** Kızdığınız zaman duvara söyleyin derdim. Şimdi yepyeni küfür versiyonu : dudaklarınıza kültür fizik yaptırın. Sonuç : oh be !

** Yazdığınız bir şiire okuyucu " Elinize sağlık ! " diyorsa yorumu ne ola ki ? Sanki yemek hazırlamışız.öyleyse afiyet olsun sevgili okur . yine bekleriz.

** Babaannesinin kolundaki " beni " göstererek " bu ne " diye soran torununa ben olduğunu söyleyince ; çocuk " ama sen birtane değilmesin " diye hayretle sordu.

** iyi günler" , " iyi akşamlar " veya " iyi geceler " temennileri vardır ya hani nezaket gereği ve ağız alışkanlığıyla söylenilen; hiçbir ederi yoktur bence. Gündüzüde geceside nasıl geçecekse geçer kimsenin kibarlığıylada değişmez.

** Kulağına fısıldayacağım defalarca " canımm " diye dedi kadın özlemle.. Ve biraraya geldiklerinde yaklaştı kadın kulağını ısırdı birden. Ve adam çığlık çığlığa bağırdı : " ahhh canımmmm ..." diye...

** Bizim sitenin çok iyi bir yöneticisi var. Tatile gidemeyince rica ettim ; bana apartmanın bodrumunu tahsis etti. Hani şu Antalya' da tatil yapan dostlara duyuruyorum. Bende bugünden itibaren BODRUM da suresiz tatildeyim.

** Bugün bir bankada kreditalebınde bulunacak olan sahıs formu doldururken yardım ıstedi. İlk sordugu madde dogum yerı ile ilgili kısımdı. Doğduğun yeri yaz dedim. Ve adam " Terme Devlet Hastanesı " seklinde yazınca kendımı dısarı zor attım .

** Çocuklar belli bir sure sonra sormaya başlarlar ya hani; işte öyle bir zamanda nasıl olduğumu anneme sorduğumda " seni leylekler getirip ırmak kenarına bırakmışlar. Biz aldık eve getirdik bakıyoruz " diye cevap vermişti. Birkaç yıl adada her leyleklerin geliş mevsiminde annemi aramıştım.

** Bir gün sünnet olurken " artık erkek olacaksın . " dediler. İşlem yaparken " bak kuş geçecek , civciv çıkacak" diyerek yine aldatıldım.ve erkekliğin böyle elde edilemiyeceğini gördüm.
Sonra o aldattı bu aldattı çeşitli konularda. Aldatıla aldatıla aldanmamayı öğrendim velhasıl. Öğrendim neyin ne olduğunu artık. Boşuna uğraşmayın vallahi aldanmam ama kimseyide aldatmam.

** " sevişmedikten sonra sevmekte , sevillmekte fuzulidir . " demiş ya FUZULİ... O da fuzuli konuşmuş gazel gibi. İllaki sevişmek gerekmez öyle sevmek ve sevilmeler var ki..

** Adam 70 yaşında. Yanındakine " iyi olanlar erken ölür zaten. " der. Hala yaşadığına göre , kötü biri demek ki ; farkında değil.

** Kız ve tasması elinde köpeği alımlı çalımlı yürürken caddede yaklaştı adam ve eğildi sevdi sevimli köpeği ve kıza dönerek " ne kadar güzelmiş ablası ! " deyince genç kız saygıyla teşekkür etti .

** Oğlum üst üste ikinci sigarasını yakınca : " oğlum hep kötü yönlerimi taklit edeceğine , iyi huylarımı alsaydın ya. " diye uyardım. Aldığım cevapsa " ya baba ne yapim yok ki iyi huyun ! " oldu.

** Hani şu boy boy öz çekim( selfi mi ne adı ) yerine şöyle iç çekim yapan bir cihaz icat edilsede ara sıra çekip kendimizi tanısak iyi olmazmıydı ?

** İnsan ; kodese düşer, çaptan düşer, bisikletten düşer, derde düşer, sevdaya düşer, zevk ve sefaya düşer, sefalete düşer, bataklığa düşer, kötü yola düşer... Düşerde düşer ; kendi tercihidir. Ama hele bir gözden düşmeye görsün her şey parçalanıp son bulur.

( Heybemden - 50 - başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 4.12.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.