**** Kahve mi sigarayı yoksa sigara mı kahveyi davet etmektedir ? Alışkın olanın bahaneleri işte. Kim yutarsa.


 


**** " toplumun düzeni... " arkadaş konu ve öncelik hep düzenin. Ya düzülenler ?



**** Moda cümle " DİBİNE VURUYORUZ ! ". Kimi eğlencenin, kimi içkinin, kimi muhabbetin..vb... Nedir bu dibin çektiği ya... Oldu pekiştirme deyimi..



**** Ararsınız." Trafikteyim şu an. Ararım! " Saatler geçer. Merak edersiniz. Soramazsınızda nezaket gereği. Ne arar ne sorar. Sanki hala uluslar arası trafikte mübarek. Hiç mi ihtiyaç molası bile vermez insan. Ah be en kolay şey mazeret üretmektir günümüzde. İstemezseniz vardır mazeretlere sığınma. Arar sorarsanız bu defa " ay unutmuşum valla " derler adama. Hani birde " dönerim mutlaka sana " demezler mi . onlar için dönmek arkasını dönüp gitmektir haberiniz ola.


 


**** ... Kurban olurum demem ağız alışkanlığı. Kimse bana güvenip kurbanlık işini hallettim demesin. Çünkü kurbanlık vasfımı diş protezinden sonra kaybettim. Diş miş kalmadı. Vakit varken başınızın çaresine bakın.



**** Ayıp olmasın dedim yıllardır misafir ettim seni , sırtımda yüreğimde taşıdım bıkmadan. Yüreğimde ayak ayak üstüne attın , çöreklendin sıkılmadan. Nasıl misafirsin. Yeter daha.. Bunaldım yoruldum. Hadi toparlan artık HÜZÜN EFENDİ ! Yolculuk vakti...



**** " iyi geceler ! " temennisine alışıktık. Şimdi bunun " Hoş geceler " versiyonu türedi. Resmen sekse teşvik var. Sana ne ya isanların hoş luğundan. Simsar mübarek. Suç duyurumdur.


 


 **** " TOPLUMUN DÜZENİ ... "... Kim ki bunlar ? Ve o zaman vardır işte düzüleni de. Ama her iki tarafta memnun mu memnun halinden. Ee ne olsun ki tabiatın kanunu.



**** İşler kötü , iflasın eşiğindesin : YA ALLAH ! .. Hastasın , bir ayak çukurda : YA ALLAH ! Kısacası istediğin gibi gitmiyorsa hiç birşey sığınırsın ve hep aklındadır :ALLAH !.
Sonra düzelir herşey girer yoluna sayıklladığın Allah" a dersin : YALLAH !!! İşte :. Din, iman maşallah !



**** Sevgi artık dilenci ağızlarda. " Allah rızası için bir sevgi ! "



**** Şefkat maraz doğurdu. Hemde ikiz. Gözümüz aydın olsun. El birliği ile uyusunda büyüsün.


 

( Yaşam Heybemden -53 - başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 5.12.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.