İçine düştüğüm durumu bende anlatirdimda size bi fayda vermez bana olanlardan sonra , bu yüzden susmayi tercih ediyorum . En iyisi mezarligimin karanligi anlatsin anlat kardeşim : gecenlerde sigarayı cok içiyor musun diye sormustu birisi kim oldugunu hatirlamiyorum ama sigaradan baska birsey icmiyor bu mustafa bu çocuğa ne oldu böyle . Inanin bende anlamadim gözlerinden sürekli yaş geliyor Üzgün mü yoksa sigaranın dumanindan dolayı mı tam kestiremiyorum hiç konuşmuyor sadece yazıyor kaç gündür sahi kaç gün oldu yaa baya oldu hatirlamakta zorlanıyorum sanırım 1 aydır hiç konusmadi dedigim gibi sadece yazıyor arkadaslarina yazdigi şey iyiyim defterine yazdigi sey ... suan kizgin bir bicimde bana bakmaya basladi sanirim özel onun icin defterine yazdiklari o yuzden geciyorum orayi artik kimseyle konusmak istemiyor mustafa ailesi bile sırtını çevirdi sanki ona hiç mi beğenilen bir yani olmaz bu çocuğun yaa allah askina hicmi sevilmeyecek sevilmez tabi odasindan disari cikmayan birini kim sevebilir ki ailesine gore geleceği umursamayan birini kim tanır kim sever kendi bile sevmiyordu kendini . Sanki kendi karanlığında bogulmak istiyordu belkide birinin o karanligi yakarak aydinlanmak yanmak istiyordur yada umudunu yitirmisti o karanlik odada yani yanımda . Telefonuna yazi yazarken yüzüne vuran ışıktan anladığım kadarıyla vazgeçmiş ti herşeyden ha bu arada mustafayi ben çok seviyorum çünkü benimde en cok ilgilenen arkadasim mustafa surekli yanimda yazi yazar birsey soyliyimi arada yazarken tebessüm edebiliyor hala sanki eski günlerde yaptığı değişik şeyleri hatırlıyordu keşke hatirlamasaydi sonra yine gozunden dusen yaslar o eski guzel anilar tipki bir bicak gibi kalbine saplaniyor du güldükten sonra dahada kötü oluyor o yuzdende gulmesini hiç istemiyorum kim bir insanin gulmesini istemezki ama mustafanin bu halini bir görseniz güldükten biraz sonra ne gibi bir değişim oluyor bir gorebilseniz benim gibi sizde acı r gulmesini istemezsiniz. ben; karanligim ışığın olmadıgı heryeri bilirim her sesi duyarım herkezi tanırım , kendini karanlığa hapseden herkezi ! Ama haline acidigim tek kişi mustafa o sanki ne bileyim çok farklı yaa anlatılması çok güç anlaması dahada güç olan bir insan geçen yazdigi sozlerden tanik oldum boyle sacma birsey gormedim yada bana gore sacmadirda icinde ne manalar vardir ben anlayamamisimdir inanın oylece baktim hemde saatlerce tek anladığım sifreli birseyler yazmis olmasıydı. O susmus olabilir ama suskunluguyla bana kimsenin anlatamayacagi seyleri anlatmayi basaran tek insan...
( Okuman Yeterli başlıklı yazı mustafa1453 tarafından 1.11.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.