Bu kitabımda ele alınan konular; taşları kendilerince yerlerine oturtanlardan ziyade, arayışta ve  meraklı olanların kişisel gelişimlerine bilgilendirme eşliğinde düşünce canlandırma tekniklerini aktarabilmektir.

                                      Düşünme asıl oldukça; zaman içinde her konunun lafzını kavramak ve böylece doğruya ulaşmak, hayatımızı güzelleştirme melekesine kavuşmak kaçınılmaz olacaktır.

                                     Amacım;  ileri sürdüğüm fikirlerimi, dini, metafiziksel, bilimsel ve felsefik delillerle sunmak ve düşünmeye sevk etmektir. Çok karmaşık, anlaşılması müşkül, hassas konuların yer aldığı  "Mana Alemi" nin gücünü;  bilimsel gerçekler ve sahasında söz sahibi çeşitli sınıftan  alim ve otoritelerin görüşlerine de yer vererek :

                        1-) ALLAH’A İMAN YA DA DÜŞÜNCENİN GERÇEĞE ODAKLANIŞI

                        2-) BİLİMSEL DESTEKLER

                                   A-) ATOM FİZİĞİ VE KUANTUM MEKANİĞİ :

                                   B-)  BİG-BANG TEORİSİ

                                   C-) MADDE ve ALGI

                                   D-) BİR ALGI OLARAK ZAMAN VE KADER

                                   E-) EVRENİN BÜYÜKLÜĞÜ VE İNSANIN ÖZÜNDEKİ EVRENSEL BİLİNÇ

                        3-) İNSANIN HALİFELİĞİ, ESMA-ÜL HÜSNA ve ZİKİR

                        4-) MANEVİYAT OKYANUSU VE GAYBA İMAN, HAYRI DÜŞÜNME

                        5-) DUA

                        6-) DÜŞÜNCE GÜCÜ YA DA MANEVİ ALEMİN ISLAHI

                        7-) EKTİĞİNİ BİÇME VE ETTİĞİNİ BULMA DÜNYASI

                        8-) MEDİDATİF ZİHİN

                                              Alt başlıklarında  sadeleştirerek tek tek ele aldık. Bahisle  ilgili olarak kısa sözler, meseller ve şiirlerle ördük.

                                         Kitap sonunda faydalandığımız kaynaklara ve adı geçen şahısların biyografilerine yer  vererek ; daha çok bilgi sahibi olmak isteyen okurumuza yardımcı olmaya çalıştık.

                                        Ayrıca bazı terim ve kelimelerin açıklamalarına da yer vermeyi uygun bulduk.



NOT :KİTAP HER GÜN DEVAMLA MAKALELER BÖLÜMÜNDE VERİLMEKTEDİR.İLGİ GÖSTERENLERİN BİLGİSİNEDİR.

                                                                                          

( Mana Aleminin Gücü başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 19.12.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.