BİR TAZE EKMEK KUYRUĞUNUN ANISI !...


(( TÜRKİYE'NİN EN ÇOK SATAN YAZARI İLE TÜRKİYE'NİN ENAZ SATAN AMA ENÇOK BEDAVA KİTAP DAĞITAN YAZARI..))


                                    Geçenlerde Samsun- Canik İlçesinde " Canik 2. Kitap Şenliği " etkinliği tertip edilmiş ve yerel sanatçı olarak bende davet edilmiştim.

                                    Üç gün süren bahse konu etkinlikte; her zaman ki gibi tüm stanttaki şair ve yazarlar ilgisizlik ve ziyaretçi azlığı ile karşılaşmışlardı.

                                     Etkinliğin son gününde; " .Taze geldi !.. " diye bağıranlar , koşuşturanlar olunca ; fırından ekmek veya simidin  yeni çıktığını  sandım.

                                     Hiç kokusu yoktu ama; standımdan kalktım kuyruğa girdim bende. Bir baktım kuyruğun başında ufak tefek dazlak gülen bir delikanlı oturuyordu. Gelen taze ekmek değil Kahraman Tazeoğlu imiş meğer.

                                    Yaklaştım ve sertçe bir komutla  " kalk bakalım " deyince doğruldu elime sarıldı. " Ya delikanlıklı. Çirkin ufak tefek yarım kadar bir adamsın. Sana fark atarım bu yaşımla. Ama millet senin başında. Şeytan tüyümü var sende ? Neyini beğeniyorlar ?" dediğimde ; bir hanımefendi okuru avukatı gibi" yazılarını beğeniyoruz " diye yanıtladı.

                                    Açıkçası hiçbir kitabını okuyamadığım için yorum yapamadım. Ancak kendisine benim kitaplarımı okuyup okuyamadığını sorunca tabiki mahcupca başını eğdi. " Bak şimdi sana iki kitabımı hediye edeceğim aç oku . " dedim ve stanttaki afişimi işaret ettim ve asistanımla bilahare yolladım.

                                  Dönerken de kuyruktaki hayranlarına kim olduğumu açıklayarak " geçerken uğrayın benim kitaplarımı ücretsiz alabilirsiniz " dedim. Sonra gelen giden derken sinek avlayan standım canlandı ve 130 kitabımı bilaücretsiz imzalayarak okurla buluşturdum !..

                                Taze sayesinde amacıma ulaşmıştım. Bakalım seneye neler olacak. Tabi ki çok bayatlamazsam !..

                                                                    

NOT =  Bu sahifede çok yakinen takip ve takdir ettiğim  onlarca şair ve yazarlara ithaf ediyorum. Ticari amaçsız yazdığımız , paylaştığımız elbette malumlarımızdır. Ancak; şayet tanınmak ve para kazanmak ağır basarsa bu örneği  iyi değerlendirin. Bu benim şahsi fikrimdir.
               Adı geçen yazarın haala arkamdan baktığını hissediyorum . Ve ona 2 kitabımı imzalayıp armağan ettim. Ben okuyamadım kitaplarını ama o umarım okuyacaktır.


( Taze Ekmek başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 2.12.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.