Makale / Araştırma

Eklenme Tarihi : 29.12.2016
Okunma Sayısı : 3855
Yorum Sayısı : 2
 2016  YILINDA  ÜLKEMİZDE KAÇ  KADIN ÖLDÜRDÜK?  NEREDE,  NE  ZAMAN,  NİÇİN,  NASIL  ÖLDÜRDÜK? ---‘’BEN  ONU  HER  GÜN  DÖVÜYORDUM.  BU  GÜN  NİYE  ÖLDÜ Kİ…’’

Oldukça uzun bir yazı olacak ama bölmeyeceğim. Kitap gibi bir şey olacak vesselam. E- Kitap da yapabilirim daha sonra. 

Bu Yazıda Türkiye’de 2016 yılında cinayete kurban giden kadınları tanıtmaya çalışacağım. Hepsinin hikayesi olamayacak elbette ki yazıda ama zaten hikayeler üç aşağı beş yukarı birbirine oldukça benziyor.

Başlık mı? Sevgilisini döverek öldürek bir katilin polisteki ifadesinden: ‘’ ben onu her gün dövüyordum. Bu gün niye öldü ki.’’

Okudukça daha neler göreceksiniz tabii ki sabredip okuyabilirseniz..

Bu yazıyı hazırlarken internette şu linkten faydalandım:

onedio.com/haber/bir-sene-daha-boyle-gecti-tum-yasananlarla-2016-yilinda-turkiye-de-kadin-olmak-746182

Ancak verilen olaylar karmakarışıktı. Onları tek tek okumak, tarih sırasına koymak oldukça zamanımı alsa da sonunda başardım.

Yazıyı hazırlarken bazı olayların br kaç kez anlatıldığını gördüm. Mükerrer anlatımları ayıklamaya çalıştıysam da yine de arada gözden kaçanlar olabilir. Eğer varsa bu tür mükerrer anlatımlar için şimdiden özür dilerim.
------------------------------------------------------------------------
Lafı hiç uzatmadan hemen söyleyeyim ki 2016 Yılı kadınlarımıza getirdiklerinden çok götürdükleri ile hafızalara kazındı maalesef. Zira bu yılda ülkemizde ben şu satırları yazmaya başladığım gün itibariyle iki yüz altmış beş kadının hayatına son verildi.( Yazıya 24.12.2016 Tarihinde başladım ) Bunlar tabii ki basına yansıyanlardı.

Bu iki yüz altmış beş kadını katledenler arasında eşler yani kocalar ya da eski eşler, yani öldürülen kadınların eski kocaları başta geliyordu. Hemen peşi sıra sevgililer, nişanlılar…Yani kadınlara/ kızlara sadece iki seçenek sunan erkeğe benzer mahluklar. O seçenek : ‘’ Ya benimsin ya kara toprağın’’ İdi. Üçüncü sırada maalesef başta babaları olmak üzere yakın akrabalar…Hatta kadın öldüren kadınlar da vardı ki en son örnek yazar Beki İkala Erikli idi. ‘’ Meleklerle Yaşamak’’ Adlı kitabın yazarı Beki İkala Erikli, bir hemcinsi tarafından tabancayla vurularak katledildi. Kumasını öldüren ya da öldürmeye teşebbüs eden örnek de vardı. 

Verilen ifadelere göre kaza kurşunu ile ( Özellikle şaka ya da silah temizleme ) öldürülen kadınlar da vardı ama bu ifadelerin çoğu yalandı. Çok azı gerçekten de kaza olsa bile bir insan eşi ya da sevgilisi ile niçin silahla şakalaşır? Niçin eşinin ya da aile bireylerinden birinin yanında silahını temizlerdi?

Hırsızlık ve gasp amaçlı cinayetlerin yanı sıra şizofren insanların işledikleri cinayetler de yabana atılamayacak kadar fazlaydı.

Tecavüz amaçlı kadın cinayeti çok fazla olmamakla beraber olanlar oldukça can yakıcıydı.

Maganda kurşunu ile ya da cinayet gibi trafik kazalarıyla ölen kadınlar da vardı ama özellikle bu son iki tip ölümler basında çok fazla yer bulmuyordu. Ya da kadın cinayetleri kapsamına dahil edilmiyordu

Kadın katliamlarının dışında 2016 senesi yine kadınlara taciz, tecavüz ve dayak atma yılı olarak hafızalara kazındı. 

Bu arada kadın ya da kız diyemeyeceğimiz minicik bedenler yani çocuklar, yani bebekler de 2016 yılında cümlelerle, kelimelerle anlatamayacağımız kötülüklere uğradılar. 

Kocaeli’de Üç yaşındaki bir erkek çocuğu ACK nın medivenden düşerek öldüğü söylenmişti ama yapılan incelemede annesiyle birlikte yaşayan bir şerefsizin tecvüzüne uğradığı ve dövülerek öldürüldüğü anlaşıldı. Annesi olacak şerefsiz ise durumu bildiği halde sesini çıkarmamıştı.

Bu dehşetin izleri silinmeden bu sefer de Adana’da bir başka şerefsiz hırsızlık için girdiği evde aileyi spreyle bayılttıktan sonra ailenin dört yaşındaki kız çocuğunu kaçırıp sokak ortasında tecavüz etti. ( Bu olayda ölüm olmadı )

Bu dehşetin izleri silinmeden ise Tüm Türkiye’yi ayağa kaldıran Irmak Bebek cinayeti geldi.

Manisa’da 3.5 yaşındaki Irmak Bebeğe tecavüz eden ve öldüren Himmet Aktürk adlı şerefesiz ‘’ kadınlar benimle para için bile birlikte olmuyorlardı’’ Diyerek kendisini savunmaya çalıştı. Türkiye’de ilk kez bu şerefsiz için en çağdaş insanlar bile ‘’ Şeriat kanunları gelsin’’ dediler. 

Siirt’in Pervari ilçesinde insanın kanını donduracak bir olay meydana geldi. Ölenler bebek, öldürenler ise 13-14 yaşlarında çocuklardı.

Pervari ilçesindeki Atatürk Yatılı İlköğretim Bölge Okulu’nda (YİBO) okuyan 13-14 yaşlarındaki sekiz erkek öğrenci, çıplak fotoğrafını çekip şantaj yaptıkları kızdan ‘kendilerine çocuk getirmesini’ istedi. 15 yaşındaki kız, bu kişilere biri iki diğeri üç yaşında iki kuzenini teslim etti. Sekiz öğrenci üç yaşındaki kızı tecavüz edip boğdu, iki yaşındaki erkek çocuğu da tecavüzün ardından ölüme terk etti.

13-12-14 Yaşındaki çocuğun kendi iradesi diye bir şey söz konusu olamayacağına göre üç yaşındaki kızı öldüren bu minik sapıklar da masumdular(!) 
**********************************************
Evet..Kötü bir giriş yaptım biliyorum.

Peki kadın ve kızlarımızın başına hiç mi iyi bir şey gelmedi. Yani hiç bir güzellik yaşayan ya da yaşatan olmadı? Elbette ki oldu. O halde onlarla başlayalım, başlarına kötülükler gelenleri daha sonra anlatalım. Madde madde başlıyorum:

*2016 Senesinin 12 Nisan Günü Emel Arman ve Ferihan Işık adlı kadın pilotlar Türk Tarihinde ilk kez uzun bir uçuşu tamamı kadınlardan oluşan bir ekiple gerçekleştirdiler. Şikago- İstanbul uçuşunu yaparak…

*1985 Doğumlu Canan Dağdeviren Medikal teknoloji alanında çalışarak pilsiz çalışan giyilebilir bir kalp çipi (PZT MEH) ve cilt kanserini teşhis eden bir cihaz geliştirdi. Forbes’in 30 Yaş Altı Bilim İnsanı listesinde de yer aldı.

*Kendisine cehennem hayatı yaşatan kocasını en son çare olarak vuran Çilem Doğan uzun süren bir yargılama sürecinin ardından 20 Haziranda serbest bırakıldı. 

* Temmuz… 15 yaşındaki Ayşe Begüm Onbaşı, Güney Kore’de Aerobik Cimnastik Dünya Şampiyonası’nda dünya şampiyonu oldu.

*8 Eylül: Rio 2016 Paralimpik Oyunları’nda milli halterci Nazmiye Muratlı 104 kg kaldırarak altın madalya kazandı ve dünya rekoru kırdı.

* 29 Eylül; İsveç’te sokak ortasında bir kadını döven adama müdahale eden Türk kızı Selin Fortacı ülkede kahraman ilan edildi

*10 Ekim tarihinde Zonguldak Nesibe Hatun Kız Öğrenci Yurdu öğrencileri kaçırılan arkadaşları için ortalığı birbirine kattılar. Sonuç olarak kaçırılan iki öğrenci ve bu olayın sorumluları bulundu. Gençler kendi güçlerinin farkına vardılar.

Evet…Maalesef bu kadar benim tespit edebildiklerim.
-------------------------------------------------------------
Katliamlara geçmeden önce bir kaç tane de iğrençlikten bahsedelim:

*25 Mayıs tarihinde Metro Turizm’de seyahat etmekte olan kadın yolcu, uyurken muavinin iğrenç cinsel tacizine maruz kaldı. Muavin mastürbasyon yaptıktan sonra uyuyan yolcunun suratına boşaldı. 
*16 Eylül tarihinde Ayşegül Terzi, şort giydiği gerekçesiyle bir otobüste tekmelendi. ( Sitemizin sapığı olan vatandaş ‘’Hamdidamarlıkökler’’ adını kullandığı günlerde bu sapığın resmini profil resmi olarak 
kullanıyordu.) 

*8 Aralık’ta 4 aylık hamile olan Ebru Tireli, parkta spor yaptığı sırada "Bir daha burada yürümeyeceksin" diyen kimliği belirsiz bir kişi tarafından darp edildi. ( O kimlik belirlendi tabii ki)
Evet…Cinayetlere geçmeden önce insanın içini yakan, cinayet gibi üç ölümden bahsedelim.

* Buse Cansel Özcan…Basınımızda ve sosyal Medyada en çok konu edilen olaydı. Öğretmeni ile cinsel ilişkiye giren, daha sonra da bulunduğu durumun içinden çıkamayan Buse Cansel Özcan 17 Şubat 2016 da polis olan babasının silahı ile kendini vurarak intihar etti. Onunla cinsel ilişkiye giren öğretmen ise tecavüz ya da taciz değil ‘’ Müstehcenlik’’ Cezası aldı. İllevelakin aldığı o dört senelik cezayı da çekmedi. Şu anda serbest.

* 19 Nisan tarihinde 14 yaşındaki Olcay adlı kız çocuğu kendisini okuduğu okulun penceresinden attı. Sebebi ise kendisine taciz eden erkek öğrenciye tepki gösterdiği için disipline verilmesiydi.
Olcay, okulda aynı erkek öğrencinin defalarca tacizine uğramış, şikayetçi olmasına rağmen bir geri dönüş alamamıştı. En sonunda, ayakkabılarını bağlarken kendisini taciz eden öğrenciye karşı kendisini koruduğunda olay disipline taşındı.Fakat cezalandırılan, tacizci öğrenci değil, Olcay’dı! Tacizci pisliğin kollarını tırnaklarıyla çizdiği iddiasıyla disiplin cezası almak üzere müdürün odasına çağırıldığında aşağılandı, azarlandı. Bu sırada Olcay’ın sınıf arkadaşları şahitlik etmek üzere müdürün odasına girmek istediler fakat içeri alınmadılar.

Sonrasında onu taciz eden öğrenci ve o öğrencinin ailesi ile okulda bir odada baş başa bırakılan Olcay baskılara dayanamayarak kendisini pencereden boşluğa bırakarak hayatına son verdi.

*25 Kasım’da, cinsel istismara uğrayan 9 yaşındaki bir kız çocuk tacizci ile yüzleştirileceği duruşmadan iki gün önce kalp krizi geçirerek yaşamını yitirdi.

----------------------------------------------------------------
Kadınları öldüren erkek katillerin bir kısmı aynı zamanda kendilerini de öldürmüşler... Yani kadın cinayeti var ama aynı zamanda - kendi elleriyle olsa bile- erkek cinayeti de bir hayli fazla. Okurken göreceksiniz zaten.

Ülkemizdeki kadın cinayetlerinde göze çarpan bir husus da kendi canilerimiz yetmiyormuş gibi yabancı uyruklu canilerin de cinayet işliyor olmalarıdır ki bu konuda Suriyeliler başı çekerken hemen ardından Azeriler ( Onlar bizden sayılır), Gürcüler, Afganlılar gelmektedir.

2016 yılında ülkemizde 55 şehirde kadın cinayeti işlenmiş ( Basına yansıyanlar tabii ki) 26 şehirde görülmemiş. 

Kadın cinayetlerinin en çok işlendiği illere baktığımızda bu illerin ülkemizin en gelişmiş illeri olduğunu görüyoruz. Ancak bu gelişmişliğe paralel olarak en fazla göç alan iller olduğunu da göz ardı etmemek lazım.

Kadın cinayetleri konusunda bir sıralama yapacak olursak Ortaya şöyle bir tablo çıkıyor:


İLİN ADI ÖLÜMLE SONUÇLANAN OLAY SAYISI
İSTANBUL---------------------------31
İZMİR---------------------------------15
ANKARA-----------------------------13
ADANA-------------------------------13
ANTALYA----------------------------11
GAZİANTEP-------------------------10
KONYA---------------------------------8
KOCAELİ------------------------------8
DİYARBAKIR-------------------------6
BALIKESİR----------------------------5
ŞANLIURFA---------------------------4
BURSA----------------------------------5
KAYSERİ-------------------------------5
MERSİN---------------------------------5
MANİSA---------------------------------6
ESKİŞEHİR-----------------------------4
KÜTAHYA -----------------------------4
OSMANİYE-----------------------------3
ÇORUM----------------------------------3
TEKİRDAĞ------------------------------3
DENİZLİ---------------------------------3
TRABZON-------------------------------3
IĞDIR-------------------------------------3
ORDU-------------------------------------3
MALATYA-----------------------------3
BATMAN-------------------------------2
KARAMAN ----------------------------2
YALOVA--------------------------------3
AYDIN-----------------------------------3
ZONGULDAK--------------------------2
ELAZIĞ----------------------------------2
KIRIKKKALE-------------------------2
ARTVİN---------------------------------1
HATAY----------------------------------1
BARTIN---------------------------------1
UŞAK------------------------------------1
ERZURUM-----------------------------1
GİRESUN-------------------------------1
EDİRNE---------------------------------1
BOLU------------------------------------1
MARDİN--------------------------------1
VAN--------------------------------------1
YOZGAT--------------------------------2
SAMSUN--------------------------------1
BİTLİS---------------------------------- 1
SİNOP------------------------------------1
AĞRI -------------------------------------1
SAKARYA-------------------------------1
AYDIN------------------------------------1
TOKAT-----------------------------------1
KAHRAMANMARAŞ-----------------1
ERZİNCAN------------------------------1
AFYON-----------------------------------1
MUĞLA----------------------------------7


2016 yılının ilk kadın cinayeti Osmaniye ilimizden…Sonra devamı geliyor.

1--01.01.2016/ Osmaniye’nin Kadirli ilçesinde,Mevlana H. Adlı kişi boşandığı eşinin evini basıp pompalı tüfekle içeri ateş ederek kızı Şükran Akçakoca’yı öldürdü, 5 yaşındaki torununu da yaraladı.

2--03.01.2016/ BATMAN’da 25 yaşındaki Nurettin Demir, 20 gün önce nişanlandığı akrabası 23 yaşındaki Songül Demir’i kiraladığı otomobilin içinde boğazını keserek öldürdükten sonra iş merkezinin çatısından atlayarak intihar etti.

3--04.01.2016 / İZMİR’in Bornova İlçesi’nde 4 ay önce evlenip eşinin ailesiyle aynı apartmanda yaşamaya başlayan 26 yaşındaki Duygu Şen, evin salonunda boğazından bıçaklanmış halde ölü bulundu.

