CANIMMMM
Yıl 1985...Samsun..Soğuk bir gün...Dünyaya merhaba dedin.Yüreğimdeki o coşkuyu anlatmaya kelimeler yetmez.Kucağıma aldığımda kokladım ,öpmeye kıyamadım.Güzel gözlü oğlum hayatımın anlamı,yaşam kaynağım,herşeyim.Rabbim bana sizler gibi evlatlar verdi.Hayatım boyunca bana hayat kaynağı oldunuz,beni ayakta tuttunuz.Beni bir gün dahi incitmediniz.Yaşamın en ağır dönemeçlerinde destek oldunuz.
O kadar sevgi dolu bir evlatsın ki..Sende bir yuva kurdun,dilerim evladın da bana yaptığın o güzellikleri dolu dolu sizlere yaşatsın.Herşeyim,canım,güzel yavrum....Sizlere duygularımı anlatamıyorumki.......İyiki sizler gibi evlatlara sahibim,iyiki varsınız,hayatımın anlamları,..... .Beni evladını kucağına aldığında daha iyi anlayacaksın canım oğlum.
Yeni yaşın....yaşların sana sağlık..sağlık..sağlık getirsin.

Oğlum dünyam seninle güzel
Hayatında üzülmene dayanamam ben
Tüm olumsuzluklar senden uzak dursun
Dilerim herşey gönlünce olsun...

ANNEN

( Canım başlıklı yazı HasanÖzaydın tarafından 14.11.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.