İlişkilerin temelini oluşturan en büyük etken nedir diye düşündüğümüzde , aklımıza gelen ilk husus herhalde güvendir . 3 S mutlaka deriz . Saygı , sevgi ve sadakat . İlle de güven . Güven nedir ? Sınırı nereye kadardır ? Kişinin bakış açısına göre değişen bir kavram . Malını , canını emanet mi ? Ya ihanet kenar süsü mü ?


Mutlaka saygı . Hiç koşulsuz . Önce insan diyerek Saygı ... Düşüncesine , kişiliğine . Görüş ayrılıkları olsa da saygı . Önce kendine saygı . Saygının olduğu yerde sadakat ta kendiliğinden gelecektir . Güven , saygı ve sadakatın olduğu yerde de sevgi kendiliğinden oluşacak ve hak ettiği yeri alacaktır . Kendini sevmek huzurlu olmanın da başlangıcı . Bu aynı cinsler arasında veya karşı cinse duyulan sevgi . Doğayı , hayvanı sevmeyi de ekleyebiliriz . Zira biliriz ki hayvan sevmeyen insan da sevmez deriz . Çevrenin karla çevrildiği şu günlerde ; yanlarından geçerken yüzümüze melül melül bakan kuşların halini yüreğimizde hissedebiliyorsak , ve ellerimizi paltomuzun ceplerinden çıkarıp yiyecek birşeyler bırakabiliyorsak karla ütülenmiş gibi zemine sorun yoktur . Sevgi tomurcukları halen var , körelmemiş demektir . Besle kargayı oysun gözünü deyişini çürüterek . 


Günümüzde insan ilişkileri malesef çıkara , menfaate dayanmaktadır . Neredeyse bir selamı bile acaba diyerek verecek bir hale gelmişiz toplum olarak . Arkadaş , dost bildiklerimizi en küçük bir hatalarında bile bir kalemde silip atabiliyorsak kendimizi sorgulamamız gerekmektedir . Oysa ; bir pire için yorgan yakılmaz , bir dost hata yapmışsa red edilmez düşüncesine sahip olunması kaçınılmazdır . Bilmeliyiz ki ; kusursuz dost arayan dostsuz kalır . Yaşamı ve insanları olduğu gibi kabul etmek esastır .


Kadın erkek arasında ki ilişkiler de farklı değil . Düne kadar o’’nsuz yaşayamam diyen diller , küçük bir tartışmada yollarını ayırıyor ve iki yabancıdan öte adeta düşman olabiliyorlar . Oysa onlar severizi bir kenara bırakıp ölürüz diyenlerdi . Çok rahat bir şekilde birbirlerinin gözlerinin içine baka baka bitti denilebiliyor . Arkasından da ekleniyor . Her ayrılık her son yeni bir başlangıçtır diyerek nokta konuluyor . Ben de noktayı koydum . Her son bir başlangıçtır . Nokta ...


Refik
17 . 12 . 2016
İstanbul
( Her Son Yeni Bir Başlangıçtır başlıklı yazı keskin2011 tarafından 17.12.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.