4--08.01.2016/Antalya--- Azeri 45 yaşındaki Hatıra Hakverdiyeva ve inşaat işçisi 33 yaşındaki Ekrem Dallı’nın cesetleri, Manavgat Irmağı’nda bulundu.

5--08.01.2016 / Adana’da 45 yaşındaki Mehmet Öngüç, eşini terk eden kızı 19 yaşındaki Rabia Kızılkaya ile onun birlikte yaşadığı sevgilisi 23 yaşındaki Velit Güzel’i av tüfeğiyle vurarak öldürdü.

6--09.01.2016 / Nesibe S. Adlı kadın, tartıştığı oğlu tarafından tüfekle vuruluarak öldürüldü ( Çorum- Bayat)

7--18.01.2016 / Artvin’in Hopa ilçesinde yaşayan ve bir haftadır kendisinden haber alınamayan 46 yaşındaki 2 çocuk annesi Güler Subaşı’nın cesedi oturduğu apartmanın asansör boşluğunda bulundu.

8--26.01.2016 / Ankara’da cinnet getiren baba, eşine ve çocuklarına kurşun yağdırıp intihar etti. Olayda kendisi, eşi Pembe C ve iki çocuğu hayatını kaybetti.

9--30.01.2016/ İstanbul Kağıthane’de kocasından boşanmak istediğini ona anlatya çalışan Bahar Turhan, eşi tarafından öldürüldü. Katil koca daha sonra kendini de öldürdü.

10-- Aynı tarihte İstanbul - Küçükçekmece’de yaşayan Nurcan Aslan da Bahar Turanla aynı sebepten dolayı kocası tarafından öldürüldü ama bu sefer koca, karısına on kurşun sıkmış, sonra da polise teslim olmuştu.

11--03.02.2016 / Adana… Yıldız Tongül, bir erkekle ilişkisi olduğuğu için abisi tarafından vurularak öldürüldü.

12--03.02.2016/ Bursa- Orhangazi’de 54 Yaşındaki Mehmet Türe, kıskançlık sebebiyle 50 yaşındaki eşi Tülin Türe’yi başına keserle vurarak öldürdükten sonra kendisi de tarım ilacı içerek intihar etti.

13--05.02.2016/Tekirdağ--- Nuran Çakmak adlı kadın, kocaından ayrılma talebinde bulunduğu için kocası tarafından tüfekle öldürüldü. Kadının ailesi maddi sıkıntıları sebebiyle kızlarının cenazesini morgtan almayınca cenaze ortada kaldı.

14--05.02.2016/ Ankara’da borç batağına girmiş olan Serkan Görgün daha önce de para aldığı karısının yeğeni Nurhayat Aksoy ve Nurhayat’ın kızı Nesrin Aksoy’u öldürdükten sonra olay yerine polislerin gelmesi üzerine kendini de öldürdü.

15--05.02.2016 da Gaziantep’te tam bir katliam yaşandı. Kendisinden boşanmak isteyen eşi Tuğba Taş’ı ve üç yakınını pompalı tüfekle öldüren Yusuf Taş olay yerinden kaçtı ama olay bununla bitmedi. Aynı gün soyadı Taş olan beş kişi daha katledildi. O günün blançosu Tuğba dahil 9 kişiydi.

16--07.02.2016/ Manisa-Demirci’de Sıdıka Denktaş adlı bir çocuk annesi dul bir kadının cesedi, belediye ait iş hanının bodrum katında bulundu. Ölüm sebebi araştırılıyor.

17--08.02.2016/ Adana’da Türkan Sarıkaya , yaklaşık 5 yıldır kendisine ilgi duyan Bünyamin Fikirdeşen tarafından dövüldü. Bünyamin Fikirdeşen, kardeşi Utku Fikirdeşen ve arkadaşları Ali Can Önder genç kadını baygın halde kuzeni 22 yaşındaki S.G.nin evine bıraktı. Türkan Sarıkaya, ailesince Adana Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Beyin kanaması geçirdiği tespit edilen genç kız, özel bir hastaneye sevk edildi. 

Yoğun bakım ünitesinde tedavi gören Türkan Sarıkaya, 8 gün süren hayat mücadelesini kaybetti.( Cenazesi kadınlar tarafından kaldırıldı.)

18--Aynı gün ( 08.02.2016) Karaman’da 81 yaşındaki Hatice Aksoy, evinde eşarpla boğulmuş vaziyette bulundu. 46 aşındaki katil Üzeyir E’nin kadına tecavüz etmeye de kalktığı ancak başaramadığı anlaşıldı. 

19--11.02.2016/ İstanbul-Eyüpte evden kaçan 19 yaşındaki Yağmur Güneş ve sevgilsi 27 yaşındaki Uğur Can Taşdemir’in, başları taşla ezimiş vaziyetteki cesetleri boş bir arazide bulundu.

20--11.02.2016/ Yalova’da 58 yaşındaki Temel Baysal, boşanmasına sebep olduğuna inandığı kızı Fatma Baysal ile sokak ortasında tartıştıktan sonra önce 28 yaşındaki kızını, daha sonra da kendisini pompalı tüfekle vurarak öldürdü.

21--12.02.2016 Tarihinde İstanbul- Aksaray’da 16 Yaşındaki Elif Zelal Yeni, 18 Yaşındaki sevgilisi Samet Ermiş’ten ayrılmak isteyince Samet tarafından vurularak öldürüldü. Samet daha sonra kendisini de vurarak intihar etti.

22--Aynı gün ( 12.02.2016) Yalova’da Tamer Baysal adlı şahıs, Eşinden boşanmasının sebebi olarak gördüğü kızı Fatma Baysal’ı tüfekle vurdu. Fatma ölmesiyse de daha sonra aynı tüfeği çenesine dayayıp tetiğe basan Tamer Baysal kensini öldürdü.

23--Yine aynı gün ( 12.02.2016) Adana’da Fadıl A, evlenme teklifini kabul etmeyen Kifayet Hadra’nın ayaklarına dört kurşun sıktı. Olayda ölen olmadı.

24--Ve yine aynı gün ( 12.02.2016 ) Denizlinin Güney ilçesinde kaybolan Kübra Acar’ın cesedi bir kuyunun içinde başı taşla ezilmiş ve çıplak bir şekilde bulundu.

25--14.02.2016/ İstanbul Avcılar’da Dünya Sevgilier gününde eşiyle şakalaşan Naif U, yanlışlıkla eşi Hamiyet U ‘yu vurdu. Eşini hastaneye götürdü ise kurtaramadı.

26--15.02.2016/ Trabzon’da Polis Memuru Veli Çakı, eşi Gönül, Kızı Tansu ve Oğlu Çağatay’a kurşun yağdırdıktan sonra intihar ett. Olayda kendisi dışında 18 yaşındaki kızı Tansu hayatını kaybetti. 

27--15.02.2016/ Aydın’da Yeliz Tokçak adlı bir çocuk annesi kadın ayrılmak istediği sevgilisi tarafından tabanca ile vurularak öldürüldü.

28--16.02.2016 / Diyarbakır’da D.Ç Adlı kişi, evli olduğu anlaşıldığı için sevgilisi Münevver Behice tarafından terk edilince hem Münevver’i hem de kendisini öldürdü.

29--20.02.2016/ Ankara Altındağ’da Gonca B ora adlı bir kadının evinden gelen silah sesleri üzerine vatandaşla polisi aradı. Polis evde genç kadının üç kurşunla öldürüldüğünü tespit ett. Katil aranıyor. 

30--22.02.2016 / İstanbul- Küçükçekmecede Zeynep Çelebi adlı kadın kocası İbrahim tarafından silahla öldürüldü. Cinayetin sebebi ise Zaynep’in kendi annesi ile görüşmesi. Zeynep’i öldüren İbrahim daha sonra kendisini de öldürdü. 

31--24.02.2016 Tarihinde Zonguldak’ta Necla Sağlam adlı kadın evinde boğazı kesilmiş olarak bulundu. 

32--24.02.2016/ Bartın- Amasra- Şükürler köyünde yaşayan Fikri Taflan eşine köy minibüsünün şoförü olan Muhammet Ayrancı’dan gelen mesajı görünce önce eşi Gülfer Taflan’ı, daha sonra da Muhammed Arancı’yı tabanca ile vurduktan sonra Jandarma’ya teslim oldu.

33--Aynı gün( 24.02.2016) Diyarbakır’da daha önce de eşini yaralamış olan Ömer Yazı, eşi Hediye Yazıcının kendisinden ayrılma talebinde bulunması üzerine kadıncağızı sokak ortasında, beş yaşındaki kızının gözü önünde boğazını kesmek suretiyle öldürdü.

34--24.02.2016/ Doğubayezıt’da adı ve kimliği tespit edilmeyen ancak yabancı uyruklu olduğu sanılan bir kadının cesedi Hallaç Köyünden geçen dere içinde bulundu.

35--25.02.2016/ Adana’da eşiyle birlikte eşinin çalıştığı müzikholden çıkıp evlerine gitmekte olan Burcu Acar yolda alkol alıp kendilerine sataşan serserilerle tartışan kocasının gözü önünde tabanca ile vurularak öldürüldü.

36--27.02.2016/ İzmir Karşıyaka’da 48 yaşındaki emekli astsubay Serdar G, kendisinden ayrılan 45 yaşındaki hemşire sevgilisi Zeliha Köse’yi tanabca ile vurarak öldürdü.

37--01.03.2016/ Kocaelinin Gölcük ilçesinde kendisinden boşanmak isteyen eşi Fatma Karakoyun’a kurşun yağdıran Ziya Karakoyun olayda ayrıca kaynanası Emine Başdan ve Kaynbiraderi Soner Başdan’ı da öldürdü.

38--02.03.2016/ Kocaeli Darıca ilçesinde emekli öğretmen Mehmet Düz, tartıştığı eşi Beysun Düz’ü tabanca ile vurarak öldürdü.
39--04.03.2016 da Gazinatep’te dağlık arazide yakılarak öldürülmüş bir kadın cesedi bulundu. Cesedin kima ait olduğu tespit edilemedi.

40--04.03.2016/ İstanbul- Bakırköy’de Buse adını kullanan bir transseksüel kadın evinde bıçaklanarak öldürülmüş halde bulundu. Olayın transfobik nefret cinayeti olduğu düşünülüyor.

41--06.03.2016/ Zonguldak’da Hasan Köroğlu adlı 34 yaşındaki bir şahıs, eski sevgilisi 39 yaşındaki Safiye Geyik, Safiyenin annesi 57 yaşındaki Hilmiye Geyik ve Safiye’nin yeni sevgilisi 34 yaşındaki Burak Demirtürk’ü tabanca ile vurarak öldürdü.

42--06.03.2016/ İstanbul Esenyurt’ta Ömer Altun adlı kişi, evini terk ederek baba evine giden karısı Yasemin Altın’ı tekrar evine getirdikten sonra Yasemin’in ‘’ Benden sana yar olmaz’’ Diyerek ayrı odada yatmaya başlaması üzerine karısını bıçaklayarak öldürdü.

43--07.03.2016/ İstanbul- Ümraniye’de Nurali Karataş adlı kişi, kendisinden boşanmal isteyen eşini elli bıçak darbesiyle öldürdükten sonra polisi arayarak teslim oldu.

44--Aynı gün (07.03.2016) İzmir/ Karşıyaka’da emekli polis memuru Erbil Neşeli de aynı sebeple eşi Müzeyyen Neşeli’yi tabanca ile vurarak öldürdü.

45--08.03.2016/ Hakkari- Yüksekova’da kocasından boşanma isteği ile babasının evine sığınan karısını vurmak üzere bu evi basan Hasan Kızıltaş, eşini evde bulamayınca evdekileri rehin aldı sonra da kurşun yağmuruna tuttu. Hasan Kızıltaş bu olayda polis opresyonu ile canlı yakalanırken onun yaraladıkları içine kendi öz kızı 5 yaşındaki Arjin ve yine akrabaları olan 14 yaşındaki Şükran ve 16 yaşındaki Hediye Durmaz hayatlarını kaybettiler.

46--08.03.2016/ İzmir- Buca’da Emekli olan 62 yaşındaki Ali İ., Dünya Kadınlar Günü sabahı sevgilisi 47 yaşındaki Neriman Akçay ile tartışmaya başladı. Tartışmanın büyümesi ile Ali İ., bıçakla iki çocuk annesi Neriman Akçay’ı defalarca bıçakladı ve öldürdü. Çiftin kavgalarının sebebi Ali İ. Nin Nermin Akçay’a ev, araba almasına karşın ondan beklediği ilgiyi görmemesi üzerine verdiklerini geri almak istemesiydi.

47--09.03.2016 / İzmir’de Nermin Akçay adlı 47 yaşındaki kadın, bir süredir gönül ilişkisi yaşadığı 62 yaşındaki A.İ tarafından bir alacak verecek meselesi yüzünden bıçaklanarak öldürüldü.

48--09.03.2016/ Şanlıurfa’da Selma Kiraz adlı kadın, eşi tarafından darp edilerek öldürüldü.

49--09.03.2016/Manisa’nın Selendi ilçesinde Sahura kara adlı 51 yaşındaki zihinsel engelli bir kadın, ormanlık arazide ölü olarak bulundu. Aayakkabısı Manisa ilinin Kula İlçesinde bulunan Sahura Kara’ nın cinayete kurban gidip gitmediği araştılıyor. 

50--10.03.2016 / Gaziantep’te daha sekiz gün önce bir çocuk dünyaya getirmiş olan Ayşe Şöhmelioğlu, sebebi bilinmeyen bir tartışma sonunda abisi tarafınadan tabanca ile vurularak öldürüldü.

51--13.03.2016/ Uşakta yanan bir evde cesedi bulunan Sebahat Özdemir’in, yapılan otopsi sonunda boğularak öldürüldüğü, olaya yangında ölmüş süsü verilmek için evinin yakıldığı anlaşıldı. Katil, kadının eski kocası çıktı.

52--15.03.2016/ İzmir’in Karabağlar İlçesinde 20 Yaşındaki Uğur Ç. Kendisinden ayrılan sevgilisi Süeda Üçoğlu’nu bir başkasıyla konuşurken görünce pompalı tüfekle öldürdü ve kaçtı. Ama yakalanması uzun sürmedi.

53--18.03.2016/ Ankara’da Polis memuru A.Y, Kendisi gibi polis memuru olan eski sevgilisi N.B.T ve N.B.T. nin erkek arkadaşını sokak ortasında tabanca ile vurarak öldürdü. Olayın şahidi olan komşular N.B.T. Nin A.Y den ayrıldıktan sonra bile ondan şiddet gördüğünü söylediler.

54--20.03.2016/ Tekirdağ’da Faruk T adındaki kişi evine gittiği F.A. adlı Trrsseksüel kadın ile bilinmeyen bir sebeple tartıştı ve onu öldürdü. Yaptığı cinayeti bindiği taksinin şoförüne anlatan Fatuk T, şoförün daha sonra durumu polise bildirmesi üzerine yakalandı.

55--22.03.2016/ Aydın- Kuşadasında 62 Yaşındaki Emekli Albay Selahattin Gökhan, dört ay önce evlendiği eşi Aynur Gökhan’a tabanca ile dokuz kurşun sıkarak öldürdü. Olayın cinnet geçirme olduğu söylendi.

56--23.03.2016/ İstanbul Küçükçekmece’de Yağmur Ş adlı evli bir kadın Hasan Ö. İle ilişki yaşıyordu. Ancak bu ilişkiden sıkılmış ve tehlikeli görmeye başlamıştı. Fakat Hasan Ö. Israrcıydı. Yağmur Ş, Hasan Ö ile ilişkiyi kesti. Hasan Ö ise eşinin bir iş için il dışında olması sebebiyle babannesi ile kalan Yağmur Ş. Nin yaşadığı evi ateşe verdi. Yangında olan Yağmur’un 76 yaşındaki babannesi Latife Çetinkaya’ya oldu. Latife Çetinkaya yanarak can verdi. 

