Gelecek misin bir gün o uzak yerden, yağmur demeden çamur demeden.
Gelecek misin sağanaklarda titreyen  kalbi almaya şemsiyenin altına.
Kışta tüten baca...
Yazda bir bardak ayran içmeye. Gelecek misin geceyle gündüzü kavuşturmaya, kanadı kırık beyaz güvercini kafesine almaya. 
Gelecek misin gözü yollarda kalan sevgilini yanına almaya.
 Belki bir gün geleceksin. 
Erken gelirsen eğer
 bahar geçmeden açar badem çiçeklerimiz ardından iğde çiçeği sarar dört bir yanını ciğerimin. 
Erken gelirsen sıcacık olur yemeğimiz,  soğumadan kestaneler acımadan demlikteki çayımız ... Dökülmeden yıldızlar saçlarımıza, 
ah düşmeden bağrımıza, Zeki Müren çalmadan gramafonlarımızda, 
çatıya saklanmadan aşk,
 tozlanmadan anı defterimiz yorulmadan ayaklarımız 
 henüz yemyeşilken çam fidanımız o büyüyüp odun olmadan geliver can sevgili.
Bir tas nane kokulu darhane çorbasına hasretsen, 
yastığına düşsün istiyorsan kara gelincikler,
 balkondan esip fesleğenin açmasını perdeni.  İstiyorsan cıvıldaşan minik serçeleri, istiyorsak durgunlukların gülümsemesini, umutların vehmden hayata düşmesini, bir bebeğin ağlamasıyla sevinmemizi istiyorsak gel de beliriversin artık duvarda bir gelinle damat resmi.
( Bir Gelin Bır Damat Resmi başlıklı yazı Derin Şair tarafından 30.10.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.