Bu günlerde radikal kararlar almalıyım.
Bir daha asla geri dönmeyeceğim, kimseye eyvallahım olmayacak, şimdiye kadar beni üzen içimi acıtan insanlardan uzaklaşarak arkama dönüp bakmamak üzere uzaklaşmakla ilgili kararlar...
Çünkü şimdiye kadar hep başkalarını mutlu etmek için yaşadım, insanları kırmamak için kendim kırdım. Her ferdin derdini üzüntüsünü kendimin bildim ve onlara yardım etmek için ömrümü heba ettim. Sevdiğim insanların hatalarını hep affettim ama gördüm ki benim hata olmayan hareketlerim bile hata bilindi yüzüme vuruldu oysa ben hep içime attım yıllarca.. Yıllardır içime attığım her insan, her söz, her hareket artık asitlerini saldı içim yara bere içinde çaresi de yok. Şöyle bir baktım ne yapmışım diye hep kendime yapmışım yapılabilecek en büyük kötülüğü. İçim şehir çöplüğünden daha kötü durumda.
Evet ! Artık radikal kararlar almak zorundayım bunu çok derinden hissediyorum... Ama yapabilir miyim bilemiyorum onun için elim ayağım titriyor o kadar halsiz ve bitkinim ki anlatamam. Bu durum ne dosta arkadaşa, ne psikiyatristine, ne de en yakınına anlatılabilecek bir durum. Sadece beni yaradan ve beni en iyi bilene Rabbime yalvarıyorum .
Rabbım beni benden iyi bilensin. Şifam da SEN, ilacım da SEN, başlangıcım da sonum da SEN'sin. Bana yar ve yardımcı ol. Sana layık kul eyle!!! AMİN.
( Hayatıma Serzeniş başlıklı yazı SakineBAHADIR tarafından 31.10.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.