57--26.03.2016/ İstanbul-Şişli’de Mezdeke Dans Üçlüsünün dansözlerinden Aynur Kambur, evinin önünde çöp dökmeye çıktığında tabanca ile vurularak öldürüldü.

58--26.03.2016/ İstanbul- Fatih’te Akram Nakhıbzadeh adlı İranlı 28 yaşında bir kadın, sevgilisi Tamer Vatansever tarafından sokak ortasında dövüldükten sonra ensesine kurşun sıkılmak suretiyle öldürüldü.

59--26.03.2016/ İstanbul Başakşehirde erkek arkadaşı ile sabaha doğru saat 04.00 gibi bir günlük daire kiralayan dizi oyuncusu Gülay Bursalı, emlakçının ve arkadaşlarının - kendi erkek arkadaşını döverek tesirsiz hale getirmesinden sonra- cinsel saldırılarına maruz kalınca kendisini pencereden atarak hayatına son verdi.

60--28.03.2016/ Erzurum’da 42 yaşondaki H.İbrahim Kızılkaya, kendisinden ayrılmak isteyen eşi Neslihan Kızılkaya’yı sokak ortasında önce boğazını kesmek , sonra kalbine bıçak saplamak suretiyle katlettikten sonra aynı bıçakla kendi boğazını da keserek hayatına son verdi.

61--29.03.2016/ Manisa Alaşehir’de Fatma Şimşek adlı şahıs, eşiyle şakalaşırken onu tüfekle vurarak öldürdü.( Daha doğrusu Jandarmaya ifadesini böyle verdi.) Ancak olayın kasıtlı ve planlanmış bir cinayet olduğu iddiasıyla Koca Ferhat Şimşek için savcılık ağırlaştırılmış müebbet hapis istese de sonuçta Ferhat Şimşek, haksız tahrik ve iyi halden faydalandırıldı ve 20 sene hapis cezası aldı.

62--29.03.2016/ İstanbul Beyoğlu’nda Elene Cornelia adlı 41 yaşında Romanya’lı Türk vatandaşı, kaldığı otel odasında 21 Yaşındaki dostu İbrahim Timur tarafından dövülerek öldürüldü.

63--29.03.2016 / Elazığda yaşayan 76 yaşındaki emekli öğretmen Afet Çağlayan evinde bıçaklanarak öldürülmüş halde bulundu. 

64--30.03.2016/ Şanlıurfa’da servis şoförlüğü yapan Mamut Zafer, taşıdığı öğrencilerden birinin annesi ile yakınlık kurmuştu. Olay günü ikisi arasında tartışma yaşandı. Mahmut Zafer, sevgilisi Sibel Ç yi, eşinin evde olmadığ bir saatte sıkıştırmaya başladı. Çıkan tartışma sonunda ise Sibel Ç yi 12 yaşındaki kızının gözü önünde önce kafasına sert bi cisimle vurarak bayılttı, sonra boğarak öldürdü. Daha sonra da üzerine kolonya dökerek yaktı. Tüm bunların dışında evdeki bilgisayarı ve kadının altınlarını da aldı.

65--31.03.2016/ Konya’da Elveda Battal adılı dul ve üç çocuk annesi bir kadın, evinde dört yerinden bıçaklanarak öldürülmüş bir halde bulundu. Katil zanlısının, kadının bir müddet birlikte yaşadığı H.İ olduğu üzerinde duruluyor.

66--03.04.2016/ Ankara Altındağ’da Gülay Öztürk adlı kadın, bir tartışma sonrasında kocası tarafından vücuduna dört kurşun sıkılmak suretiyle katledildi.

67--04.04.2016/ Kayseri’de Gönül Gürbüz adlı kadın bir tartışma sonucunda eşi Aydemir Gürbüz tarafından balta ile paramparça edilerek hayatına son verildi.

68--06.04.2016/ Tekirdağ- Marmara Ereğlisi’nde Melek Şengönül adlı 60 yaşındaki kadın evinde bıçaklanarak öldürülmüş vaziyette bulundu. Katil aranıyor. 

69--09.04.2016/ İstanbulda 6 Yaşındaki E.A adında bir kız çocuğu, kuzeni olan 14 yaşındaki akli dengesi olmayan M.A tarafından bıçaklanarak öldürüldü.

70--09.04.206/ Giresun’da Havva Alireisoğlu adındaki kadın ve kocası Havva’nın erkek kardeşi tarafından bir tartışma sonucu tabanca ile vurularak öldürüldü.

71--09.04.2016/ Mersin’in Tarsus ilçesinde Şahin Demir adlı kişi, kendisinden ayrılmak isteyen eski sevgilisi Serap Demir’i çalıştığı eczanede tabanca ile vurarak öldürdükten sonra aynı tabanca ile kendisini de vurarak intihar etti. ( Soyisimlerin aynı olması tamamen tesadüf ) 

72--11.04.2016/ Gaziantep’te Filiz Coşkun adlı kadın, kocasından ayrı yaşıyordu. Kocası Ferit Coşkun’a ise daha önceki hayvanlıkları sebebiyle Filiz’e yaklaşmama cezası verilmişti. Ama 11.04.2016 da yaklaştı ve ekmek bıçağı ile katletti.

73--13.04.2016/ Elazığ’da Sedat Demir adlı 32 yaşındaki bir kişi, bir bankada çaycı olarak çalışan eşini evlerinde bıçaklayarak öldürdü. Daha sonra polise cinayeti ihbar etti ama olay yerinden kaçtı.

74--14.04.2016/ Kocaeli’nin Karamürsel ilçesinde E.B adlı psikolojik sorunları sebebiyle tedavi gören bir kişi önce ağabayisini yaraladı. Bu suçtan hakim karşısına çıkarılıp tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakılınca öfke ile annesinin evine gitti ve 75 yaşındaki annesi Hatice Öztürk’ü başını keserek katletti.

75--14.04.2016/ Bursa’da Ahmet P adlı kişi, Eşi Rüya P yi 25 bıçak darbesiyle öldürdü.

Bir yaralama suçundan hapiste olan Ahmet P, izin alarak geldiği evinde eşinin kapıyı açmaması üzerine eve zorla girdi. Bundan sonrasında eşini eve girdiğinde kanlar içinde ölü bulduğunu söyleyen Ahmet P ilk etapta serbest bırakıldıysa da daha sonra cinayetin bir numaralı zanlısı olarak tutuklandı. 

76--14.04.2016/ Urfa Siverek’te Fatma Karaciğa adlı sekiz aylık hamile kadın - üzerine Kuma geldiği- Hatun Altundağ, ve Hatun’un oğlu Metin Karaciğa tarafından hgbaşı taşla ezilerek öldürüldü. Ceset boş bir arazide bulundu.

Hatun Altındağ ilk kadın olmasına rağmen nikahlı eş olmamasını, üstelik ikinci eş Fatma’nın bir de hamile kalıp çocuk doğuracak olmasını daha fazla hazmedememişti anlaşılan.

77--15.04.2016 / Kocaeli’de Alman Rita Darı Winkler, Ali Kemal Seyhan ratafından darp edilerek öldürüldü. Cinayetin Rita’ın parası için yapıldığı zannediliyor.

78--16.04.2016/ Bursa’da 66 Yaşındaki Güllü Çelik adlı kadın 72 yaşındaki kocası Cevdet Çelik tarafından tabanca ile vurularak öldürüldü. Eşini öldüren Cevdet Çelik daha sonra aynu silahla kendisini de öldürdü.

79--18.04.2016/ Ankara Nallıhan’da annesini ziyarete giden 50 yaşındaki Aynur Bıkmaz’ın, evde ölü bulunması şüpheli bulundu. Polis araştırıyor ( Sonuç ne oldu bilmiyorum) 

80--19.04.2016/ Denizli Sarayköy’de 22 Yaşında, üç çocuk annesi, resmi olarak bir başkası ile nikahlı olan Sultan Zora adlı kadın, birlikte yaşadığı 27 yaşındaki sevgilisi tarafından bir tartışma sonucu üç kurşunla öldürüldü.

81--20.04.2016/ Yağmur Önüt Adlı kız İstanbul’da sevgilsi tüfekle şaka yaparken öldürüldü. ( Bir erkek, sevgilisine niçin tüfekle şaka yapar ki?)

82--26.04.2016/ İzmir Seferihisarda İki çocuk annesi Simge A. (24), iddiaya göre şiddet uygulayan eşi K.A. (46) ile evlerini ayırırken boşanma davası açtı. Bu süreçte mahkeme K.A.’ya uzaklaştırma cezası verdi. Simge A. dün akşam saatlerinde, arkadaşı Hakan Ç. ile evine girmek üzereyken boşanma aşamasında olduğu eski eşi tarafından pompalı tüfekle kurşun yağmuruna tutuldu. Kanlar içerisinde kalan Simge A. yere düşerken, Hakan Ç. ayağından vuruldu. Saldırgan K.A. daha sonra olay yerinden kaçtı.

83--30.04.2016/ da İstanbul’da Nuborakhon Usmanova adlı bir kadın sevgilisi tarafından dövülerek öldürüldü. Katil sevgili polise verdiği ifadede ‘’ Ben onu her gün döverim. Bu sefer neden öldü anlayamadım.’’ Dedi. Cinayet sebebi : Kadının tartşma sırasında ‘’Senin cinsel organını kseceğim demesi.


84--04.05.2016/ İstanbul Eyüp’te oturan 23 yaşındaki Caner Adıgüzel, birlikte yaşadığı 43 yaşındaki annesi Neşe Adıgüzel’in erkeklerle ilişki yaşadığını iddia ederek annesiyle tartışmaya başladı. Anne-oğul arasındaki tartışma sürerken Caner Adıgüzel annesine, oturdukları yerden taşınmayı teklif etti. Annesi taşınma teklifini reddedince çılgına dönen Caner Adıgüzel, annesini servis minibüsüne bindirerek Göktürk’teki bir ormanlık alana götürdü.
İkili arasındaki tartışma burada da sürerken Caner Adıgüzel, annesini bıçaklamaya başladı. Vücuduna çok sayıda bıçak darbesi alan Neşe Adıgüzel olay yerinde hayatını kaybetti. Annesinin öldüğünü fark eden Caner Adıgüzel, annesinin cesedini önce bir çuvala, ardından minibüsün bagajına koydu. Adıgüzel daha sonra minibüsü Bahçeköy’deki tarihi su kemerlerinin altına park etti ve teslim olmak için karakola gitti.

85--06.05.2016/ İstanbul- Üsküdar’da saat 04.00 sıralarında, Sultantepe Mahallesi Osman Dede Sokak Özgür Apartmanı’nın 1. katında gerçekleşen olay, aralarında sorunlar olan Bayram Mamedov ve Asmer Guliyeva çiftinin gece vakti tartışmasıyla başladı. Büyüyen kavga üzerine mutfaktan bıçak alarak eşine saldıran Mamedov, kadını 8 ve 10 yaşlarındaki çocuklarının gözleri önünde öldürdü. Guliyeva çeşitli yerlerinden aldığı bıçak darbeleriyle olay yerinde hayatını kaybetti.

86--09.05.2016/ Iğdır’ın Melekli Beldesinde Abbas, 12 Yaşındaki kayınbiraderina ahırı temizlemediği için tokat attı. Çocuğun ağlaması, durumu ablasına bildirmesi üzerine abla Güner Günal ile kocası Abbas Günal rasında tartışma çıktı ve Abbas Günal, Eşi Güner’i tüfekle vurarak öldürdü. Güner Günal’ın katledildiği gün Dünya Anneler Günüydü.

87--10.05.2016/ Edirne’de kısa süre önce mahkemece boşanan Necaattin Adıgüzel ile eski eşi Makbule Adıgüzel mal paylaşımı için hakim karşısına çıktı. Makbule Adıgüzel 22 bin lira maddi 22 bin lira da manevi tazminat talebiyle açtığı davayı kazandı. Taraflar mal paylaşımını görüşmek üzere Abdurrahman Mahallesi’nde bulunan Makbule Adıgüzel’in avukatlığını yapan Melike Özbek’in bürosuna geldi. Avukat Melike Özberk iddiaya göre mal paylaşımı için Necaattin Adıgüzel ile eşi Makbule Adıgüzel ve kızı Dilek İnanç Adıgüzel’i anlaşmaları için başka bir odaya aldı.

Eşinin kendisinden tazminat istemesine sinirlenen Necaattin Adıgüzel, iddiaya göre çıkan yaşanan tartışma sırasında belinden çıkarttığı ve ruhsatsız olduğu öğrenilen tabanca ile ayrıldığı eşi ile kızına 6 el ateş ederek kaçtı. Babasının tabancasından çıkan kurşunların hedefi olan Dilek İnanç olay yerinde hayatını kaybederken, bir de oğlu bulunan Makbule Adıgüzel ağır yaralı olarak Trakya Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi’ne kaldırılarak tedavi altına 
alındı.

88--11.05.2016 Ankara…Hakkari’den Ankara’ya, iddialara göre eski sevgilisi 20 yaşındaki Necmiye Ceren Baran ile barışmaya gelen polis memuru Batuhan H. dehşet saçtı. Başkent Ankara’nın en işlek semti Kızılay’ın göbeğinde meydana gelen olayda polis memuru, sevgilisi Ceren Baran’a 4 kurşun sıkarak öldürdü. Daha sonra kendi kafasına da ateş eden polis, ağır yaralı olarak kaldırıldığı hastanede yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı.

89--16.05.2016/ Bolu’da, D-100 Karayolu’nda seyir halindeki kamyonetten atıldığı iddia edilen 44 yaşındaki Sevim Karanlık’ın, kamyon çarpması sonucu öldüğü ortaya çıktı. Karanlık’ın eşinin Burdur’da yaşayan bir polis olduğu tespit edildi.

90--18.05.2016/ Mersin--- Olay sabah saatlerinde Say Mahallesi Şehit Jandarma Astsubay Mehmet Donat Sokak’ta meydana geldi. Şizofreni hastalığı nedeniyle tedavi gören Çağatay Taş, bilinmeyen bir nedenle annesi Durdu Taş ile tartışmaya başladı. Kendisini bebekken bir yakınlarından evlatlık alan annesi ile tartışırken öfkelenen Çağatay Taş, mutfaktan aldığı bıçakla saldırdı.Annesini bıçakla öldüren Çağatay Taş, başını da vücudundan kesip ayırdı. Annesinin başını bir poşete koyan Çağatay Taş, evlerinin yaklaşık 50 metre uzağında bulunan bir evin bahçe demir kapısına asarak olay yerinden uzaklaştı.

Eve giden komşuları Durdu Taş’ın başsız cesedini görünce dehşete kapılarak polise haber verdi. Olaydan sonra kaçarak izini kaybettirmeye çalışan Çağatay Taş, yakalandı.
20 yıl önce evlat edinilen Çağatay Taş’ın son birkaç yıldır psikolojik sorunlar yaşadığı, uyuşturucu kullandığı ve şizofreni hastalığı yüzünden tedavi gördüğü, bu hastalığı nedeniyle bir süre önce askerlik yapmak için gittiği birliğinden çürük raporu alarak gönderildiği öğrenildi. Çağatay Taş’ın bir süre önce ise kahvehanede birini öldürmek istediğinden söz ettiği de iddia edildi.

91--21.05.2016/ Antalya’da Şizofren Ramiz K. Hemşire Yengesi Gülten K ile ikiz yeğenleri Deniz ve Umut’a bıçakla saldırdı. Yengesini öldüren, yeğeni Deniz’i ağır yaralayan Ramiz K. Polis tarafından yakalandı, hapse atıldı ve kısa süre sonra hapsanenin tuvaletinde kendini asarak intihar etti. (!) ( Hapishane içi infaz olma ihtimali olsa da üzerinde çok da durulmadı. )

92--27.05.2016/Adana--- Eşinden boşanan 1 çocuk annesi Zübeyde Ünlü ile Mustafa Apaydın, yaklaşık 6 
ay önce aynı eve yerleşip birlikte yaşamaya başladı. İkili bir süre önce bazı nedenlerden dolayı ayrıldı, Zübeyde Ünlü, annesi Nahide Ünlü’nün evine yerleşti. Yeniden bir araya gelmek iiçin daha önce de birkaç kez girişimdi bulunan Apaydın, bugün akşam saatlerinde yine Zübeyde Ünlü’nün yaşadığı eve gitti.

