Sonuca Odağa Kapalı Suçlama-4. bölüm

sonuçsuzluk  ile ilgili görsel sonucu






Üç gün sonra

Bugün bilgisayarda çalışırken kimseye yakalanmamak adına çok çaba sarf etmiş, bu üç gün boyunca tüm paraları ve gayrimenkulleri satarak-Kendisinde hazır olan eski vekâletnamelerle- nakde oradan Amerika üzerinden paravan kurdukları bir şirketin üzerine yatırmıştı. Bir kaç saate kadar bu işin kokusu çıkar diyerekten bilgisayarın Powers düğmesine basarak kapattı. Çok sevinçli ve heyecanlıydı. Mesainin bitmesine on dakika vardı, sevincini heyecanını belli etmemek adına önündeki kâğıt üzerine tekerlemeler bir şeyler karalamaya başladı: Büyük büyük büyülteçli, babacan Babaeskili bonboncu Bilal’le Bigalı bıngıldak Bahir’in bön bön bakışlarına, bomboş büyülü, büyük büyük laflarına kızıyordu. Bir berbere, bir bibere bre berber beri gel biber al, diyordu. Sazende Şazi ile Zifos Zihni zaman zaman sizin sokağın sağ köşesinde sinsi sinsi fiskosla sarak sizi zibidi Suzi’ye sonsuz ve sorumsuz bir hayâsızlıkla ikide bir şikâyet ederler. Cüce Çinici celalli hoca Çebi, geceleri içki içince gizlice marpuççular içindeki zücaciyelere gidip, içi Çince yazılı cevizcileri ciro için iç içe geçmiş cicili bicili üç çeşit biçimsiz civalı cam çubuğu cepceğizine indirdi.

Kendi içinden de

-İşte size beyin jimnastiği az beyniniz çalışsın, gönlünüzle beraber, hissedin tadın bakalım. Ben size dilimle hislerimle anlatmaya çalıştım anlamadınız, şimdi görün bakalım anlamamak neymiş! Ay ben kendimden korkmaya başladım desem az söylemiş olacağım. Anlamayı zorlaştırmak kolay etmemek kolaylamamak nasıl bir şeymiş bugün yarın tadacaksınız. Umarım tadı hoşunuza gider… Siz duygularınızla hislerinizi, çırılçıplak ederek karşıma geçtiniz, kendinizi güçlü sandınız, oysa Yüce Allah güç ve kudret sahibidir, oyunbozanların en büyüğüdür. Gerçi biraz acımasızda olsam, Rabbim onların ders alması için yaptım, onların kazançlarını alacakta değilim, sen beni benden iyi bilirsin.

Karşıda müdür yardımcısı Sinan Bey gelirken, dalgın olduğu için fark etmedi. Sinan Bey karşısına geçerek.

-Hayırdır Suat’ım, çok dalgın ve düşüncelisin, umarım bir sorun yoktur.

İçinden ulan… Her şeyi sende biliyorsun ya…

-Yo yok sadece, yarın ki işime odaklanıyorum, Patron ısrarla yardımcı olmamı istediğine göre çok hatırı sayılır bir arkadaşı olsa gerek.

İçinde sizin de hatırınızın da…

-Evet, biliyorum patronun en samimi çocukluk arkadaşıymış, şirket nakde sıkışınca gerisini biliyorsun.

İçinden, şu değersiz aklınıza fikrinize o çıplak gönlünüze üstünüze aldığınızdan pahalı olmayan edeple kaplatsanız da, bedeniz örtmek için o kadar pahalı giysiler almazsanız, yırtık olanlarla gezinseniz daha güzel olacak ama neyse. Müdür bey bugün kendisini çağırarak nasihat babında-Sanki kendileri nasihatten nasip alıyorlardı-derken. Patron koltuğuna yayılarak alçaktan bakan bakışı ile.

-Birçok insan hayatında mali yönden çarpık harcama tarzları var. İnsan bazen kazanır, harcarken bazen kılı kırk yaran bir karaktere sahip olmamak gerekiyorken bazıları da savurgan harcamayı çok seven olabiliyor, arkadaşım Rüstem de bunlardan birisi. Yani buna çarpık aşırı harcama hırsı yoğunlaşması da tüketmesi de diyebiliriz. Babası tüm nakit varlıklarında kısıtlamaya gidince, haliyle nakde sıkışınca dün beni aradı, yarın buraya yanına gelecek, ona saygıdan kusur etme, bir an önce evraklarını hazırla, senin şu medyadaki arkadaşlarını ara, yeniden batan bir şirket yalanı ile haber yapsınlar, hisselerin fiyatı düşünce yine her zamanki gibi, tamam mı?

-Tamam, anlaşıldı efendim, siz hiç merak buyurmayın.

-Tamam, o zaman çıkabilirsiniz.

Mehmet Aluç-Kul Mehmet

Devam edecek...

( Sonuca Odağa Kapalı Suçlama-4.bölüm başlıklı yazı kul mehmet tarafından 1.11.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.