’Amerika’nın kırk dördüncü başkanı bir zenci olacak, dünyada büyük bir ekonomik kriz çıkacak,güney kuzey arasında anlaşmazlıklar olacak.’..demiştir.


Vanga Nine, yani...
Slav dillerinde "Baba" nine demek. Asıl adı Vangelia Guşterova.. Eski Osmanlı tebaı, bir Pomak, kadıncağız...
Dönemin, Osmanlı İmparatorluğu altındaki,Bulgaristan’da (şimdiki konumu ile) Makedonya Cumhuriyetinde 30 ocak 1911 de doğdu.
13 yaşında sele kapılıp toprak altında kaldı ve iki gözü birden iltihaplanarak kapandı.
Yani tamamen görme engelli.
Geleceği görüyor, fakat kaderi değiştiremiyor.
Dokunduğu herhangi bir nesneyi bütün ayrıntılarıyla tarif edebiliyor.
Bastığı toprakta yıllar önce ne gibi olaylar geçtiğini bire bir bilebiliyordu.


Türkçe kaynak : http://epik.8m.com/kehanet/madyum.htm
.................................................................................

Çocukluğundan beri yaptığı kehanetlerle çevresinde tanınan Vanga Dimitrova’nın namı yayıldıkça devletin resmi bir kurumu olarak çalışmaya başlamıştır.
Sofya Parapsisizm ve Telkin bilim Kurumu’nda, Vanga Dimitrova ile görüşmek isteyenlerin randevuları,devletin resmi çalışanlarınca ayarlanmakta, sorulan sorular, yapılan açıklamalar ve kehanetler dosyalanmaktadır.
Görüşme ücretleri parapsikolojik araştırmaları desteklemek üzere kurulan fon vasıtasıyla devlet bütçesine aktarılıyordu.
Dimitrova ise devletten aylık almaktaydı.
Resmi bir devlet memuru olarak sayısız kehanetleri bulunan Dimitrova’nın kehanetlerinden % 80’inin doğru çıktığı saptanmıştır.

Bu kehanetleri nasıl gerçekleştirdiğine yönelik çalışmalar yılardır devam etmektedir.
Kehanette bulunurken etrafında oluşan enerji alanları, kehanetlerle öteki duyular dışı idrak yetenekleri arasındaki ilişki, beyninin normal insanlardan farklı çalışıp çalışmadığı ve psikolojik durumu sürekli inceleme altında tutulmuş olmakla birlikte, bütün bu çalışmalar ( belirli bir olgunluğa ulaşmadığı gerekçesiyle) henüz resmen açıklanmamıştır.

Öngörülerinin kaynağını,görünmeyen varlıklar olarak açıklayan Baba Vanga,istediğinde bağlantı kurduğu bu yaratıkların kim olduklarını bilmediğini ifade ediyor.
Herhangi bir kişinin durumuna bakmak istediğinde,kişinin yaşamına giren bu görünmez varlıkların geçmiş ve gelecek olarak, baktığı kişilere ait bilgileri kendisine aktardıklarını söylüyor.

Kendisine ölüm hakkında sorulan bir soruya verdiği cevapta,bedenin ölümünden sonra da hayatına devam ettiğini,ruh dediğimiz şeyin ölümsüz olduğunu,bir nevi yeniden doğum sayılan öteki boyutta da (terakkinin) gelişimin devam ettiğini belirtiyor.

Kendi ölüm zamanını da bilen Vanga Nine,yeteneklerini Fransa’da on yaşında bir kıza aktardığını,2009 da 23 yaşında olacak olan vekilini bütün dünyanın tanıyacağını haber vermiştir.

Sovyetler birliğinin dağılacağını,’’Viladimir’in ünü bir buz parçası gibi eriyecek,geriye Rusya’nın görkemli ünü kalacak’’cümlesiyle,şiirsel bir dille anlatmış,çok kişi ancak olaylar gerçekleştikten sonra ne demek istediğini anlamıştır.(Lenin’in ilk adının Viladimir olduğunu hatırlatıyorlar.)

Bütün bu bilgiler ve daha fazlası Pravda Gazetesinde yayınlanmıştır.

Araştırıldığında Baba Vanga’nın resimlerine ve Pravda’nın kupürlerine ulaşmak mümkündür.

--------------------------------------------------------------------------------

orjinal kaynak :http://en.wikipedia.org/wiki/Baba_Vanga
http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%B0
............................................................................................


1989 yılında bir Rus tv’sinde yaptığı konuşmada;

’Viladimir’in zaferi parmak ısırtacak’
diyerek,Rusya’nın başına Viladimir Potin’in geçeceğini, o günlerdeki çöküntünün ardından, Rusya’nın parmak ısırtacak gelişmeler sağlayacağını bildirmiş..

’İki çelik kuş, kulelere çarpacak gökyüzü aydınlanacak’
(11 eylül 2001 saldırısını )
ve
’Kursk ağustosta su altında kalacak,bütün dünya arkasından gözyaşı dökecek’ demiş;

(Kehanetinden altı yıl sonra 1995’de yapılan KURSK adındaki denizaltı, 2000 yılında batarak 118 rus askerine mezar olmuş,kehaneti birebir gerçekleşmiştir.)

