[if gte mso 9]>



Türküler cân/ân taşır .(2017)


 

Vurdumduymazlığın hâkim olduğu bir şehirde kalabalığın  hükmü yoktur. (2017)


 

Arızalı bir yüreğin gözyaşı şebekesinden fıtratı ağlatan bir ihânet akar. (2017)


 

Sevgili gözlerini kapadığında âşığın tüm dünyası kararıverir.  Nihâî kararı, her zaman, gözler  verir. (2017)


 

Şâir, kelimelerin verdiği hüzün ya da sevinçle yaşayan, kendini mısralarda bulan insandır. (2017)


 

Sevgi ve korku kardeştir. İkisi de günâh ve küfürden korur. (2017)


 

Maşadan maşaya fark vardır azîzim. Kimi âteşi tutmaya yarar kimi vicdân azabından yanar. (2017)


 

Gözüme güneş kaçtı akşam vaktinde. Akşam daha heyecanlı fıtrat aktinde. (2017)


 

Çay tadındadır hayat. Demleyene göre tadı değişir. (2017)


 

İnsanlar ve trenler …Biri gelir biri gider. (2017)


 

 

Dursun Tiftik

 

( Yansımalar-33 başlıklı yazı DursunTİFTİK tarafından 10.01.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.