vay bana
uçun turnalar vakit geç oldu ay vurur suya güneş ağlar dağlar ağlar yiğitler ölür bulutlar bürünür yasa kaybolur gider bin yıllık yaşam öykümüz vay bana hayat ne zormuş yollar hem yokuş hem virajlı gidem dedim gidilmiyor vay bana ben hangisine yanam sanki dünyam yıkılmış eylüller ne zormuş dertler hep üst üste biner dokunuşum hep paramparça doldu taştı dört tarafım merhametsiz vay bana sevmek ne zormuş vay ben ölem ayaz vurur içten içe sevda yakar beni ömür geldi bir gün gider suçlu olur gurbet eli dert yanarsın gurbet yaktı dersin beni anımsamaz bile eylül seni vay bana bu nasıl sevmek geceler uyutmuyor beni hep düşüm,desin ben yine boynu bükük sevdalar dokunuşum fırtınalar yıkılışım oldu bitmiyor gecelerim zindana döndü vay bana bu nasıl hayat yolun sonu karanlık hasretlik içime vuruyor ben nere gidem vay bana vay...
Hüseyin YANMAZ
22/09/2016

( Vay Bana başlıklı yazı Hüseyin Yanmaz tarafından 7.12.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.