Hatırladık mı son Nisanı bir hicaz şarkısında ağaçlarla beraber ?                                                                        Unuttuk mu sun zemheride ürperen fısıltıyı bergenlikten bihaber ?                                                                     Gördük belki de yaratıkların en şahşalısını bir sonbahar ikindisinde                                                                       Görmedik belki de Lilith gibi cennetten kaçan bir kızıllığı asimetrik bir bahar öğlesinde                                           Gülümsedik belki aydınlığa, ferasetli ağaçlardan güç aldık yürüdük sokaklar boyu                                            Ağladık belki güldüğümüz anların armonisi dünya meyyalinde bir santimetrelik kuyu                                         Dik durduk belki önümüzde sıradağlar alevlense de gökdelenlerin üstünden                                                  Titredik belki esrarengiz patikalardan geçerken,gördük yakamoz anıları kör ağaçların üstünde                               Bekledik mi günleri hala yüreğimiz boş hayallerde saklıyor sıcacık bir kuytuyu                                                Bildik mi tüm soruları yoksa unuttuk mu soracağımız tüm soruları tüm cevapların üstünde ?                               İstedik mi mutlulukları yoksa yıkandık mı acıların ateşinde afitab kalmış bir yoldayken?                           İstemedik mi güzellikleri saf gecelerin üstünden hep bize doğrular yanlışlar doğruları mı gösterdi yönümüzü ararken                                                                                                                                                                   Sildik mi tüm hatıraları yaşam siluetinden,temizledik mi tüm kirli günleri aylar mevsimleri çepeçevre sararken ? Hatırladık mı yoksa yine hayalleri,çıkamadığımız boş kuyuları gördük mü yanlışların arasında doğrularla yanarken?                                                                                                                                                            Bekledik mi günleri yoksa günler mi mevsimlerce bizi bekledi ?
( Bekledik Mi Günleri başlıklı yazı ercaga tarafından 15.10.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.