Evin önünde annesi ile birlikte oturan Ünlü’ye barışmak istediğini söyleyen Apaydın, olumsuz yanıt alınca tartışma çıktı. Tartışma sırasında anne kız eve sığınmak için içeri girdi. Ancak Apaydın, yanında taşıdığı tabancasını çekip peşlerinden içeriye girerek Zübeyde Ünlü ve annesi Nahide Ünlü’ye kurşun yağdırdı.

93--28.05.2016/ Muğla- Bodrum---Kahramanmaraş’ta şiddet gördüğü gerekçesiyle kocasından boşanıp Muğla’nın Bodrum İlçesi’ne bağlı tatil beldesi Göktürbükü’ne gelip çalışmaya başlayan Ayşegül Aslan (29), barışmak isteyen eski eşi H.S.’ye (43) olumsuz yanıt verince tabancayla öldürüldü. Eski eşini çalıştığı işyerinde öldürüp elindeki silahla kaçmaya çalışan H.S., yerli ve yabancı turistlere de korkulu anlar yaşattı. Bir görgü tanığı katilin silahı tutukluk yapılınca mucize eseri kurtuldu. Katil zanlısı yakalandı. Ayşegül.Aslan’nın sosyal paylaşım sitesindeki hesabında katili için "Bende bir köpeğin eline düştüm" diye yazdığı görüldü.


94--29.05.2016/ Balıkesir- Edremit’te Esra Gövem adlı kadın kocasından boşanmış ve 2 yaşındaki kızı ile yaşamaya başlamıştı. Mahkeme kızlarını anneye vermiş ama babanın hafta sonları görmesine izin verilmişti. Bu arada Esra, sözde polis korması altındaydı.

29.05.2016 da kızını almak için Esra’ının yaşadığı eve gelen eski koca E.Y, kızının gözü önünde eski karısını göğsünden ve kalbinden bıçaklayarak öldürdü.

95--30.05.2016/ İstanbul- Tuzla… Tarih Öğretmeni Fatma Kayıkçı’nın cesedi boş bir arazide bulundu. Polisin yaptığı araştırma sonucunda katilin kandisini etrafa Furkan A olarak tanıtan Atalay F olduğu anlaşıldı. İşin ilginç tarafı Atalay F, 16 Eylül 2013 de Tümgeneral Hasan Hüseyin Demiraslan’ın Tubitak’ta çalışan oğlu Göktuğ Demiraslan ve onun kız arkadaşı Elena Radchikova’yı da öldürdüğü anlaşılmıştı. 

96--30.05.2016/ Iğdır’da Merkez Özgür Mahallesi Sinan Sokak 14 numaralı evde oturan Adem Özmen, polis merkezine gitti. Yanında 2 kişi yaşında oğlu olan Özmen, "Ben karımı öldürdüm" dedi. Adem Özmen’in verdiği adrese giden polisler, Fazile Özmen’in cesedi ile karşılaştı. Bıçakla boğazı kesilen, çeşitli yerlerinden yaralanarak olay yerinde ölen bir çocuk annesi Fazile Özmen’in cesedi, otopsi için Iğdır Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. İnşaat İşçisi Adem Özmen gözaltına alındı.

97--14.06.2016/ Iğdır- Tuzluca…Eyüp Temiz adlı kişiden iki yıl önce boşanan Yıldız Eryılmaz, bir süre önce dini nikahla Nurullah Uzun ile evlendi. Temiz’den olan 4 yaşındaki kızını da yanına alarak İstanbul Büyükçekmece’de yaşamaya başlayan Yıldız Eryılmaz, iddiaya göre, eski eşi tarafından sürekli tehdit edildi. Yıldız Eryılmaz, ailesinin oturduğu Tuzluca’ya ziyarete gelince, eski eşi bu durumdan haberdar oldu.
İşsiz olan Eyüp Temiz, av tüfeği ile evi basıp, kızının gözü önünde, eski eşi Yıldız Eryılmaz’a 3 el ateş ettikten sonra kaçtı. Kızlarının feryatları üzerine bahçeden eve koşan ailesi, Yıldız Eryılmaz’ı kanlar içerisinde buldu. Hastaneye kaldırılan ve 3 aylık hamile olduğu belirlenen Yıldız Eryılmaz, yapılan müdahelelere karşın kurtarılamadı.

98--17.06.2016/ Manisa- Demirci.. Cansel Bağlı lisede okurken tanıştığı bir gençle 2 defa kaçtı ancak yeniden evine döndü. Kayıp başvurusunun yapıldığı gün ise babası ve abisine sevdiği bu gencin kendisini istemeye geleceğini, onunla evlenmek istediğini söyledi. Çıkan tartışmada baba-oğul genç kızı öldürdü. Cinayetin ardından Mehmet Bağlı jandarmaya gidip “Kızım yine kaçtı ne olur bulun” diye başvurdu, ağabey Akın Bağlı ise sosyal medya hesabından “Kayıp aranıyor. Görenlerin araması rica olunur” notuyla telefon numarası paylaştı.

Cansel’in cesedinin bulunmasının ardından, gözaltına alınan 20 kişi arasında babası ve abisi de bulunuyordu. Baba Mehmet B.’yle (58) inşaat işçisi abi Akın B. (31) çelişkili ifadeleri, cinayette kullanılan bıçağın evde bulunması ve vücutlarında tırnak izlerine rastlanması üzerine tutuklandı.

Baba-oğulun Cansel’in cesedini 3 gün boyunca evlerinde saklayıp daha sonra 500 metre mesafedeki dere yatağına bıraktığı öne sürüldü.

99--20.06.2016/ Diyarbakır’da 9 ay önce Bayram Çetin ile evlenerek Mardin’in Savur ilçesine bağlı Kırkküren köyüne yerleşen 6 aylık hamile Maide Çetin’in (22) cesedi 20 Haziran’da bulundu. Av tüfeğiyle yaşamına son verdiği ileri sürülen ve ön otopsi raporunda 8 saat yaralı kaldığı belirlenen Maide Çetin’in ailesi ölümü şüpheli bularak savcılığa suç duyurusunda bulundu. 

Dünürlerinin kendilerini dövdüğünü, eşinin ve oğlunun yaralandığını söyleyen anne Zahide Özmal, “Kızım 9 aylık gelindi, 6 aylık hamileydi. Sağ yanına pompalıyla ateş ederek intihar ettiğini söylüyorlar, benim kızım solak değildi. O elini kullanamaz. Kızım asla silah görmemiş bir kızdı, öyle silahla uğraşacak bir kız değildi” dedi. Baba Osman Özmal ise “Kızımın onlar tarafından öldürüldüğüne inanıyoruz” dedi. İntihar ettiği ileri sürülen Maide Çetin’in hazırlanan ön otopsi raporunda 8 saat yaralı kaldığının belirtildiğini öne süren Osman Özmal, “Kızım iç kanamadan hayatını kaybetti, müdahale edilmeyince öldü” dedi. 

100--21.06.2016/ Antalya’nın Konyaaltı ilçesinde bir akaryakıt istasyonunun muhasebe servisinde çalışan Seda Erol, işsiz eşi Enver Erol’la önceki akşam tartıştı.
Enver Erol, eşi Seda Erol’u 14 yerinden bıçaklayarak öldürdü. Aynı bıçakla kendi vücudunu da pek çok yerinden kesen Erol yaşamına son vermek istedi. Başarılı olamayan Enver Erol, telefonla aradığı yakınlarına olayı haber verip helallik istedi. Sonra 112’yi arayan Erol, eşini öldürdüğünü ve kendini de öldüreceğini söyledi. Telefonu kapattıktan sonra oturduğu binanın terasına çıkan Erol, kendisini boşluğa bıraktı. Beton zemine düşen Erol, olay yerinde yaşamını yitirdi. 


101--22.06.2016/ Ankara’da yaşayan 4 çocuk annesi Suriyeli kadın tartıştığı kocası tarafından öldürüldü. Olay Altındağ Ali Ersoy mahallesi 30. Sokakta bulunan müstakil evde meydana geldi. İddiaya göre, sürekli kavga eden çift Sabah saatlerinde tekrar kavga etmeye başladı. Bunun üzerine Yaser A. Eşi 34 yaşındaki Fettaha A.’yı çocuklarının gözü önünde kurşun yağmuruna tuttu. Yaser A. daha sonra çocuğu kucağına alarak dışarı çıktı. Olayı gören mahalle sakinleri durumu polise haber verdi. Olay yerine gelen polis ekipleri zanlı kocayı silahıyla birlikte gözaltına aldı.

102--23.06.2016/Kocaeli-Darıca’da taksi sürücüsü Fatih Akbaş, boşanmak isteyen eşi 27 yaşındaki Bahar Akbaş ile kayınpederi 51 yaşındaki Bülent Anar’ı öldürdükten sonra başına dayadığı tabancayı ateşleyerek intihar etti.

103--23.06.2016/ Muğla Fethiye’de merkez Menteşoğlu Mahallesi’nde oturan ve aşçılık yapan 31 yaşındaki Ercan Durmaz, önceki gün eşi Nezahat Durmaz (30) ile birlikte Seydikemer’de oturan kayınpederi Bayram Arslan’ı ziyarete gitti.
ErcanDurmaz, saat 18.00 sıralarında kayınpederinin evinde ikiz bebeğe hamile eşiyle bilinmeyen nedenle tartıştı. Tartışma sırasında Ercan Durmaz, eşi Nezahat Durmaz’ı av tüfeğiyle başından vurdu, ardından da yan odaya geçip, aynı silahı başına dayayıp tetiği çekti. İhbar üzerine olya yerine gelen ekiplerin yaptığı kontrollerde, Ercan Durmaz ile Nezahat Durmaz ve karnındaki ikiz bebeklerin yaşamını yitirdiği belirlendi. Yakınları, 1 yıllık evli olan Durmaz çiftinin aralarında bugüne kadar herhangi bir problem yaşanmadığını söyledi.

104- 15--24.06.2016 / AnkaraÜniversitesi Tıp Fakültesi Cebeci Fizik Tedavi Bölümü Eczanesi’nde teknisyen olarak görev yapan Enver Türkmen, aralarında sorun bulunan 4 eczane çalışanını bu sabah silahla ateş ederek öldürdü. Yakalanan Enver T, ilk ifadesinde, arkadaşları tarafından hırsızlıkla suçlandığını iddia ederek, bu nedenle bulundurma ruhsatlı tabancasıyla olayı gerçekleştirdiğini söylediği öğrenildi.Öldürülenlerden İlknur Yüce ve Gürsu Ulaşan kadın, diğer iki maktul ise erkekti.

105--25.06.2016/ Gaziantep…2 çocuk babası Cuma A., sahur vakti eşi işte olan 33 yaşındaki baldızı Selma Güngör’ün evine gitti. İkili arasında belirlenemeyen nedenle çıkan tartışmada Cuma A., yanındaki bıçakla Güngör’ü göğsünden yaralayıp, boğazını kesti.
Güngör yaşamını yitirirken, Cuma A. ise olayın ardından kayıplara karıştı. Polis tarafından aranan Cuma A., dün akşam saatlerinde öldürdüğü baldızı için aynı mahallede kurulan taziye çadırına geldi. Çadıra gelen Cuma A., kendisini gören yakınları tarafından dövülmeye başladı. Linç edilmeye kalkışılan şüpheli Cuma A., olayı görenlerin ihbarıyla gelen polis tarafından öfkeli kalabalığın elinden alındı. 

106--26.06.2016/ Adana’nın Kozan ilçesinde dayısının lahmacun salonunda çalışan Hayrı Çığa, aynı yerde çalışan dayısının oğlunun eşi Sema Yıldırım ile bir süre önce aşk yaşamaya başladı.

Bir hafta önce işten ayrılan Hayri, olay günü lahmacun salonuna gitti. Sema’yı telefonla arayan Hayri, dışarı gelmesini istedi. Otomobilin yanına gelen Sema’ya av tüfeği ile iki el ateş edip öldüren Hayri, silahı başına dayayarak tetiği çekti kendisini de öldürdü..

107--26.06.2016/ Yalova’nın Seyrantepe Mahallesi’nde tecavüz ettiği ortaokul öğrencisi 12 yaşındaki Gizem Ekici’yi öldürdüğü gerekçesiyle tutuklanan dayısının oğlu 21 yaşındaki E.A.’nın cenaze evinde ağlarken yakalandığı ortaya çıktı.

Gizem Ekinci otopsinin ardından toprağa verilirken E.A.’nın ise ifadesinde, “Gizem’e ağzını kapatarak tecavüz ettim. Bana, ’Seni babama söyleyeceğim’ deyince öldürdüm” dediği öğrenildi.

108--28.06.2016/ Kocaeli’nin Kartepe ilçesinde, iddiaya göre psikolojik sorunları olan ve daha önce eşine şiddet uygulayan Ömer Özbay, bu kez 5 çocuk annesi eşi Asiye Özbay’ı (57), pompalı tüfekle vurarak öldürdü.

109--02.07.2016/ Antalya’nın Kepez ilçesinde uzun süredir ayrı yaşadığı eşini kısa namlulu tüfekle göğsünden vurarak öldüren 44 yaşındaki Seçkin Sarıkurtbay, eşi 42 yaşındaki Özlem Sarıkurtbay’ın başını dizlerine koyarak alnını öpüp “Ne olur ölme” diye yalvardı.

110--07.07.2016/ Ordu’nun Altınordu İlçesi Yaraşlı Mahallesi’nde meydana geldi. Mustafa Baydemir, eşi Nezile Baydemir (68), oğulları Gündoğan Baydemir (45) ve Aydoğan Baydemir (43) ile 20 yaşındaki torunu Recep Baydemir’le İstanbul’dan memleketi Ordu’nun Altınordu İlçesi Yaraşlı Köyü’ne bayram tatili için geldi. Evlerinde otururken, kardeşi Maksut Baydemir, yanlarına geldi. Aralarında babalarından kalan fındık bahçesinin paylaşımı konusunda tartışma çıktı. Daha önce de bu konuda aralarında husumet bulunan kardeşlerin tartışması kavgaya dönüşünce, Maksut Baydemir cinnet geçirerek dehşet saçtı. Ağabeyi Mustafa, yengesi Nezile, yeğenleri Gündoğan ve Aydoğan Baydemir ile torun Recep Baydemir’i tüfekle vurarak öldürdü. Ardından da kendini vurarak intihar etti.

111--09.07.2016/ Adana- Seyhan’da 2 erkek çocuğu olan Menel ve Ahmed İsmail çifti, yaklaşık 3 ay önce Kilis’ten Adana’ya taşındı. Kilis’te inşaat işçiliği yapan Ahmed İsmail, Ramazan Bayramı nedeniyle izin alarak 4 gün önce evine geldi. İddiaya göre, gece tartışmaya başlayan çiftin bir ara sokağa çıktı, Ahmet İsmaileşini zorla eve geri getirdi. Saat 06.30 sıralarında 112 Acil’i arayan Ahmed İsmail, eşinin evde bıçakla yaralandığını belirtip yardım istedi. Olay yerine gelen sağlık ekibinin yaptığı kontrolde, yatak odasında göğsüne ekmek bıçağı saplanan Menel İsmail’in öldüğü belirlendi.

112--11.07.2016/ Kayseri kent merkezinde yaşayan Sadullah (31) ve Arzu N. (31) çifti, piknik için Bünyan ilçesine gitti.Piknik dönüşü ilçenin Güllüce Mahallesi’ndeki köy evlerine uğrayan çift arasında henüz bilinmeyen nedenle tartışma çıktı.Tartışma sırasında eşini bıçaklayan Sadullah N, daha sonra aynı bıçakla kendisini de yaraladı.
Çiftin tartışmaya şahit olan en büyük çocukları, komşularına ve aile büyüklerine durumu haber verdi.İhbar üzerine olay yerine gelen 112 Acil Servis ekipleri, çiftin öldüğünü belirledi.

