BAŞKANIMIZ  TÜRK  GELENEĞİNİ UNUTMAMIŞ

 

 Ahmet AYAZ

Gaziantep Güneş Gazetesi 09 Ekim 2016

……………………………………………………………

 

       Oğuzeli Belediye Başkanımız Mehmet Sait KILIÇ, Türk Milletinin geleneğini, göreneğini. örf ve adetlerini, çok sağ olsun,  unutmamış.

        09 Ekim 2016 Pazar günü saat 20.00 de Protokol Yolu Üzerindeki,  Beyaz Saray Düğün Salonunda, Demirdöken Ailesinden Kızımız  Cansu  ile Ayaz ailesinden yeğenim Mehmet Ayaz’ın düğünleri vardı. Beyaz Saray Düğün Salonu deyip  geçmeyin. Bu salonda düğün yapın görün. Beyaz Saray Düğün  salonunu. Adına gerçek yakışan bir düğün  salonudur.

       Bu muhteşem  düğünde Oğuzeli İlçemizin saygı değer Belediye Başkanımız Türk geleneğini, Türkün örf ve adetlerini unutmamış. Oğuzeli’nden düğünümüze gelen, Sayın Belediye Başkanımız, yanımda oturarak bir süre düğünümüzü seyir ettikten sonra, yerinden kalkarak, bana da kalkmamı söyledi.   Piste çıktık. Gelinimiz Cansu Demirdöken ve Mehmet Ayaz’a, Bir Kur’anı kerim hediye etti. Daha sonra da  bir Türk Bayrağı hediye etti. Gelinimiz Cansu ile damadımız Mehmet, Belediye Başkanımızın  hediye ettiği  Kura’nı Kerimi ve Türk bayrağını   öpüp başlarına koyduklarını görünce, gençlerin ve Oğuzeli Belediye Başkanımızın bu güzel tutum ve davranışını düğün merasimine katılanlar hayranlık içinde izlediler. İnanın ben de heyecanımdan ağlamamak için duygularıma zorluklar içinde hakim olabildim. Bizleri yaratan yüce Allahtan böyle güzel düğünlerin, böyle güzel insanlarla geçmesini diliyorum.

       Saygıdeğer okurlarım; Ben burada sizler ile, bir mutluluk dolu  geceyi paylaşırken, gecemize  renk  katan  Oğuzeli belediye Başkanımız Sayın Mehmet Sait KILIÇ  Bey başta  olmak  üzere,  düğünümüze iştirak eden, tüm akraba, dost ve Yakacık (Zıranba) Köyü Halkına teşekkür  ediyorum. Düğünümüze  çiçek gönderenlere da, ayrı ayrı canı gönülden teşekkür ederken,  O  gün, o  gecede Beyaz Saray Düğün Salonunda  bulunan herkese selam sevgi ve saygılarımı sunuyorum.

       Sevgili okurlarım; Güzellikleri zamanında ve yerinde paylaşmak için, beni unutmayın. Sohbet Köşemde sizler ile yine buluşalım. En güzel günler, hep ve hepimizin olsun. Hoşça ve dostça kılınız diyorum.

 

( Başkanımız Türk Geleneğini Unutmamış başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 12.10.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.