Yıllardır bu vatanın üstünden, Kültürel inancı ve sadakatli iş emeklerini kötüye kullanıp "asalakça" emişerek geçindiniz. Bu ülkenin öz evlatları üzerinden haksız ve hesapsız kazançlarla, dış bağlantılı şer güçlerin amacına taşeronluğunu yaparak, kirli sermayenizi her geçen yıl birkaç daha fazlasını katlayarak gücünüze güçler kattınız. Yeri geldi ittihat-i terakkiden bu döneme kadar hesabınıza uymayan, dediğinize gelmeyen, mevcut siyasi hükümetleri bir şekilde yıkıp yerine yeni “şaibeli” seçimle şekil verdiğiniz devlet yönetimin en üst ve alt kadrolarına ültimatom ve muhtıralarla, daha dize gelmedi darbelerle düzen kurup cuntacı hükümetleri vatandaşlar la beraber “kendinize köle ettiğiniz” vesayetle milletin başına getiriyordunuz! Hükümetin şimdiye kadar izleyeceği Ekonomi politikalarına, hain Baronlar (Emperyalist) sömürgen güçlerin isteği çıkar doğrultusunda, devleti denetleyip son yıllara kadar ayar vermeye çalışıyordunuz?

Tâ ki, Milletin Adamı Milletten aldığı destekle, sizlere karşı dik durup hesaplarınıza ters gelene kadar, “Fetoyu kullanıp” üst akıllarla birlikte keyifle rahat hareket edip Devletin ve Milletin ilerlemesine mani olmaya çalışarak her şeyiniz bu günlere kadar “oh ne âlâ” güllük gülistandı? Değimi?..

Ne oldu? Asırlardır içimizde peydahlanan ittihat-i terakkinin kanlı Haçlı suni ithal evlatları, bu devletin bütün organlarının üstüne kurguladığınız kapitalizmin ağları gün geçtikçe birer birer, üstümüzden yırtılıp atılmaya başladı da, “TSİAD Babalarınızla El ayak öfeliyerek” telaşlanmaya mı başladınız?

Öyle ya… Türkiye üstündeki, karanlık katil ellerin loca Üstadı “Kardinalist” Fetoy la, Aziz Vatanı tamamen işgal edip, Çanakkale de kaybedilen savaşın rövanşını almanın bu coğrafya üzerinde, şimdiye kadar hesaplarını yaparak haince senelerdir planladığınız gibi, aranızda bölge, bölge parçalayarak paylaşamadınız mı?

Milletin adamı, her türlü işgale karşı seferberliğin ilanın verirken, içimizde kış uykusuna yatmış şeyler gibi, kabına sığınan büyük küçük şu sanayi ölçekli şirketler inlerinde dışarıyı gözetliyorlar. Dışarının ortamı ne zaman düzelecek ya?.. Ha Devlet gitti gidiyor, ha bu düzen istikrarı yıkıldı yılacak her gün bunun endişesi ile yatıp kalkan hain sermayeci Para Babaları, bu devlete ve Millete silah çeken katil teröristlerle sizlerin  onlardan ne farkınız var?

Sırf devletimiz var olsun diye, Milletin evlatları canlarını hiç düşünmeden Uçaklara, Helikopterlere, Tanklara, Otomatik silahlara göğsünü gererek şehit oluyorsa, gariban Vatandaş’ım elinde, avcunda ki, üç- beş dövizini ülke ekonomisine katkı sağlamak amacı ile bozdurup çabalarken, sizlerin mal varlığınızda ki bu zenginliğiniz bundan sonra, ne zaman “Devletle Milletin” seferberliğine katılmaya işe yarayacak?

Bu Aziz Devletimizle Milletim “sahip çıkmadınız bu günlerde” beklediğiniz o’ gün tarihten silinince mi? Yoksa kedinizi o’zaman mı ortaya koyacaksınız!..

25.12.2016

(Makale: Aydın Suyak)

 

( Hain Baronlar başlıklı yazı Aydede tarafından 25.12.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.