113--12.07.2016/ Antalya’nın Gündoğmuş İlçesi’nde 30 yaşındaki Kadir Gülçelik, Gündoğmuş’a bağlı Çiçekoluk Mahallesi’nde oturan amcasının eşi aynı zamanda kayınvalidesi 44 yaşındaki Şükran Gülçelik’in yanına gitti ve dehşet saçtı.Gülçelik, yanında getirdiği av tüfeğiyle kayınvalidesine, ardından da yere düşen annesine sarılan baldızı 5 yaşındaki Zeynep Kader Gülçelik’e ateş etti. Hem Şükran Gülçelik hem de minik Zeynep Kader hayatlarını kaybettiler.

114--12.07.2016/ İzmir’in Buca ilçesinde, önce bıçaklanıp ardından bazanın içerisine konularak yakılan kadının Sibel Çelik olduğu ortaya çıkarken, polis cinayetin bir numaralı zanlısı Çelik’in sevgilisi Halil Y. ve yanındaki kimliği belirsiz şahsı bulmak için çalışmalarını sürdürüyor. Sibel Çelik’in kardeşi işitme engelli Şakir Çelik’in ise AB projesi kapsamında İspanya’ya giden ve Malaga şehrinde denizde boğularak hayatını kaybeden üç işitme engelliden biri olduğu ortaya çıktı

115--14.07.2016/ Karaman’da kızının, bir yakınlarının düğününde bir erkekle konuştuğunu duyan Salim Dorum (47), düğüne geldiğinde kızını, annesinin yakınında erkek arkadaşıyla konuşurken gördü. Duruma sinirlenen Salim Dorum, eşini ve kızını herkesin gözü önünde döverek darp etti. Baba Salim Dorum, daha sonra dövdüğü eşi Anakız Dorum’u babasının evine bırakarak ayrıldı. Olaydan bir gün sonra kaldığı babasının evinde fenalaşan anne Anakız Dorum, götürüldüğü Sarıveliler Devlet Hastanesi’nde hayatını kaybetti.

116--14.07.2016/ Kırıkkale’de bankadan çektiği kredi karşılığı evi ipotek ettiren Muzaffer Özata eşi Medine ile tartıştı. Tartışma büyüyünce Muzaffer Özata, evdeki pompalı tüfekle eşine 5 el ateş etti. İhbar üzerine olay yerine gelen polis ekipleri, evde Medine Özata’nın cansız bedeniyle karşılaştı.

117--15.07.2016 / Gaziantep’te Fatma Ağgül(33) adlı kadının yakınları ona telefonla ulaşamayınca polise haber verdiler. Eve gelen polisler genç kadını bıçaklanmış vaziyette buldu. Hastaneye kaldırılan Fatma Ağgül burada hayatını kaybetti. 

118--18.07.2016/ Balıkesir- Ayvalık…Ayvalık’ın Altınova Mahallesi’nde yaşayan 32 yaşındaki Hanife Akman, 3 gün önce kızı Mihasu Akman ile birlikte Hayrettin Paşa Mahallesi’nde yaşayan babası Mustafa Duman ve kardeşi Ali’yi ziyarete geldi.

Uyuşturucu kullandığı ileri sürülen Ali saat 04.00 sıralarında arka odada uyuyan ablası Hanife Akman’ın odasına girerek bıçakla saldırdı. Sesleri duyup kalkan baba Mustafa Duman, oğluna müdahale etti.
Babanın bağırışları üzerine eve gelen komşular, korkunç manzara ve annesinin başında ağlayan minik çocukla karşılaştı.

Ayvalık Devlet Hastanesi’ne kaldırılan Hanife Akman, tüm müdahalelere rağmen hayatını kaybetti. Genç kadının başta gözü ve boğazı olmak üzere vücudunun çeşitli yerlerinden defalarca bıçaklandığı anlaşıldı. Teslim olan Ali sevk edildiği adliyede tutuklandı.

119--19.07.2016/ Mardin’in Savur ilçesinde 70 yaşındaki Mehmet Altundere, tartıştığı kayınpederi, kayınvalidesi ve baldızını tabancayla vurarak öldürdü. Diyarbakır’ın Bismil ilçesinde oturan ve ilk eşi öldüğü için ikinci evliliğini yapan Mehmet Altundere, belirlenemeyen nedenle eşi ile tartıştı. Tartışma üzerine eşi evi terk ederek, Mardin’in Savur ilçesindeki babaevine gitti. Altundere de eşini eve döndürmek için Savur’a kayınpederinin evine gitti. 

İddiaya göre burada çıkan tartışma sırasında Mehmet Altundere üzerindeki tabancayı çekerek kayınpederi İsa, kayınvalidesi Şehriban ve baldızı Nadire Akbaş’a kurşun yağdırdı. Ağır yaralanan 3 kişi, haber verilmesi üzerine gelen 112 ambulanslarıyla Savur Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. 3 yaralı doktorların tüm müdahalesine rağmen yaşamını yitirdi. 

120--23.07.2016/ Van’ın Başkale İlçesi’nde Berivan Bayram isimli kadın eşi Rıdvan Bayram tarafından öldürüldü. Silahlı saldırı sonucu hayatını kaybeden Berivan Bayram 2 çocuk annesiydi.

Berivan Bayram isimli kadının Van eski milletvekilerinden Mustafa Bayram’ın ablasının kızı olduğu belirtildi.

121--26.07.2016/ Yozgat’ın Aydıncık ilçesi Kazankaya şizofren hastası olduğu iddia edilen Aydın A. (26), emekli Astsubay olan babası Mustafa A. (70) ve annesi Nurdane A.’yı (69) otomatik av tüfeği ile evinin önünde vurdu. Anne ve baba olay yerinde hayatını kaybederken, Aydın A. jandarma tarafından gözaltına alındı.

122--27.07.2016/ İzmir- Çiğli…Bir süre önce eşinden boşanan ve olayın meydana geldiği evinde yalnız yaşamaya başlayan 4 çocuk babası Yavuz Üstündağ, çalıştığı otobüs firmasının yazıhanesinden çıktıktan sonra sabah saatlerinde evine geldi. Bir süre sonra da eve Üstündağ’ın ilişki yaşadığı İlknur Parlayan geldi. İkili arasında henüz bilinmeyen nedenle tartışma çıktı. Tartışmanın büyümesi üzerine psikolojik sorunları da bulunduğu belirtilen Üstündağ, mutfaktan aldığı bıçakla Parlayan’ı birçok kez bıçakladı. Vücuduna aldığı bıçak darbeleriyle kanlar içinde kalan talihsiz kadın banyoda yere yığıldı. Ardından 8’inci kattaki evin balkonuna çıkan Üstündağ, tekbir getirerek kendini boşluğa bıraktı. Çevredekilerin haber vermesi üzerine olay yerine gelen sağlık görevlileri Üstündağ’ın hayatını kaybettiğini belirledi.

123--01.08.2016/ İstanbul’da yaşayan trans kadın Hande Kader yaklaşık 1 hafta önce kayboldu. Arkadaşları ve sevgilisi kayıp ilanı verdi. Hande Kader’in yanmış cesedi Zekeriyaköy’de bulundu.
Pembe Hayat’ın haberine göre yaklaşık olarak 1 hafta önce çalıştığı Harbiye’den müşterisinin arabasına binen trans seks işçisi Hande Kader’den haber alınamıyordu. Arkadaşları ve sevgilisi polise kayıp ilanında bulundu.
Kayıp ilanının ardından polisler arama çalışmalarına başladı. Arama çalışmaları sırasında Zekeriyaköy yakınlarında bir trans kadının yakılmış cesedi bulundu.
Hande Kader’in sevgilisi D., gittiği morgta sevgilisinin vücudunda protezler olduğunu söyleyince yanmış cesedin Hande’ye ait olduğu tespit edildi.

124--03.08.2016/ Batman’da - evli olduğu halde ailesiyle yaşayan- Kasım Demirtaş, 17 Yaşındaki kızkardeşi Emine’nin aileden gizli cep telefonu kullandığını, birileriyle mesajlaştığını görünce kimle mesajlaştığını öğrenmek istedi. Emine telefonu kapatınca telefonun şifresini istedi. Emine şifreyi vermeyince kız kardeşini sopa ile dövdü. Emine bayıldı. Bunun üzerine Emine’yi ayıltmak için üzerine su döktü. Emine ayılmayınca kendince ona şok vermek istedi ve Emine’nin vücuduna elektrik verdi. Daha sonra kardeşinin yine ayılmayıdığını gören Kasım 112 Hızır acil servisi aradı. Gelen acil servis Emine’nin vücudundaki darp izlerini görünce polise haber verdi ve Kasım’ı yakalattı.

125--03.08.2016/ DÜZCE’nin Darıyerimengencik Köyü’nde 50 yaşındaki Erol Şenek, oğlu , annesi, ablası ve yeğenlerinin fındık topladığı bahçeye geldi. Erol Şenek, iddiaya göre kendisinden habersiz fındık toplamalarına tepki gösterdiği annesi ve ablası ile yeğenlerine av tüfeğiyle peş peşe ateş açtı.

Annesi Esma Şenek ve ablası Hanife Şeker’i öldüren Erol Şenek, ablasının kızları 15 yaşındaki Türkan Şeker, 17 yaşındaki Yasemin Şeker ve evli olan 19 yaşındaki Yeliz Yavuz’u yaraladı.

126--04.08.2016 / Diyarbakır’ın Sur ilçesinde Hüsna Kastarlı (43) ikamet ettiği evinden dışarı çıkarak burada uyuşturucu satan şahıslara sözlü uyarıda bulundu. Bunun üzerine tacirler ile Kastarlı arasında sözlü tartışma yaşandı. Tartışmaya, Kastarlı’nın eşi Mehmet Kastarlı ile bir yakını da dahil oldu. Bunun üzerine olay yerinden uzaklaşan tacirler, bir süre sonra beraberlerindeki bir grup ile yeniden sokağa gelerek, Kastarlı ailesine ateş açtı. Olayda Hüsna Kastarlı sol göğsüne kurşun isabet etmesi sonucu olay yerinde hayatını kaybederken, eşi Mehmet Kastarlı ile bir yakını da yaralandı.

127--05.08.2016/ Amatör olarak fotomodellik yapan 17 Yaşındaki Kader Kaya, 29 Temmuz’da saat 07.00 sıralarında Eskişehir’in kent merkezine yaklaşık 18 kilometre uzaklıktaki Kanlıpınar Mahallesi Çamlık mevkisindeki ormanlık alanda vatandaşlar tarafından ölü bulundu. 

Eskişehir Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şubesi Cinayet ve Gasp Bürosu ekipleri, cinayet şüphelisi olarak belirledikleri Metin Yılmaz’ı(30) yakaladı. Gözaltına alınan evli ve iki çocuk babası Metin Yılmaz polislere işsiz olduğunu, geçen hafta perşembe günü Organize Sanayi Bölgesi’ne iş aramak için gittiğini, saat 11.00 sıralarında yolda otostop yapan Kader Kaya’yı otomobiline aldığını belirtti. Yılmaz, fotomodellik yaptığını söyleyen genç kızı ormanlık alana götürüp cinsel ilişkiye girmek istediğini, ancak karşı çıkıp direndiğini anlattı.

128--05.08.2016/ İzmir’in Konak ilçesinde korsan taksicilik yaptığı öne sürülen Eşref Nekiz, birlikte yaşadığı sevgilisi G.A. ile ailevi nedenlerden dolayı tartıştı. Nekiz ile G.A. binanın girişinde tartışmaya başlarken, olaya G.A.’nın yakınlarının da dahil olmasıyla tartışma kavgaya dönüştü. Havaya ateş eden Nekiz’in silahından çıkan kurşunlardan biri G.A.’nın yaşadığı evin bir üst katındaki balkonda uyuyan teyzesinin kızı Duru Öğtem’in başına isabet etti. Ambulansla Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırılan Öğtem, tüm müdahalelere rağmen hayatını kaybetti. 

129--05.08.2016/ Konya’nın Ereğli ilçesinde bir apartmanın 5’inci katında dün sabaha karşı 04.00 sıralarında silah sesleri duyuldu. Polis memuru Harun Kaymaz(44), belirlenemeyen nedenle cinnet getirip, beylik tabancasıyla yatak odasındaki eşi Neslihan’a(42), ardından odalarında uyuyan oğlu Tarık(10) ve kızı Tuğba Ecem’e(6) peş peşe ateş etti. Kaymaz daha sonra aynı silahla yaşamına son verdi.

130--08.08.2016/ Muğla’nın Menteşe ilçesinde yaşayan Gökhan Günay önceki gece bir süre alkol aldıktan sonra eşi Gizem’le tartışmaya başladı. Tartışmanın büyümesi üzerine Gökhan Günay, aldığı alkolünde etkisiyle eşine, tekme atıp, yumruklamaya başladı. Gürültüleri duyan apartman sakinleri, durumu polise ve 112 Acil Servis’e bildirdi. 

Olay yerine gelen sağlık ekipleri, ağır yaralanan genç kadını hastaneye kaldırdı. Beyin kanaması geçirdiği ve dalağının patladığı belirlenen iki çocuk annesi Gizem Günay ameliyata alındı. Sabaha kadar süren ameliyatta Günay, doktorların tüm müdahalesine rağmen kurtarılamadı. 

131--09.08.2016/ Konya’nın Doğanhisar ilçesinde hakkında kayıp başvurusu yapılan 84 yaşındaki Menekkşe K nın boğazı kesilmiş haldeki cesedi, dere yatağında bulundu.

132--10.08.2009/ İstanbul Bakırköyde hakkında kayıp ihbarı yapılan Sevim Çakır’ın cesedi sahilde denizde boğulmuş halde bulundu.

133--10.08.2016/ SAMSUN’un Çarşamba İlçesi’nde ailesi tarafından kayıp başvurusunda bulunulan 15 yaşındaki Zekiye Keskin’in fındık bahçesinde cesedi bulundu. Genç kızın cinayete kurban gittiği belirlendi.

134--11.08.2016/Manisa’nın Alaşehir ilçesinde eşinden ayrı yaşadığı öğrenilen Emrah Ece (27), iki çocuğunun annesi eşi Meltem Ece’yi iş yerinden çıktığı sırada evine dönerken sokak ortasında karnından ve boğazından bıçaklayarak öldürdü.

135--12.08.2016 / Konya’nın Kadınhanı ilçesinde kocasından boşanmak in mahkeme açmış ve babası ile yaşayan Fatma A, Eski kocası Hüseyin A. Tarafından babasının evinde öldürüldü. Fatma A sözde polis korumasındaydı. Katil Fatma A nın yanı sıra eski kayınpederini de öldürmüştü.

136--13.08.2016/ Konya’da nakliyecilik yapan 49 yaşındaki Hayati Yüksel, aile içi geçimsizlik nedeniyle tartıştığı damadı Faruk Bak ve Kızı Şeyda Bak’ı bulundurma ruhsatlı tabancası ile öldürdü. Yüksel, daha sonra olay yerine gelen polis ekiplerine teslim oldu.

137--15.08.2016/ Manisa’nın Turgutlu ilçesinde psikolojik rahatsızlığı bulunduğu iddia edilen ve bir fabrikada işçi olarak çalışan N.G.(45) tartıştığı karısı Neşadiye G.’yi (46) pompalı tüfekle vurdu. İki el ateş eden zanlı İlçe Emniyet Müdürlüğüne giderek teslim oldu.

138--17.08.2016 / Bitlis’in Tatvan ilçesinde 32 yaşındaki Y.Ç. isimli cani koca iki çocuk annesi 26 yaşındaki karısı K.Ç.’yi sokak ortasında tam 23 yerinden bıçaklayarak öldürdü.

139--17.08.2016/ Trabzon’da Azeri uyruklu Gülhanım Ekber adlı kadın, abisi Ali Ekber tarafından bıçaklanarak öldürüldü.

