[if gte mso 9]>


Aşk petek gibidir; dışı ısıtır, içi yakar. (2016)

 

Yürek hatlarını kontörlüye çevirenlerin dünyalık zevklere dalarak kontör yüklemeyi unutmaları kaçınılmazdır. Ondan sonrası ise Şeytan sofrasında dırdır .(2016)

 

Sana sunulan nîmetleri dünya sıratında öyle bir ek ki âhiret hasadında cennetler biçesin. (2016)

 

Vicdân makinesi çalışıyorsa yürek hür demektir. Asıl esâret vicdânı yitirmektir.(2016)

 

Minicik şeyler için şikâyet etmek hayatın güzelliklerini es geçmektir. Çünkü her saniye kıymetlidir. (2016)

 

Yokluk yoksulluk görmez. (2016)

 

Sahnelenen oyunlar kadar düzenli olsaydı hayatımız bir düğmelik robottan kalmazdı farkımız. İyi ki var yaşam kavgalarımız. (2016)

 

Dünyalık bir sağanağa mâruz kalan yüreğin tek sığınağı Allah’tır. (2016)

 

Edeb eğitimin mihenk taşıdır. Diğer faktörler ya kirpiği ya kaşıdır. (2016)

 

Paylaşmak kibirden uzaklaştırdığı için haddi aşmayı da önler. Bu yüzden büyütür yürekleri bu yüzdendir Cennet’e giden yoldaki rehber. (2016)

 

 

Dursun Tiftik

 

( Yansımalar-31 başlıklı yazı DursunTİFTİK tarafından 21.11.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.