sonuçsuzluk  ile ilgili görsel sonucu

Doğru olan herkes için doğrudur, yapanı ve etrafındakilerine yapılan doğrularla insan doğrudur, yanlış ile yapanı bağlar, dolaylı olarak başkası dâhil ederek kimse suçlanmaz. Suat bir çocuk gibi huzurla uyurken, Nurettin yazılımları hazırlarken bunları düşünüyordu. Bu suçlamalardaki varsayımlar iğrençtir, siz şimdi varsayımlarla iğrenç olmak neymiş göreceksiniz derken sabaha karşı yazılımı hazırladı bitirdi, masanın üzerine bir not yazarak, usulca kapıyı açtı ve evine doğru yola koyuldu.

Notta şu yazıyordu, sevgili kardeşim ortaya koyabileceğim en iyi yazılımı masana bırakıyorum. Sana direnme ve dayanabileceği acılarını dindirmene yardımcı olabildimse ne mutlu bana. Kendine artık işkence yapar gibi işkence yapma, bu yazdığım yazılımlarla bir istemin isteğin istemenin başarıya kapalı olan kapıların nasıl kırıldığına, onlar şahit olacaklar. Birlikte ikimiz şimdi kırılmamanın toplu gücüne karşı, kırma gücünü deniyoruz, sana kolay gelsin, ben gidiyorum, güzel mışıl mışıl uyuyordun uyandırmadan bende evin yolunu tutuyorum, ara beni unutma sakın, Can kardeşin Nurettin. Unutmadan söyleyeyim ben bu hareketimize “Felaket” koyuyorum, sana kolay gelsin.

 

İnsan hayatında insanlar birbirlerine karşı dokunuşları yumuşak olursa insanın kalbi kırılmaz ve kavga gürültü kaos ortamı meydana gelmez. Suat uykusunda hala olayın şoku ve etkisi ile sayıklamaya başladı. Sanki olayları yeni baştan tekrar yaşıyordu. Kendini Suçlayanlara karşı rüyasında sesleniyordu

-Beni az biraz dinleyin siz yalvarıyorum, buraya kendimi öldürmeye ve cesedimi kaldırmaya geldim. Yalvarıyorum eşim ve çocuğumun hatta benimde hiçbir suçum yok. Tamam, beni suçlayın ama eşimi çocuğumu serbest bırakın. Yalvarıyorum size.

-Bizler seni ailenle gömmeden bu işin peşini bırakmayız, bizde af etmek yok hah hah ha...

-Yalvarıyorum size az dinleyin sonra bana ne yaparsanız yapın ama az dinleyin. İnsanlar yaşarken çoğu zaman yaptıkları yanlışlıkların hatanın arkasında yaşasa da,  bu dünyada ve gönlümüzdeki güzellikler iyilikler her zaman bu hataları yanlışlıkları suçu siler alır götürür. Sizden bir parça iyilik istiyorum insanlık adına.

Karşısındaki adamlar devamlı kahkahalarla gülerken, eşi ve çocuğu korku dolu gözlerle olanları izliyordu.

-Vay şimdide filozof oldu bize ders veriyor. Bilmez misin biz ders almayız veririz hah hah ha…

-Yok, yok beni yanlış anladınız, ders vermek değil niyetim, derdimi anlatmak!

-Koçum biz zaten derdiz, sen bize neyi anlatıyorsun? Bizim iyilik yanlarımız biz ölmeden ölen bizlerin kemikleriyle gömüldü, senin haberin yok galiba hah hah ha.

-Sizler böylesine haris olamazsınız, ben sizlere milyon dolarlar kazandırdım.

-Kazandıracaksın koçum benim, senin vazifen değil mi?

Çıldırmak üzereydi rüyasında, rüya değil kâbus olmuştu çektiği eza cefa, ellerini havaya kaldırdı

-Ey izan ve idrak neredeyseniz gelin, bu acımasız insanları çepeçevre sarın.

Gelin ey izan ve idrak koşun gelin

Bırakın tüm işlerinizi elinizden gelin

Dünyadan daha ağır basın bunların beyinlerine ellerinizle

Bakın işte görün halimi serilmiş insanlık yatıyor burada yerde benimle

Bir dilenci gibi istiyorum biraz merhamet

Söyleyin ey izan ve idrak istediğim çok mu benim bu arzu ve dileklerim

Bu zalimlerin yanında kayalar parçalanır

Ah izan ve idrak gelin yüreklerine kafalarına vurun

Şerefli insan olmazlar ya bunlar belki olurlar

Birden sıçrayarak bu uykudan karasaban düşten alnında boncuk boncuk terler içinde uyandı. Şaşkınlıkla etrafına baktı oda bom boştu, düş gördüğünün farkına vardı, derin bir oh çekti.

Mehmet Aluç-Kul Mehmet

Devam edecek inşAllah

( Sonuca Odağa Kapalı Suçlama-3.bölüm başlıklı yazı kul mehmet tarafından 31.10.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.