140--17.08.2016/ ADANA’nın Yumurtalık İlçesi’nde bıçakla öldürülen Gülten Gülpınar ile Hikmet Erzin’in cesetleri parkta bulundu. Gerek Gülpınar ve gerek Erzin’in eşlerinden boşanmış insanlar olup yeni bir yuva kurma arefesinde oldukları belirtildi.

141--18.08.2016/ Çorum’da Naime Öztemurcu ile birlikte yaşadığı damadı Murat A. arasında ailevi nedenlerden dolayı tartışma çıktı. Tartışma sırasında Murat A., eline geçirdiği bıçakla, Öztemurcu’yu üç yerinden bıçaklayarak öldürdü. 

142--20.08.2016/ Antalya’da Muammer Türkyılmaz, 3 ay önce boşandığı 55 yaşındaki Muazzez Türkyılmaz’ı 6 yerinden bıçaklayarak öldürdü.

143--20.08.2016/Gaziantep’te karısının ayrılma isteğini hazmedemeyen 43 yaşındaki madde bağımlısı Coşkun Köse kayınvalidesi Türkan Köse’yi öldürüp, karısını ve yeğenini ağır yaraladı

144--26.08.2016/Uyuşturucu satmak suçundan Konya’nın Seydişehir İlçesi’ndeki Yarı Açık Cezaevi’nde yatan Erdal Ersoy(40), 17 Ağustos tarihinde izinli olarak cezaevinden çıktı. Memleketi Karaman’a giden Erdal Ersoy, aynı gün öğle saatlerinde boşanma aşamasında olduğu eşi Nazife Ersoy(39)’a ait lokantaya gitti. Boşanma davası nedeniyle Ersoy çifti arasında tartışma çıktı. Tartışma sırasında belindeki tabancasını çıkaran Erdal Ersoy eşini kurşun yağmuruna tuttu. Başından, göğsünden ve karnından vurulan Nazife Ersoy kanlar içerisinde yere yığıldı. Daha sonra tabancayı başına dayayan Erdal Ersoy intihar etti.

145--26.08.2016/ Kocaeli’ye fındık toplamak için gelen Nazlı-Nurettin G. çiftinin evinden sabah saatlerinde silah sesi yükseldi. Kendisine ait silahı temizlemek isteyen Nurettin G., silahın ateş alması sonucu karşısında oturan karısını yanlışlıkla vurdu. 

146--27.08.2016 / Antalya’nın Muratpaşa İlçesi’nde, 19 yaşındaki Yavuzhan Gebeloğlu, tartıştığı kız arkadaşı 20 yaşındaki Gizem Şolpal’ı saçından sürükleyerek zorla bindirdiği otomobili yaklaşık 50 metre yükseklikteki falezlerden denize sürdü. Denize ulaşmadan kayalıklara düşen araçtaki ikili, feci şekilde can verdi.

147--30.08.2016 / Diyarbakır’da 3 çocuk annesi, 24 yaşındaki Çiğdem Pala, evinin yatak odasında başından tabanca ile vurularak öldürülmüş halde bulundu. Polis, cinayetle ilgili kayıplara karışan Pala’nın eşi D. P.’yi ararken, çiftin çocukları da Çocuk Yuvası’na yerleştirildi.

148--02.09.2016 / İstanbul Fatih’te Uganda uyruklu bir kadın, feci şekilde dövüldükten sonra vantilatör kablosuyla boğularak öldürüldü, kız arkadaşı ise darp sonucu ağır yaralandı. Polis talihsiz kadının Azeri uyruklu katil zanlısı ile suç ortağı olduğu öne sürülen bir kişiyi yakaladı.

149--04.09.2016/ Mersinde yalnız yaşayan Suphiye Avşar evinde on beş yerinden bıçaklanarak öldürülmüş vaziyette bulundu. Polis cenazenin başına gelip göz yaişarı döken erkek kardeşi Emre’den şüphelendi. Emre kısa bir sorgu sonucunda daha önce küs oldukları ablasıyla barışmak için evine geldiğini ancak ablasının yine kötü sözler söylemesi üzerine onu bıçakladığını söyledi.

150--06.09.2016/ Sinop’da Beyaz Çetinkaya adlı 80 yaşındaki kadın darp edildi ve altınları gasp edildi. Hastaneye kaldırılan Beyaz Çetin hayatını kaybetti.

151--06.09.2016 / İstanbul’daki bir üniversitede öğretim üyesi olan emekli Sağlık Yarbay Mine Demet Güngör, evinde başından vurulmuş olarak bulundu

152--07.09.2016/ Diyarbakır…Eşinden boşanıp Antalya’ya yerleşen H.A adındaki kadın bir süre sonra akrabalarını ziyaret etmek için Memkeleti Diyarbakıra gitti. Eski eşinin Diyarbakıra geldiğini öğrenen eski kocası HD kadını sokak ortasında iki kurşunla bu hayattan ayırdı.

153--08.09.2016/ Eskişehirde kayıp olarak aranmakta olan Dilek Uslu adlı kadın bir otomobilin içinde, kolunda serum bağlı vaziyette ölü olarak bulundu. Olayın ne olduğu araştırılıyor..

154--09.09.2016/ İzmir’de cezaevi firarisi S.G. (30), Esen Yaman’ı (29) evinin önünde kurşun yağmuruna tutarak öldürdü. S.G’nin ifadesinde Esen Yaman’la sevgili olduklarını ve cinayeti kıskançlık nedeniyle işlediğini söylediği öğrenilirken, talihsiz kadının yakınları ise, hırsızlık suçundan cezaevinde yatan damatlarının bu cinayetin azmettiricisi olduğunu iddia etti.

155--14.09.2016/Antalya’nın Kemer İlçesi’nde 28 yaşındaki Turan Erişgin, bir süre birlikte olduğu 5 çocuk annesi 39 yaşındaki Fatma Alp’i çalıştığı otelin önünde pompalı tüfekle göğsünden vurarak öldürdü. Erişgin, daha sonra aynı tüfekle göğsüne ateş ederek intihar etti.

156--15.09.2016/ Muğla’nın Bodrum ilçesinde Mühtez Acunaş adlı 86 yaşındaki kadın aynı sitede oturan 25 yaşındaki psikolojik sorunları olan EE tarafından boğazı kesilerek öldürüldü. Katil kadının kulağındaki işitme cihazını dinleme cihazı olarak algıladığı için onu öldürmek zorunda kaldığını söyledi.

157--15.09.2016/ Polis Ankara’da parçalanmış bir kadın cesedi buldu.

158--17.09.2016/ Ankara – Polatlı’da Ebru Kaya (27) yol üstünde karşılaştığı kocası Yılmaz Kaya. (30) İle henüz sebebi belirlenemeyen bir nedenle tartışmaya başladılar.Tartışma esnasında belinden çıkardığı ekmek bıçağıyla karısını 6 yerinden bıçakladığı iddia edilen Yılmaz Kaya. olay yerinden kaçtı. Ağır yaralanan Ebru Kaya. ise kaldırıldığı Polatlı Devlet Hastanesi’nde hayatını kaybetti. Polis, kaçan Yılmaz Kaya’yı kaçıp saklandığı Yunus Emre Camisi’nin içerisinde yakaladı.

159--17.09.2016/ Bursa’da 21 yaşındaki Şuayip Hasan Atçı, bir süre önce tanıştığı Alev Karaduman’ın evine gitti. Atçı, evde babaannesi ile oturan Alev Karaduman’a evlenme teklif etti. Teklifi kabul edilmeyince zorla dışarı çıkarmak istedi. Daha sonra kendisine karşı koyan genç kadını yanında bulundurduğu silah ile öldürdü, ardından da aynı silahla intihar etti.

160--17.09.2016 / İstanbul Beyoğlu’nda oturduğu evde bıçaklanarak öldürülen Fas uyruklu Asma Bouchane (33)’in katil zanlısı olduğu öğrenilen şüpheli adliyeye sevk edildi. Suriye’li olduğu öğrenilen dönerci ustası şüpheli Ammar B. "Onunla birlikte olmak için anlaşmıştık. Ben az para verince aramızda kavga çıktı. Bıçağı o çekti, ben kendimi korudum" dedi. 

161--18.09.2016/ Mersin’de Semra Ezel adlı kadın , cezaevinde bulunan eşini ziyarete geldiğinde, aralarında ailevi sorunlar olduğu belirtilen kayınbiraderi Ö.B. ile karşılaştı. Ceza evi önünde Semra Ezel ile tartışan Ö.B., bıçağını çekerek ona saldırdı ve defalarca bıçaklayarak öldürdü.

162--18.09.1016/ Ankara Altındağ’da Aydın Y. (46) adlı kişi, boşanma aşamasında olduğu ve ayrı yaşadığı eşi Yeliz Y. (29) ile konuşmak için Altındağ Başpınar Mahallesi’ndeki evinin bulunduğu sokağa geldi. Yeliz Y. ile bir süre konuşan Aydın Y, çıkan tartışma üzerine aracındaki pompalı tüfeği alarak eşine ateş etti.

163--19.09.2016/ Gaziantep’te eski eşi Türkan Mavi’yi tabanca ile öldüren Bozan Akay adlı polis, daha sonra Mersin’de Hakim Suna adlı 62 yaşında bir vatandaşı öldürdü. Üzerinde daha sekiz kişilik bir ölüm listesi olan Bozan Akay, meslektaşlarına direnmek istediyse de bir meslektaşı üzerine atladı ve sonrasında yakalandı, tutuklandı ve hapse atıldı.

164--20.09.2016/ Malatya’da Yeliz Bakırcı adlı 22 Yaşındaki kadın, kocası Muhammed tarafından boğazı kesilerek ölürüldü. Eşini katleden koca polisi arayarak teslim oldu.

165--21.09.2016/ Kütahya Tavşanlı’da 42 yaşındaki Fuat Şeker, geçen yıl boşandığı eşi 37 yaşındaki Esma Kamalı’yı tabanca ile öldürdü. Şeker daha sonra da aynı tabanca ile intihar etti. 

Olay sabah saatlerinde Yeni Mahalle Yıldız Sitesi Palazoğlu Apartmanı’nın 8’inci katında meydana geldi. Tavşanlı Organize Sanayi Bölgesi’ndeki bir fabrikada çalışan Esma Kamalı, sabah saatlerinde 2 kızını okula gönderdikten sonra İlçe Emniyet Müdürlüğü’nü telefonla arayarak işe gitmek için tedbir amaçlı ekip istedi. Resmi polis ekipleri apartmana geldiklerinde, komşuları 8’inci katta oturan Esma Kamalı’nın bağırarak yardım istediğini söyledi.

Polis ekipleri Esma Kamalı’nın oturduğu dairenin kapı zilini çaldı. Kapının açılmaması üzerine polisler çelik kapıyı kırıp içeriye girdiklerinde, Esma Kamalı ile boşandığı eşi Fuat Şeker’i salonda yanlarında tabancayla hareketsiz halde yatarken buldu. Gelen sağlık ekiplerinin kontrolünde Esma Kamalı ile Fuat Şeker’in tabancadan çıkan kurşunlarla yaşamlarını yitirdiği belirlendi.

166--21.09.2016/ Malatya’da minibüs şoförü 24 yaşındaki Muhammed Bakırcı eşi, 22 yaşındaki Zekiye Bakırcı’yı boğazını keserek öldürdükten sonra polisi aradı.

167--22.09.2016/ Kütahya’nın Tavşanlı ilçesinde yaşayan Esma Kamalı (37), iki kızını okula gönderdikten sonra iş görüşmesine gitmek istediğini ancsak, boşandığı eşi tarafından tehdit edildiği gerekçesiyle polisi arayarak tedbir amaçlı koruma istedi. Polis ekibi eve geldiği sırada silah sesleri duyuldu. Polisler, kapıyı kırarak içeri girdi. Ekipler, Kamalı ve eski eşi Fuat Şeker’i (42) silahla vurulmuş halde buldu. Şeker’in eski eşini tabancayla vurduktan sonra intihar ettiği belirlendi.

168--23.09.2016/ Çorum- İskilip’te bir süredir ayrı yaşayan Mehmet Kara (74) ile Ümmihan Kara (62) yolda karşılaştı. Burada tartışmaya başlayan çift arasında kavga çıktı. Kavga sırasında eşi tarafından bıçaklanan Ümmihan Kara, olay yerinde hayatını kaybetti.

169--27.09.2016/ Sakarya’nın Erenler İlçesi Yenimahalle’de aralarında husumet olduğu öğrenilen iki aile ferdi arasında çatışma meydana geldi. Demirtaş ailesinin evinin önünde başlayan tartışma kavgaya dönerken, 32 yaşındaki B.A. tabancısını ateşleyerek Leyla Demirtaş ve kayınvalidesi Nagihan Demirtaş’ı vurdu.
Kurşunlara hedef olan Leyla Demirtaş olay yerinde yaşamını yitirirken, Nagihan Demirtaş, Sakarya Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne sevk edildi.

170--28.09.2016/ İzmir- Bergama’da Furkan Emre İncili adlı 26 Yaşındaki genç, ayrıldığı eski sevgilizi 18 yaşındaki lise öğrencisi Özlem Yıldırmaz’ı başından pompalı tüfekle vurarak öldürdükten sonra babasının mezarı başına gidip aynı tüfekle kendisini de öldürdü. 

171--28.09.2016/ Antalya’nın Serik İlçesinde Şahin K adlı 20 yaşındaki bir kişi sera işçisi olarak çalışan 17 Yaşındaki Kadriye Polat’ı ailesinden istetmiş ama red cavabı almıştı. Bunun üzerine Kadriye’nin evine saldıran Şahin K ve bir arkadaşı Kadriye’yi, babası Mehmet ve Annesi Nesrin’i öldürdüler.

172--01.10.2106/ Malatya’da Doğanşehir ilçesi Kurucaova Kasımlar Mahallesi’nde, Celal B, eşi Seycan B. ile bahçesinde mevsimlik işçi olarak çalışan A.H’ye silahla ateş etti.
Ağır yaralanan 3 çocuk annesi Seycan B, kaldırıldığı Doğanşehir Devlet Hastanesinde müdahalelere rağmen kurtarılamadı. Çeşitli yerlerinden yaralanan A.H. ise Malatya Devlet Hastanesi yoğun bakım ünitesinde tedavi altına alındı.

173--02.10.2016 / Ankara’da Nihat Metinöz adlı apartman görevlisinin eşi Fatma Metinz kocasından boşanmak istiyordu. Nihat önce bu konuyu konuşmak istedi ama sonra konuşma tartışmaya döndü ve eşini tüfekle öldürdükten sonra kendisini de vurdu ise de eşi öldü, kendisi yaralandı sadece.

174--04.10.2016/ Eskişehir’de Aşırı kıskanç olduğu öne sürülen işsiz Sedat Dedeler, eşi 4 çocuk annesi Elvan Dedeler’i çeşitli yerlerinden 49 bıçak darbesiyle yaraladı. Ağır yaralanan Elvan Dedeler komşuları tarafından bir otomobille yakındaki Eskişehir Özel Sakarya Hastanesi’ne kaldırıldı. Elvan Dedeler, doktorların tüm çabasına rağmen kurtarılamadı.

175--06.10.2016/ Trabzon’da Roshan Arab adlı Afganlı , Türkiye’ye birlikte geldiği dini nikahlı eşi Golmohommed Jamshid’den bir süre önce ayrıldı ve Erdoğdu Mahallesi’nde tuttuğu bir evde yaşamaya başladı. 
Olay günü sabah evinden çıktıktan sonra Atapark Kavşağı’ na doğru yürümeye başlayan Roshan Arab ile karşısına çıkan Golmohommed Jamshid arasında saat 08.00 sıralarında başlayan tartışma giderek büyüdü. Golmohommed Jamshid, genç kadını göğsünden bıçakladı. Ağır yaralanan ve Fatih Devlet Hastanesi’ne kaldırılan Roshan Arab, kurtarılamadı. 

