Rakibi yenmenin yolu:onu iyi tanımaktan ,taktik ve yöntemlerini bilmekten geçer... 

 İktidar olma konusunda gerçekten samimi iseniz,işte size bazı tüyolar: 

1-İşe eğitimle başlayın:

-Önce,sizin siyasi görüşleriniz doğrultusunda bir dershane açın.

-O dershanede ders verecek öğretmenleri yetiştirecek birimler oluşturun,öğretmen adaylarınızı gençlerden seçin.

-İlk başta siyasi görüşüne bakılmaksızın piyasanın en iyi öğretmenlerini parayı bastırıp kadronuza dahil edin.

-Dershanenize çok miktarda öğrenci kayıt etmek için velilerle birebir ilişkiye geçin.

-Dershane şubelerini önce büyük kentlerde açın.Çünkü oradaki pazar oldukça geniştir.Sonra diğer illere,ilçelere hatta beldelere bile şube açarsınız.

-Kapatılma tehlikesi karşısında  yeni açacağınız dershanelerde farklı isimler kullanın.Kapatılma tehlikesi geçtikten sonra tekrar aynı isim altında birleşme yoluna gidin.

-Okulları tek tek dolaşın.Başarılı öğrencileri dershaneye ücretsiz kaydedin,hatta burs verin.Çünkü bu öğrencilerin sınavlarda dereceye girmeleri, sizin reklamınızı yapacağından sağladığı kar harcadığınızdan çok fazla olacaktır.

-Dershaneleri öğrenci yurtları ile takviye edin.Yurtlara seçilmiş elemanlar yerleştirin.

-Dershane öğrencilerinin zamanlarının çoğunu sizinle geçirmelerini sağlayın.Öyle ki uyuma ve okula gitme dışında kalan zamanlarını birlikte değerlendirmeniz konusunda velileri ikna edin.

-Dershaneye ve muhtaç öğrencilere yardım edecek hayırsever insanlarla irtiba geçin ve onlara hedeflerinizi anlatın.

-Anadolu leselerini,fen liselerini kazanan dershane öğrencilerinizi iyi izleyin ve okullarından başka arkadaşları ile sizin irtibat kurmanıza yardımcı olmalarını isteyin.

-Üniversiteyi kazanan öğrencileriniz için de aynı yolu takip edin.Üniversite öğrencilerinin en önemli sorunları beslenme ve barınma olduğundan hayırseverler ya da belediyeler yardımıyla bu problemlerini çözmelerine yardım edin.

-Üniversiteyi bitiren etkiniz altındaki kişileri devlet ve özel sektörde bir işe yerleştirin ve yetkili bir makama geldiklerinde bu borçlarını aynı şekilde ödemeleri gerektiği hususunda telkinlerde bulunun.

 

2-Vakıflardan faydalanın.Yeni vakıflar kurabileceğiniz gibi eskiden kurulmuş olanlarda da görev alabilirsiniz.Bu yolla yoksul insanlara yardım ettiğiniz gibi,yardımlarınızdan dolayı size minnettar kalacak olan fanatik destekleyicilere de sahip olabilirsiniz.

 

3-Seçildiğiniz belediyeleri kullanabilirsiniz.Buralarda borca grmekten korkmayınız.Nasılsa bir gün devlet bu borçları ya siler ya da belediye adına üstlenir.Götüreceğiniz hizmet öncelikli olarak bireylere yönelik olmalı.Yasal olmayan belediye işlerinden dolayı vatandaşları rahatsız etmekten sakınmalı,onlara bazı kolaylıklar sağlamalısınız.

 

4-Ticarete önem verin.Para güçtür.Onu elde etmek için çalışın.Sermayenizi büyütebildiğiniz kadar büyütün.Gerekirse iyi bir kapitalist olun.Ticari faaliyetlerde birbirinizi destekleyin.Sermaye sahibi kişileri ürkütmeyin,onları parti çıkarları doğrultusunda kullanın.Kendi "burjuva" sınıfınızı yaratın.Kendi burjuva sınıfınız oluştuktan sonra diğer kapitalistlere ihtiyacınız kalmayacağından onları başınızdan defetmenin yollarını araştırın.

 

5-Dini bayramlarda ,Ramazanda hayır faaliyetlerinizi artırın.Yaptığınız hayırları gizlemeden yapın,reklam olur diye sakın korkmayın.

 

6-Medyayı kullanın.İlk başta medya size karşı çekingen davranabilir.Öcü olmadığınızı onlara gösterin.TV'ler kurun,gazeteler çıkarın,kitaplar basın.Gerekirse bunları parasız dağıtın.

 

7-Devlette sorumlu bir mevkiye gelirseniz,devletin imkanlarını,vakıflarını insanlara hayır için kullanın.Bu yolla kömür,yiyecek paketleri dağıtın.

 

8-Parti örgütlenmesine önem verin,siyaseti ciddiye alın.Partide 24 saat eleman bulundurmaya çalışın.Partiye gelen vatandaşları boş göndermeyin.Hiçbir şey veremezseniz ble,eline bir CD olsun tutuşturun.Her mahalle için bir sorumlu görevlendirin.Bir sorunu nedeniyle partiye başvuran kişiyi mutlaka mahalle sorumlusuna yönlendirin.Çünkü o yolla o mahalleden diğer insanlara ulaşma imkanı da doğacaktır.

 

9-Dini konulara önem verin.Dindar olmasanız bile öyle görünmeye çalışın.Dindar insanlara haksızlık yapıldığı iddiasını sık sık dillendirin.Türban konusunu çeşitli vesilelerle sürekli toplumun gündeminde tutun.Cami yaptırma derneklerinde görev alın.Tarikatlarla olan ilişkilerinizi güçlendirin.

 

10-Rakiplerinizden sesi çok çıkan,kişiliği zayıf yazarı,çizeri,bürokratı. v.s.yi çeşitli yollarla elde edip,"tarfsız" görüntüsü altında sizin propagandanızı yapmalarını sağlayın.

 

Ha unutmadan, son bir tüyo daha:

"vicdan" ile "cüzdan" arasında bir tercih yapmak zorunda kalırsanız.

-"Ampul"ünüzü yakın ve ne yapmanız gerektiğini okuyun...

 

ÖNCE CÜZDAN;SONRA VİCDAN

**

Bu tüyoları vereli tam 9(dokuz) sene oldu. Bunlardan muhalefet faydalandı mı? Hayır...

Yani: Eski tas, eski hamam...

( İktidara Gelebilmek İçin Tüyolar! başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 6.11.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.