası toplantılar yapmıyorlar mı,zoruma gidiyor vallahi.

·         Yahu kardeşim,bir hafta silah verme ,yardım yapma biter bu terör.Ben iki yüz elli gram aklımla bunu düşünüyorum da siz düşünemiyor musunuz?

·         Küçücük menfaatleri,bitmek tükenmek bilmeyen hırsları ve inatları yüzünden o zavallı insanların hayatlarını kaybetmesine neden olan o BÜYÜK BÜYÜK  MEDENİ ülkeleri en az terör örgütleri kadar şiddetle ve nefretle kınıyorum.

·         Uzmanlar diyor ki; şiddet ve sevgi öğrenilebilen davranışlardır.

     Hatırlayın lütfen eski filmleri,bizlere,sevgiyi,dostluğu,yardımı,saygıyı birlik ve beraberliği öğretirdi,ya şimdi?

     çizgi filmler bile buram buram şiddet kokuyor.İlmek ilmek işliyorlar şiddeti bilinç altımıza.

·         Peki neden?

·         Silah satacaklar.Biz kucak dolusu paralar vererek o silahları alacağız ve birbirimizi vuracağız.

·         Sevmek hem maliyetsiz hem de insanı mutlu eden bir duygu.

·         Seçim sizin ‘’ŞİDDET Mİ,SEVGİ Mİ?’’

·         Saygılarımla

·         Sebahat Karagöz.

( Şiddet Mi Sevgi Mi başlıklı yazı S.Karagöz tarafından 12.10.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.