176--07.10.2016/ Adıyaman Açık Cezaevi’nden, Şanlıurfa’daki Akçakale’ye sevk edilen ve bunun için 1 günlük yol izni verilen hükümlü Halil İbrahim Eker (38), önceki gün evine giderek, tartıştığı eşi Hava Eker’in (27) boynuna ip geçirip boğarak öldürdü

177--07.10.2016/ Urfa-Siverekte Eşi Sema Acar’ı tabanca ile vurarak öldüren Sedat Acar yakalanıp hapse kondu.

178--07.10.2016 / İstanbul Kartal’da da Müberra B. ile eşi Mehmet B. arasında çıkan tartışmanın büyümesi üzerine Mehmet B, eşini silahla başından vurarak öldürdü. 

179--07.10.2016/ Osmaniye’nin Kadirli İlçesinde şizofren Necip K. (56), Şehit Kansu Küçükateş Mahallesi’ndeki evlerinde birlikte yaşadığı annesi Hüsne K. (82) ile tartıştı.Bunun üzerine mutfaktan aldığı sarımsak döveceği ve tornavidayla annesinin başına vuran Necip K, Hüsne K’yi öldürdü. Aynı aletlerle başına vurarak kendisini de yaralayan katil zanlısı, evlerinin yanındaki bir iş yerine giderek cinayeti işlediğini anlatması üzerine polise haber verildi.

180--08.10.2016/ Muğla’nın Ortaca İlçesi’nde yaşayan 45 yaşındaki Tunay G., bir yıl önce boşandığı ve tekrar barışma teklifini reddeden eski eşi 44 yaşındaki Hasret Akdoğan’ı otomatik av tüfeğiyle sırtından vurarak öldürdü.

181--09.10.2016 / Mersin’de eşiyle şiddetli geçimsizlik yaşayan öfkeli koca kızının yanında Figen Titiz adlı eşini boğdu. 

182--09.10.2016/ Aydın - Didim’de yaşayan bir çocuk annesi Senem Zeybek, bir süre eşi Nazmi Zeybek ile tartışıp evi terketti. Genç kadın, Efeler Mahallesi, Kavala Caddesi’ndeki Cemil Karakış Sitesi’ndeki annesi Saniye Özdemir’in yanında döndü. Nazmi Zeybek,09.10.2016 günü 02.00 sıralarında eşinin kaldığı eve gitti. İddiaya göre Nazmi Zeybek eşinden evine dönmesini istedi. Ancak Senem Z., eşinin bu teklifini geri çevirdi. Bunun üzerine sinirlenen Nazmi Zeybek, yanında getirdiği pompalı tüfekle eşi Senem Zeybek ile kayınvalidesi Saniye Özdemir’i öldürdü.

183--11.10.2016/ İstanbul- Pendik’te 35 yaşındaki Çiğdem Koç, eski eşinde olan çocuklarına kargoyla bilgisayar göndermek için postaneye doğru yürüyordu. Bu sırada arkasından yaklaşan ve 10 yıl önce boşandığı eski eşi Mustafa Kara elindeki bıçakla kadına saldırdı.

Bıçağı defalarca saplayan Kara daha sonra hızla olay yerinden kaçtı. Olayı gören çevredeki vatandaşlar durumu polise ve sağlık ekiplerine haber verdi. Kadının durumunu ağır olduğunu fark eden bir esnaf özel bir araçla hastaneye götürdü.

25 bıçak yarası olan 2 çocuk annesi Koç hemen ameliyata alındı. Burada yapılan tüm müdahalelere rağmen talihsiz kadın kurtarılamayarak hayatını kaybetti

Çevredeki vatandaşlar ve esnaf olaydan sonra kaçmaya çalışan eski koca Mustafa Kara’yı kovalamaya başladı. Bir dükkana giren saldırgan vatandaşlar darp etti. Saldırganı linç edilmekten olay yerine gelen polis ekipleri kurtardı.

184--12.10.2016/ Kadir Türkan adlı birisiyla dini nikahla evlendirilen ve İstanbul’a yerleşen Zeynep Aksoy adındakı 18 yaşındakı kadın , evliliğinden on gün sonra yalnız başına memleketi Urfa’ya, babasının evine gelince babası ve erkek kardeşi tarafından bıçaklanarak öldürüldü.

185--14.10.2016/ Tokat’ın Turhal ilçesinde tütüncülük yapan Ümit Çolak (24), geçimsizlik nedeniyle bir süre önce babaevine dönen eşi Arife Çolak (20) ile konuşmak için, kayınpederi Mehmet Şık’ın Yunus Emre Mahallesi’ndeki evine gitti.Ümit Çolak, bir süre konuştuktan sonra tartışmaya başladığı 3 aylık eşini tabancayla başından ve vücudunun çeşitli yerlerinden vurduktan sonra, silahı başına dayayarak ateşledi.

186--17.10.2016 / Kayderi’de Sultan Ton adındaki 85 yaşındaki bir kadın, torunları Hakan ve Mustafa tarafından bıçaklanarak öldürüldü. 

187--17.10.2016/ Kahramanmaraş’ın Elbistan ilçesine bağlı Çatova Mahallesi’nde yaşandı. Edinilen bilgi ve iddialara göre, 14 yaşındaki A.R.Ö. ile kendisinden bir yaş küçük kız kardeşi D.Ö. arasında henüz belirlenemeyen bir nedenle tartışma çıktı. Evde aile fertlerinden kimsenin olmadığı sırada başlayan tartışmanın büyümesi üzerine ağabey A.R.Ö., evde bulunan tabancayı alarak kız kardeşi D.Ö.’ye doğrultarak tetiğe bastı. Kardeşi D.Ö. yü öldüren A.R.Ö daha sonra aynı silahla intihar etti.

188--17.10.2016/ Balıkesir- Bigadiç’te 68 yaşındaki Ş.F, Bir müddetten beri beraber yaşadığı 66 yaşındaki Azerbaycan uyruklu Türk vatandaşı Samaya K. ile tartıştı. Kısa sürede büyüyen kavga sonunda Samaya K. evi terk etmek istedi. Ş.F. eline geçirdiği fular ile Samaya K.’yı boğdu. Olay sonrasında Bigadiç İlçe Emniyet Müdürlüğü’ne giden Ş.F. cinayeti anlatarak polislere teslim oldu.

189--21.10.2016/ Denizli’de 61 Yaşındaki Sevim Sağdıç iddiaya göre evinde bıçaklanmış vaziyette ölü olarak bulundu. Evde aynı zamanda doğalgaz’ın da açık olduğu görüldü. Polis kadının kocasını, olunu ve kızını gözaltına aldı.

190--24.10.2016/ İzmir-Karabağlar…Daha önce evlenip boşanan ve bu evliliğinden 1 çocuğu olan ev kadını Mehtap Özkanlı, iddiaya göre yaklaşık 6 yıl önce M.B. ile birliktelik yaşamaya başladı. Bu beraberlikten 2012 yılında bir kız çocuğu dünyaya geldi. 2 çocuk annesi Özkanlı, 2014 yılında M.B.’nin evli ve 6 çocuğu olduğunu öğrenince ayrılık kararı aldı. Diğer çocuğu eski eşinin yanında olan Özkanlı, kızıyla, M.B.’nin yanından uzaklaşıp, 4107 Sokak’taki eve yerleşti. Bu sırada, M.B.’nin kendisini tehdit etmesi nedeniyle mahkemeye başvuran Özkanlı, koruma kararı aldırdı. Ancak tüm çabaları talihsiz kadını hayatta tutmaya yetmedi.

Evinde oturduğu sırada, ayrıldığı ve kızının da babası olan M.B.’nin elinde bıçakla kapıya dayanması üzerine Özkanlı, kaçıp kendini kurtarmak istedi. Yan komşusunun evine sığınan talihsiz kadının peşinden koşan M.B., burada bıçakla dehşet saçtı. Anne ve babasının peşinden olayın yaşandığı eve gelen küçük kız, korku dolu anlara tanık oldu. Annesi gözleri önünde defalarca bıçaklanan talihsiz kız şoka girdi. Olayın ardından kızını da kucağına alan M.B., evden çıkıp koşarak kaçmak istedi. Bu sırada, gürültüleri duyunca sokağa çıkan Özkanlı’nın komşusu, M.B.’nin küçük kızı kaçırmak istediğini fark edince durdurmaya çalıştı. Kısa süreli arbedenin ardından kızı sokakta bırakan M.B. koşarak kaçtı.

Olayı görenler polis ve sağlık ekiplerine haber verdi. Sağlık görevlileri ağır yaralanan Özkanlı’yı yakındaki hastaneye kaldırdı. Yaşananların şokunu uzun süre üzerinden atamayan küçük kız ise devlet korumasına alındı. Hastanede tedaviye alınan Özkanlı, müdahalelere rağmen hayatını kaybetti.

Olayla ilgili soruşturma başlatan polis, katil zanlısı M.B.’nin il dışına çıkmak üzere olduğunu tespit etti. Zanlının bulunduğu adresi belirleyen polis aynı gece M.B.’yi yakaladı.

191--25.10.2016/ Antalya’nın Kaş’ta günlerdir aranan 29 yaşındaki Fulya Özdemir’in cesedi bıçaklanarak öldürülmüş ve üzeri taşlarla örtülmüş halde bulunmuştu. Katil zanlısı olarak Atilla M’nin ile kendisine yardım ettiği öne sürülen dayısı İsmail Ç. gözaltına alındı. Atilla M. tutuklandı, dayısı serbest kaldı. Atilla M’nin 2015’te Kırklareli Açık Cezaevi’nden firar ettiği ve arandığı öğrenildi. Bankacılık eğitimi alan, 6 dil bilen Fulya Özdemir’in babası,. kızıma ’Bu adam tekin değil’ dedim. Kızım bana ’Herkes suç işleyebilir ama hata yapmış da olabilir’ dedi.

192--26.10.2016/ İstanbul- Eyüp…Emlakçı Derya Demirkan’ın Celalettin Varlı(29) ile olan evliliği 2014’de şiddetli geçimsizlik nedeniyle sona erdi. 3.5 yaşındaki kızlarını Celalettin Varlı aldı. Derya Demirkan, boşandıktan sonra emlakçı Gökhan Alim’le(30) imam nikahı kıyıp yaşamaya başladı. Bir de çocukları oldu. Boşanmadan sonra Derya Demirkan, Celalettin Varlı’yı arayarak kız çocuğunu görmek istediğini söyledi. Varlı, “Sen başkasıyla yaşıyorsun kızımızı sana göstermem “ dedi. Bir türlü çözüme bağlanamayan çocuk anlaşmazlığını konuşmak için önceki gün Eyüp Yeşilpınar Bölge parkında buluştular. 

Derya Demirkan, ısrarla kızını görmek istediğini söyledi. Celalettin Varlı da kabul etmeyince kavga çıktı. Celalettin Varlı küfürler ederek ayrıldı. Daha sonra Derya Demirkan ile Celalettin Varlı telefonda görüştü. Çocuk meselesini tekrar görüşmek için Yağlıdere Parkı’nda tekrar randevulaşıldı. Derya Demirkan ve Gökhan Alim, parkta beklerken Celalettin Varlı ciple parka geldi. Saatler 19.30’u gösterdiğinde cipin camını açan Celalettin Varlı, eski eşine ve imam nikahlı eşine ateş edip kaçtı. Göğüslerinden vurulan Derya Demirkan ve Gökhan Alim, Gaziosmanpaşa Taksim İlkyardım Hastahanesi’ne kaldırıldı. Derya Demirkan kurtarılamadı. Celalettin Varlı’nın daha önce de iki yaralama olayından sabıkası varmış.

193--27.10.2016. Ordu’da oldukça garip bir olay yaşandı. Erdal A. Adlı şahsın eşi Beyza A ile araları bozulunca Beyza, babasının evine gitti. Eşiyle barışmak isteyen Erdal A. burada kayınpederi ile tartıştı ve onu yaraladı ancak dört ay sonra denetimli serbestlikten faydalanarak hapisten çıktı ve bir kez daha kayınpederinin evine gitti. Bu sefer kayınpeder damadını vurdu ve hapse düştü. 

Kayın peder hapisteyken kendisi de iyileşen Aslan G. Bir kez daha kayınpederinin evine gitti. Bu sefer de daha yolda kaynanasıyla karşılaştı ve tartışt. Tartışma sonunda Raciye G adlı 50 yaşındaki kaynanasına üstelik kendi çocuklarının yanında beş el ateş ederek öldürdü. Eşi Beyza ise o sırada Samsun’da bir sınava katılmıştı ve oradan dönüyordu. 

194--28.10.2016/ Erzincan cezaevinden kaçan 30 Yaşındaki Seçkin Oğuz, bir taraftan da arandığı halde evine geldi ve eşi Güler Oğuz ile tartıştıktan sonra onu bıçaklayarak öldürüp daha sonra da polise teslim oldu.

195--29.10.2016/ Muğla- Menteşe ilçesi Düğerek Mahallesi’nde yaşayan Nermin Gözer’den (72) haber alamayan yakınları, yaşlı kadını aramak için çalışma başlattı.
Mahalleye yakın bölgelerde arama yapan vatandaşlar, Sece mevkisinde arazide yarısı yanmış ceset olduğunu fark etti. Cesedin Nermin Gözer’e ait olduğunu belirleyen vatandaşlar, polise haber verdi.

196--01.11.2016/ Balıkesir Gömeç’te bir süreden bu yana psikolojik sorunları olduğu öne sürülen 40 yaşındaki trafik polisi Saadettin Karabulut, bu sabah saatlerinde dehşet saçtı. Eşi Fatma Karabulut’u 2 kızının gözü önünde bıçaklayan Karabulut, daha sonra kızları 10 yaşındaki İ. Karabulut ve 6 yaşındaki G. Karabulut’u bıçakla yaraladı.
Saadettin Karabulut, daha sonra aynı bıçağı kendi karnına sapladı. Anne Fatma Karabulut, Ayvalık Devlet Hastanesi’nde yapılan müdahaleye rağmen kurtarılamadı.

197--02.11.2016/ Gaziantep’de belirlenemeyen bir nedenle Hatice ve Cuma Sökmen çifti arasında tartışma çıktı. Tartışmanın büyümesi üzerine madde bağımlısı olduğu iddia edilen Cuma Sökmen, eşi Hatice’yi oturdukları apartmanın 7’nci katındaki dairenin balkonundan aşağı attı. Beton zemine çakılarak ağır yaralanan kadın, sesi duyarak dışarı çıkınca durumu fark eden komşularının çağırdığı ambulansla götürüldüğü Şehitkamil Devlet Hastanesi’nde doktorların tüm müdahalelerine rağmen kurtarılamayarak öldü. 

198--02.11.2016/ Gaziantep İslahiye ilçesi Akınyolu Mahallesi’nde yaşayan Merve Çoşkun, yaklaşık 2 ay önce imam nikahlı eşi M.K. ile tartışmaya başladı. Tartışma sonucunda M.K., eşinin boğazına sarılarak sıkmaya başladı. Yakınları ve komşularının araya girmesi ile genç kadın Gaziantep Şehitkamil Devlet Hastanesi’ne kaldırılarak tedavi altına alındı. 6 aylık bebeği bulunan Merve Coşkun, yaklaşık 2 ay süren yaşam savaşını kaybetti.

199--03.11.2016/ Afyon- Bolvadin’de 63 yaşındaki Satı Kan isimli kadın, elleri ve ayakları bağlanarak darp edildikten sonra öldürülmüş halde bulundu. Olayın hırsızlık amaçlı olduğu belirlendi.

200--05.11.2016/ Hatay’ın Hassa İlçesi’ndeki Aktepe Mahallesi’nde İsmail Batan, 4 çocuğunun annesi Zeynep B.’den resmi olarak boşanmadan 2.5 yıl önce Suriyeli Havin Abir M. ile imam nikahıyla evlendi. Aile, aynı evde birlikte yaşamaya başladı. İddiaya göre, resmi nikahlı ve nikahsız eşler arasında geçimsizlik yaşandı.

