Sisliydi hayatım. Yağmurlar yağardı durmadan. Yansıdı, kırıldı ve senin ışığında kaldı . Oluştu gökkuşağında sevdam. Ve bir roman doğdu adı “ GÖKKUŞAĞINDA SEVDA " olan !


 


                       … İrkildi adam canhıraş karmakarışık çığlıklarda..


                      " Anneme bir şey oldu. Bayıldı. Upuzun sessizce yatıyor." dedi çocukları.


                      Koştu adam odaya nefes nefese  telaşla . Evet eşi bir melek sessizliğinde yatıyordu yerde. Ölmüştü !


                      Sözünü tutamamanın mahcubiyeti vardı o muhteşem yüzünde… Beraber gitmek için el ele , söz vermişlerdi oysa ki birbirlerine.


                      Defnettiler... Ve sonrası hiç görülmedi adam.


                      Aradılar merakla ve babalarının cansız bedenini buldular annelerinin mezarı başında. Onsuzluğa dayanamamış mahcup olmasın tek kalmasın diye sonlandırmıştı adam hayatını.. Ve mutlu bir gülüş birikmişti yüzünde...


                      Ve bir gün yağmurlarda oluşan gökkuşağında el ele gördüler ikisini. Gülüyorlardı ! Kavuşmuşlardı. Her gökkuşağında oradaydılar. Devam etti hep GÖKKUŞAĞINDA SEVDALARI...

( Gökkuşağında Sevda başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 22.11.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.