Öyle bir ülkede yaşıyoruz ki yaşamak ölmekten daha zor. Ölmenin sıradanlaştığı ayrı bir dünya. 
Tamam, hepimize belli bir ömür biçildi vaktimiz gelince göçeriz ama gelin görün ki son yıllarda başımıza gelen ölümler normal değil. Kahredici, yürek yakıcı… Rabbim şehit ailelerine bol sabır versin bu acıyı yaşamayan bilemez. 
Hepsinin hayalleri emelleri vardı; kimisi okulu bitirdikten sonra insanlara yardım edecekti kimisi alın teriyle çalışıp çocuklarını geleceğe hazırlayacaktı, kimisi sevdiğine kavuşacak olmanın mutluluğunu heyecanını yaşıyordu. Bu şekilde örnekleri çoğaltmak mümkündür. Hepsi yarım kaldı. Kursak var ya kursak oraya neler sığdırdı bu millet.
Ülkemiz coğrafi konumu nedeniyle dört bir yanı düşmanlarla dolu. İçindeki hainler de ülkemizin başına en büyük beladır. Ve bunların sayısı küçümsenmeyecek derecede fazla. Öyle bir kansızlık ki, şeytan bu hainlerin önünde önünü ilikler, şapkasını çıkarır. 
Dede Korkut’un da dediği gibi : “Kahpe içerden olunca kapı kilit tutmaz oğul.” 
Durumumuz içler acısı mücadele etmeye devam edeceğiz yaralarımızı sararken. Polisimize Jandarmamıza ve diğer güvenlik güçlerimize destek olacağız. 
Türk’ün yüzü gülmedi ama kendini de asla dünyaya güldürmedi! Binlerce tarih yazan bir ırk bir avuç suda boğulur mu sanıyorsunuz? Bombalar patladıktan sonra öleceğini bile bile sokaklara dökülen bir milleti yıkabileceğinizi mi sanıyorsunuz? Ölmekten korkmayan bir milleti ölümle yıldırabileceğinizi mi sanıyorsunuz? 
Emelleriniz boşa çıkacak.
Bir ölür bin diriliriz!
( Öyle Bir Millet başlıklı yazı AyşegülAktağ tarafından 12.12.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.