İşini bilen! Her kes bir gayenin peşinde; kimi namus ile bir lokma ekmeğini kazanma çabasında. Kimisi, kimin ne sırtından emeğini, işine çalarak ne elde ede biliriz de, hayatı istediğimiz gibi, ”beleşten” yaşayıp, şu işini bilmez pısırık dilenci durumuna düşmüş fakir, garibanlara nasıl modern gösterişli “sözde çağdaş” çarpık yaşantısı ile çalım satıp hava atma derdin deler!

-"Azıcık sende uyanık ol onlar gibi, sende çal, çırp keyfince rahat yaşa ortağım"!..

Kimisi sanal ve görsel eğlence âlemlerin güncel platformunda, çirkefli ve rantiyeci emellerin kendilerine "avam kesimi" kullanarak daha çok kitleye hitap ede bilmek amacında. Maceraperest şöhret avcıların şöhretin ve zenginliğini bir kat daha artırma derdindedir. Bunların peşine takılan, ruhsuz sarhoşların gönül eğlencesi haline gelmiş bu zavallı güruh, reziller, sanat adına “ünlü sanatçı” denen sosyetik medeniyet taşıyan ucubeler var.

-"Dünyaya bir daha mı geleceğiz? Yiyip içip eğleneceğiz; yaşamak bizimde hakkımız. Zaten şu hayat şartlarından bunamışız, biraz efkar dağıtmayalım mı Hacım? Kasap Et derdinde, Keçi can derdinde"!..

"-Hayat size güzel; kimse size karışmıyor devam edin, dostum!"

Üstat, denen edebiyatın kelam cahili yazar, söyler aydın geçinen batı zihniyetinin ürünleri var. Şu yarı okumuşluğu ile cahil kalmış halkımızın belirli kısmına hitap eden, okumadan evvel kendini bilmez akademik felsefeciler laf cambazları var.

-"Okumayalım da, temelli cahil mi kalalım yani  ne yapalım,Üstat?"

Din adına, halka vaaz veren “sahte ”medyatik hocaları ve İlâhi söylerim diye oryantal müzikle "Carcura yapan" istemediğin kadar müzisyen din sömürgenleri dolu.

-"Dinden imandan, eğlenmeden geri kaldık, bu hocalar, sanatçılar, aydınlar olmazsa, iyice orta çağın toplumlarına döneceğiz! Sen hangi dünyada, neyin kafasını yaşıyorsun kardeşim"?..

Eee… n’paçan Kardeş, hayat bu?! Herkes bir şeylerin peşinde; sonuç ta bunlar da kendine göre dolu ,dolu hayat yaşayacak öyle değil mi?

- Bu millet kimden neyi görüp, neyi bilip, neyi öğrenip te nerede eğlenecek? Herkesin sanatçılığını, hocalığını, hacılığını, sarhoş, berduşluğunu,hırsızlığını napcan? Paranoyak mısın nesin yaa" ?!..

Öte yandan, Devleti’me, Milletime bir zeval gelmesin de; “Vatan Millet sağ olsun da” tek bizler içi ve dış teröristlere karşı, kellemizle canımızı, malımızı ortaya koyup heba edelim.” Diyen Aziz memleketin; elleri öpülesi Anaların Şerefli Kahraman yiğit evlatları... Size bu Mukaddes vatanımız daima minnettardır!

Bir evladımız, şerefsiz P… kalleşlerin saldırısı elim bir şekilde Şehit olur! Basın ve sanal medya çakalları malzeme yaparak, bir dizi filim gibi defaten gösterimi yayınlayıp anlatırlar! “zaten” halkımızın Yüreği yanık, morali bozuk; neyi anlatıp da, ne yapmaya çalışıyorsunuz; “AMACINIZ NE?  Hainlerin ekmeğine Yağ sürerek, Yüreği yanık, morali bozuk halkımıza aklınız sıra, yoksa bizlere hizmet verdiğinizi mi düşünüyorsunuz? Sizlerin taraflı yayınlarınızla şarlatanlığınızı Tarih şahit olsun ki, aklıselim, sağduyulu necip halkımız, ihanetinizi nesiller boyu asla unutmayacak!

Bu asil millet, şimdiye kadar ne zor yılar ve günlerin aşamalarında geçti, geçiyor. Çünkü ALLÂH’ın izni ile merak etmeyin! Kahraman halkımızın büyük çoğunluğu imanlı ruhu ile ümitsizlikle karamsarlığa düşüp başkalarına esir düşecek kadar uyuşuk, “sonunda ölümde olsa,” Mukaddesat uğruna, korkak ve hain değildir!..

Elbette bir zaman gelecek ki, bu zor karmaşık ve sıkıntılı günlerimiz geride kalacak! Yeter ki bizler, dostun hain olanını ve düşmanın, sinsi alçağını ayırt ederek, onlara karşı tavır almasını Milletçe bilelim…

Vesselam…

7.01.2017

Aydın Suyak

( Amacınız Ne? başlıklı yazı Aydede tarafından 7.01.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.