’Amerika’nın kırk dördüncü başkanı bir zenci olacak, dünyada büyük bir ekonomik kriz çıkacak,güney kuzey arasında anlaşmazlık olacak.’..demiştir.

Bu kehanetin şimdilik bir bölümü gerçekleşmiştir.
Kırkdördüncü başkan bir zencidir.Ekonomik krizin sonunda nasıl bir dünya ve nasıl bir Amerika ile karşılaşacağız,zamanla göreceğiz.
Baba Vanga, Obama’dan sonra yeniden başkan seçilmeyeceğini,Amerikanın dağılacağını haber vermektedir.

1940-1945 yılları arasında,
(ki daha ikinci dünya savaşı yeni bitmiştir) bugünleri ve geleceği anlatan kehanetlerde bulunmuştur

Aşağıda ilginç açıklamaları bulunan Baba Vanga’nın kehanetlerinden birkısmının (%80) doğru çıktığını kabul edersek, vay halimize...!

İşin en acı tarafı, günümüzde bile devlet adamlarının bu tür kahinlerden, sürekli -ama doğru ama yalan- bilgi almalarıdır. Bunlar arasında,jirkov ve Hitlerin de olduğu bildiriliyor.

1989 yılda yapılan bu konuşmanın işgüzar Rus gazeteciler tarafından kronolojisi çıkartılarak yayınlanmıştır.

Geçmişte, Noturadamus’un bu tür kehanetlerinden;
Sovyetlerin dağılacağını,ilk kopan ülkenin de Polonya olacağını bildiren bölümünü yaşayarak görmüştük..Noturadamus,tarih vermeden,üçüncü dünya savaşını Rusya’nın önderliğinde müslümanların kazanacağını bildiriyor.Baba Vanga’nın savaşın tarihini ayrıntıya girerek verdiğini görüyoruz.

Şimdi yazının bir kısmını inceleyelim:

2008 - 4 ülkenin 4 devlet başkanına suikast girişiminde bulunulacak ve bu 3.dünya savaşının başlama nedenlerinden biri sayılacak. Dünyada sürekli kargaşalar yaşanacak.

2010 - 3.dünya savaşı kasım 2010 da başlayacak ve ekim 2014 yılına kadar sürecek.

2011 - Radyoaktif dalgaların yoğunlaşması yüzünden hayvanlar ve bitkiler yok olma noktasına gelecek. (En çok korkulan olmuş,nükleer savaş gerçekleşmiş demektir.)
Müslüman ülkeler kimyasal silahlarla Avrupalıları yok edecek.

2014 – İnsanlığın yarısı kanser hastalığı ile boğuşacak.

2016 - Avrupa nüfusu yarı yarıya azalacak.

2018 - Dünyanın hakimiyeti Çin’e geçecek, ekonomik olarak Çin çok güçlenecek.
( Bütün bu kehanetlerin 1945 lerde söylendiğini unutmayalım.Daha şimdiden bir bölümünün gerçekleştiği görülüyor.)

2023 - Dünyanın yörüngesinde hafif bir değişiklik olacak.

2025 - Avrupa da nüfus daha da azalacak.

2028 - Tükenen petrol ve diğer yeraltı kaynaklarının yerine yeni bir enerji kaynağı bulunacak.

2043 - Müslüman bir devlet- YENİDEN- Avrupanın tek hakimi olacak. (Onlar bizi AB birliğine almamak için diretseler de sonunda yönetimimize girecekler,anlaşılan..)

2046 - Tedavi edilmeyecek organ kalmayacak. Geliştirilen yeni buluşlarla hatalı, hastalıklı organın yerine yenisi (birebir) üretilecek.

2076 - Bütün dünyada ’sınıfsız’ yeni bir sistem (kapitalizmin sonu- islami ekonomi )yerleşecek

2084 - Tabiat kendi kendini yenileyecek

2088 - Bütün hastalıklar bir kaç saniyede tedavi edilecek.

2097 - Hızlı yaşlanmanın önüne geçilecek.
.
.
.
2167 - Yeni bir din ...

2299 - Fransız partizanlar islam dinine karşı ayaklanacaklar.( yeni din epeyce taraftar toplamış olmalı)

2304 - Ay’ın sırrı (gizemi)çözülecek..(nihayet)

3797 - конец света - end of the world –
Dünyanın sonu...
Başka bir gezegende, insan yapımı yeni bir hayat başlayacak.

(Hadislerde bahsedilen genetik bozulmadan bahsetmiyor..Halbuki bu nükleer savaşın sonunda genetik yapılarımızda,mesih’in bozulması olarak bildirilen olumsuzluklar da yaşanacak..)
Bu basından derlenen,düzenlemesi bize ait makale Edebiyet defter'inde 7000 e yakın kişi tarafından okunmuştur.Diğer yazılarımızın okunma oranlarıyla kıyaslanamayacak yoğunlukta okunması manidardır.
HACI ALİ BAYRAM

( Baba Vanga / '' 3.dünya Savaşı Kasım 2010 Da Başlayacak Ve Ekim 2014 Yılına Kadar Sürecek. '' başlıklı yazı HaciAli Bayram tarafından 13.03.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.