Dün akşam saatlerinde ise İsmail B. ile Suriyeli Havin Abir M. yine tartıştı. Tartışmanın büyümesi üzerineİsmail B. B.’nin, evdeki tüfekle eşi Havin ile 2 yaşındaki kızları Rojda’ya ateş ederek öldürdükten sonra, aynı silahla başına ateş ederek intihar ettiği ileri sürüldü.

Havin ve Rojda tüfekle öldürülmeseydi de kurtuluşları yoktu zira ayrıca ilk eş tarafından zehirlenmişlerlerdi.

201--06.11.2016/ Kayseri’de yaşayan Suriyeli 33 yaşındaki Ahmed Badra, başkasıyla ilİşkisi olduğundan şüphelendiği eşi 24 yaşındaki Amina Almouna’yı sırtından bıçaklayarak öldürdü. Cinayet, Suriyeli çiftin 5 yaşındaki çocuklarının ifadesiyle çözüldü

202--07.11.2016/ Adana’da göğsünden yaralı halde getirildiği hastanede hayatını kaybeden 45 yaşındaki İmhan Kılıç’ın katil zanlısı, "Karım can çekişiyor" diyerek acil serviste gözyaşı döken eşi 53 yaşındaki Ahmet Kılıç çıktı. Suçunu itiraf eden Ahmet Kılıç, "Tartıştık, odaya kendini kilitledi, korkutmak için tabancayla 2 el ateş ettim, kapının arkasındaymış bilemedim" dedi.

203--08.11.2016/ Kayseri’de kendisine boşanma davası açan 39 yaşındaki Ü.D.’yi başına tek el ateş ederek öldüren ve bu suçtan tutuklu yargılanan 45 yaşındaki sanık C.D. duruşmada cinayeti nasıl işlediğini anlatırken gözyaşlarına boğuldu.

Ancak bu olay oldukça ilginçti çünkü adam öldürdüğü karısı hakkında bir iddia ortaya atarken bizzat adamın öz kızı babası hakkında çok farklı bir iddia ortaya atıyordu.

Adam, öldürdüğü karısının kendisini bir başka erkekle aldattığını, bunu bizzat itiraf ettiğini söylerken adamın kzı mahkemede babasının bir zoofili hastası olduğunu, bir köpeğe tecavüz ettiği için annesinin ondan boşanmak istediğini söyledi.

204--10.11.2016/ İstanbul Gaziosmanpaşa’da meydana geldi. Müteahhit Yılmaz E. (43), bir yıldır birlikte olduğu kız arkadaşı ile Kübra Karğın (31) ile tartışma yaşadı. Kübra Karğın, Yılmaz E.’den ayrılmak istedi. İkili, Gaziosmanpaşa’da kiraladıkları bir evde buluştu. Yılmaz E., burada Kübra Karğın’ı başına ateş ederek öldürdü.

3 gün sonra söz konusu adrese geri gelen Yılmaz E. kendi başına da ateş ederek yaşamına son verdi.
207--11.11.2016/ Ordu’nun Fatsa ilçesinde yaşayan 43 yaşındaki Nargül Ölmez, geçen 31 Ekim günü, aniden ortadan kayboldu. Yakınları polise kayıp başvurusunda bulunurken, üvey oğlu Telat İ’de, fotoğraflı kayıp ilanı bastırarak, kentte dağıttı. Ancak, önceki gün Telat İ’nin evinden gelen kötü kokular üzerine komşuları polisi aradı. Eve giden ekipler ise Nargül Ölmez’in cesediyle karşılaştı. Boğularak öldürüldüğü belirlenen Ölmez’in, cesedi olay yerinde yapılan incelemenin ardından, otopsi yapılmak üzere adli tıp kurumuna gönderilmek üzere Fatsa Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı. Gözaltına alınan Telat İ’nin, emniyetteki sorgusunda, cinayeti itiraf etti ve üvey annesini kendisinin öldürdüğünü söyledi.

205--12.11.2016/ Antalya Kemer’e bağlı Yeni Mahalle’de bir sitede 26 Ekim’de saat 20.30 sıralarında gemi mühendisi 48 yaşındaki Zekai Şengül evinden çıkarak benzin almaya gitti.

Eve bir bidon benzinle dönen Şengül, dokuz yaşındaki kızını dışarı çıkarıp, tüm kapı ve pencereleri kapattı. Ardından Zekai Şengül, 38 yaşındaki Nursen Şengül’ün üzerine benzin döküp ateşe verdi. Nursen Şengül alevler içinde kalırken, Zekai Şengül de yandı. Eve de sıçrayan alevler itfaiyenin müdahalesiyle söndürülürken, sağlık ekipleri yüz ve vücutlarında ağır yanıklar bulunan Şengül çiftini hastaneye götürdü. Ancak her ikisi de yapılan tedavilere rağmen kurtarılamayarak hayatlarını kaybettiler.

206--16.11.2016/ KÜTAHYA’nın Çavdarhisar İlçesi’nde Ali Karakurt, Çavdarhisar Sevgi Evi’nde kalan dayısının kızı ve aynı zamanda sevgilisi Ayşe Şahin’i geçen Perşembe günü kaçırdı. Yurt görevlilerinin durumu bildirmesi ardından Jandarma ekipleri Ali Karakurt’un Ayşe Şahin’i Kızık Köyü’nde oturan babaannesi Emine Dağdelen’in evine götürdüğü belirledi. Ali Karakurt, jandarmaların kendilerini bulduğunu öğrenince babaanesinin evinde av tüfeğiyle önce kaçırdığı Ayşe Şahin’i öldürdü, ardından da aynı silahla intihar etti. 

Oğlu Ali’nin cenazesine katılmayan Fatma Karakurt, yeğeni Ayşe’nin cenazesinde gözyaşlarına boğuldu.

207--16.11.2016/ Konya’nın Karapınar ilçesinde yaşayan 36 yaşındaki Havva Er, arkadaşlarıyla kaldığı evdeki odasında başından tabancayla vuruldu. Bir gazinoda çalışan Er, arkadaşlarıyla kaldığı evdeki odasında erkek arkadaşı Ünal İ. ile bulunduğu sırada silah sesi duyuldu. Hemen odaya koşan arkadaşları, Havva Er’i kanlar içinde buldu ve 112 Acil Servis’i aradı. Odada bulunan Ünal İ., "Ben öldürmedim" diyerek evden ayrılsa da daha sonra tutuklanan o oldu.

208--17.11.2016/ Konya Karatay ilçesinde Bulut Ü adındaki şahıs eşi Filiz Yurdabak ile anlaşmalı boşanmıştı. Emniyette pek çok suçtan kaydı bulunan Bulut Ü. Eski eşinden beş çocuğunun da kendisinden olmadığı gerekçesiyle DNA testi istedi. Filiz’in bunu kabul etmemesi üzerine gittiği evde eski eşi Filiz Yurdabak ve kayınvalidesi Gülşen Yurdabak’ı bıçaklayarak öldürdü. 

209--19.11.2016 / İzmir Karabağlar’da Mustafa Savsun (44) ile eski eşi Fatma Elif Uysal (37), tartışmaya başladı. Tartışmanın büyümesi ile Savsun, yanında getirdiği tabanca ile Uysal’ı başından vurdu. Kanlar içerisinde kalan genç kadın yere yığılırken Mustafa Savsun ardından başına bir el ateş etti.

210--19.11.2016/ Muğla-Bodrum…Kendisinden haber alınamayan işletmeci, kaptan Hafize Müjde Özer’in çuval içerisinde cesedi bulundu. Özer’in, ilk otopsisinde kafasından kurşunla vurularak öldürüldüğü ortaya çıkmıştı. Olayla ilgili Hafize Müjde Özer’in sevgilisi olan B.K. (56), cinayet zanlısı olarak Jandarma tarafından gözaltına alındı.

Bir başka kadınla resmi nikahlı olduğu halde 9 senedir Hafize Müjde ile ilişkisi olan B.K, silahını temizlerken yanlışlıkla vurduğunu, silahı da denize attığını söyledi.

211--21.11.2016 / Adana Merkez Sarıçam İlçesinde Ali Keklik, eşine şiddet uyguladığı için 3 ay uzaklaştırma cezası aldı. Cezası 26 Eylül’de sona eren Ali Keklik, evine dönüp eşi Sibel(37) ile çocukları Okan(15) ve Özgür(13)’ü bıçaklayarak öldürdükten sonra kendini asarak intihar etti.

212--21.11.2016/ Kırıkkale’de Sinan T. (44) ile kızı Beyza T. sabah saatlerinde bilinmeyen bir nedenle evde tartışmaya başladı. Tartışmanın büyümesi üzerine cinnet getiren baba Sinan T., kızını çeşitli yerlerinden bıçakladıktan sonra plastik leğen içerisine koyduğu suda boğarak öldürdü.

213--22.11.2016/ İzmir’de bir barda istek şarı yüzünden çıkan tartışma kavgaya, kavga da dört kişinin ölümü ile sonuçlanan bir cinayete dönüştü. Ölenlerden Gübnay Kılıç ve Sinem Alptuğ kadın, diğer ikisi erkekti.

214--24.11.2016/ Eskişehir… Bir otelde işçi olarak çalışan İ.A. (53), cep telefonuyla karısı Selime Ateş’i (49) defalarca aradı. Karısının telefonlarını açmaması üzerine iş yerinden çıkan İ.A., Yeşiltepe Mahallesi 2. Tugay Sokak’taki evlerine gitti. İ.A., ’Neden telefonlarımı açmıyorsun’ diyerek Selime Ateş ile tartışmaya başladı. Daha sonra İ.A. ile Selime Ateş arasında başlayan tartışmanın boğuşmaya dönüşmesiyle öfkeli koca, mutfaktan aldığı ekmek bıçağını karısı Selime Ateş’in göğsüne sapladı. Ağır yaralanan 3 çocuk annesi Ateş, olay yerine gelen 112 Acil Servis ambulansıyla Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi’ne kaldırılırken yolda hayatını kaybetti.

215--29.11.2016/ Osmaniye’de polis memuru İsmail D, Ağabeyisinin eşi Seyide D. Yi tabanca ile vurarak öldürdü.

216--30.11.2016/ Balıkesir’in Bandırma İlçesi’nde, psikolojik tedavi gördüğü belirtilen 41 yaşındaki Ahmet Erkan, annesi Münevver Erkan’ı boğazını keserek öldürdü. Jandarma ekiplerince bir akaryakıt istasyonunda başında sarıkla gözaltına alınan Ahmet Erkan’ın "Vahiy geldi, ilahi adalet" dedi.

217--03.12.2016 / Bursa’nın Gemlik ilçesi’nde 25 yaşındaki Tuğçe Uludağ, evlenme teklifini reddettiği ve şikayeti üzerine savcılık tarafından koruma tedbirli uzaklaştırma kararı bulunan 26 yaşındaki Aykut Ertunç tarafından av tüfeği ile vuruldu. Genç kız yaşamını yitirirken, aynı silahla intihar etti.

218--04.12.2016/ Kütahya’da eşi 28 yaşındaki Vildan Kandemir’i av tüfeğiyle ateş ederek öldüren 29 yaşındaki Mustafa Kandemir, saklandığı arkadaşının evinde yakalandı. İlginçtir ki bir yıl önce de Vildan Kandemir, kocası Mustafa’yı bıçakla yaralamıştı. 

219--09.12.2016/ Adana…Lise yıllarında tanıştığı İzzet Elmas ile 4 yıl flört ettikten sonra ailesinin başkası ile evlendirmek istediği Şehriban Elmas, sevdiği adama kaçarak evlendi. Uzun süre ailesi ile görüşmeyen genç kadın, 6 ay önce İsmail adını verdikleri bir çocuk dünyaya getirdi. Birlikte yaşadığı eşinin ailesinden şiddet gören Şehriban Elmas, kayınvalidesi Keziban ile kayınpederi İsmail Elmas hakkında bir aylık uzaklaştırma kararı aldırdı. Şehriban Elmas’ın ekim ayında aldırdığı karar Kasım ayında sona erdi. Şehriban Elmas, yeniden polise başvurmadığı için de uzaklaştırma kararı yenilenmedi. Daha sonra eşinin ailesiyle birlikte yaşamaya başlayan Şehriban kocası İzzetle bir mesele yüzünden tartıştı. Bu tartışma sonunda kocası ve kayınpederi, kayınvalidesi tarafından dövülerek öldürüldü.

220--09.12.2016/ İstanbul Kağıthane’deki Talatpaşa Mahallesi Nursima Sokak’ta saat 17.00’de bir evden yüksek müzik sesi gelmesi üzerine komşular kapıyı çaldı. Ancak kapıyı açan olmadı. Aynı akşam sokakta iki üç el silah sesi duyuldu. Asker uğurlaması zannedildi.

Olaydan bir gün sonra da Recep İnçke, Pendik’te ablasına uğradıktan sonra polis merkezine giderek "Karımı öldürdüm adresi de şu" diye ifade verdi. İnçke’nin cinayeti itiraf etmesinden sonra polis ve komşular tarafından ev kontrol edildi. Yüksek müzik sesinin geldiği evin kapısı komşuların nezaretinde polis tarafından açıldı. Nisa 

Özlem İnçke’nin darp edildiği ve kurşunlandığı belirlendi.

Komşuları "Recep, sürekli eşini darp ederdi. Kadın, defalarca annesinin evine gitti. Cinayet günü Recep, eşini ’Barışalım’ diyerek çağırdı fakat tekrar darp edip öldürdü" dedi. Kadın darp nedeniyle boşanmak için mahkemeye başvurmuştu ve haftaya ilk duruşma vardı

221--10.12.2016/ İstanbul’da tekstil işçisi olan Cihat Keçi, Abant İzzet Baysal Üniversitesi (AİBÜ) Gerede Meslek Yüksekokulu Tasarım Bölümü 2’nci sınıf öğrencisi Berfin Yıldız ile iddiaya göre bir süre arkadaşlık yaptı. Sonra da kıskançlık yüzünden araları açıldı. Berfin Yıldız iddiaya göre telefonda tartışıp ilişkisini bitirdiğini söyleyince deliye dönen Cihat Keçi, sabaha karşı otomobille Gerede’ye geldi. Berfin Yıldız’ı 3 kız arkadaşıyla kaldığı evde bulamayan Cihat Keçi, üniversiteden arkadaşı Aziz B.’nin Dayıoğlu Mahallesi Kültür Sokak’taki evinde olduğunu öğrendi.

Daha sonra Aziz B.’nin evine gelip Berfin Yıldız’ı silah zoruyla kaçırmaya kalkıştı. Buna karşı çıkan Aziz B.’ye ateş ederek elinden yaralayan Cihat Keçi, ardından Berfin’i silah tehdidiyle dışarı çıkarıp, Aziz B.’nin üzerine kapıyı kilitledi. Berfin Yıldız’ı evden zorla çıkaran Cihat Keçi, karanlıkta sürükleyerek götürdüğü karla kaplı arazide başına ateş ederek öldürdü. Cinayette kullandığı tabancayı 200 metre uzaklığa atan Cihat Keçi, polisi arayarak cinayet işlediğini söyledi. 

222--10.12.2016 / Adana’da korkunç bir cinayete kurban giden Songül E.’nin 27 yıllık yaşamından dram çıktı. Songül E., Almanya’nın başkenti Berlin’de doğdu. Babasının ölümünün ardından 17 yaşındayken teyzesinin oğlu Gazi B. ile evlendi ve Adana’ya kaçtı. Gazi B. ile nikâhsız yaşayan Songül’ün bu birliktelikten 2 kızı oldu. Songül daha sonra başka bir kişiyle daha evlendi, bu kişiden de 1 erkek çocuk dünyaya getirdi.
Uyuşturucu kullandığı söylenen Songül’ü, Fatih K. boğarak ve başına çekiçle vurarak öldürdü, cansız bedenini de 6 parçaya bölüp çöpe attı. Katil zanlısı, katlettiği Songül’ün ismini bile polisten öğrendi.

SON


( 2016 Yılında Ülkemizde Kaç Kadın Öldürdük? Nerede, Ne Zaman, Niçin, Nas başlıklı yazı Sami Biber tarafından 29.12.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.