Sevgili dostlar 
Bazi cevreler bir takim ortak degerlerimizi kullanarak, hala insanlarımızı kutuplastirmaya çalışıyorlar.
Bunu gaflet, delalet olarak değerlendiriyorum.
Her tür etnik kökenden,dini inanctan atalarımızın canını vererek bizlere emanet ettiği bu vatan: HEPIMIZIN.
Şehitlerimizin kanıyla şekillenen ay  yıldızlı Bayrak: HEPIMIZIN
Düşmanlarımızın elinden söke söke alarak vatanimizda; Ulu Önder Atatürk ve arkadaslarinin bizlere emanet ettiği Cumhuriyet:
HEPIMIZIN.
Insanların inanç ve yaşam tarzları ise, tamamen kişisel olup; özgürlük ve demokrasi anlayışıyla kimseyi ilgilendirmemesi gereken, kimsenin müdahale hakkının olmadığı bir alandır.
LUTFEN ARTIK AYRISMA DILINI BIRAKIP, BIRLIK OLMANIN ORTAK DEĞERLER ETRAFINDA TOPLANMAK OLDUĞUNUN FARKINA VARIP; KIMSEYI DISLAMAYALIM.
HEMEN BUGÜN,  BU KUTLU GÜNDE BUNU HAYATA GEÇİRELİM.

Ben TC Vatandaşıyım diyen herkese:BU TOPRAKLAR HELAL !!

Ben TC Vatandaşıyım diyen herkesin eline AYYILDIZLI BAYRAK
Ben TC Vatandaşıyım diyen herkesin diline ve gönlüne CUMHURIYET ÇOK YAKISIR !!

CUMHURIYET BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN!

Saygılarımla 
Sebahat  Karagöz 
( Bu Ülke Hepimizin başlıklı yazı S.Karagöz tarafından 29.10.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.