[if gte mso 9]>


Ömür sahnesindeki en canlı dekorlar fotoğraflardır.(2016)


 

Rûh hastalıkları kader değil kendi elimizle beslediğimiz acı bir kederdir. (2016)


 

Tesadüfün de sebebi vardır. Senin görevin sebebi sükûnet içinde karşılamaktır. (2016)


 

Rabbani kameraları unutup mobesaların derdine düşenler dalgınlıklarının cezasını acı çekerler. (2016)


 

Zarâfet Allah’ın verdiği her nimete saygı göstererek Allah’ın rızasını kazanma eylemidir. (2016)


 

Mutluluğun sırrı ilgi dağıtan her şeyi hayatımızdan çıkarmakta yatar. (2016)



Gözleri Nisan olanın yüreğine Eylül uğramaz. (2016)


 

Utanmaktan ar edenler yüreklerini kuma gömerler. (2016)


 

İşlerinin verdiği sorumlulukları en iyi yerine getirenler çocuklardır. Onların oyun esnasındaki ciddiyetlerinden ders çıkarılmalıdır. (2016)


 

Allah’ım yüreğimize akıl veriver ki yolumuz sırât-ı müstakîm olsun.(2016)


 

Dursun Tiftik

( Yansımalar-32 başlıklı yazı DursunTİFTİK tarafından 8.12.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.