yürekli o yiğidim,Türk Milleti yanında,
savaşların  kartalı, çelikten  pençesiyle.
zillete d u r demekte,tarihi g ü r sesiyle,
"Sizin için burdayım siz Türklerin yanında...Varım der,Mustafa Kemâl Paşa.

Çanakkale delildi , peşinde ki yurttaşa,,
kaçaklar g e r i  döndü,Kmâl'in gelişiyle.
"Ya İstiklâl, ya ölüm" parola  oldu şiyve
bu mukaddes kelime,değe bütün uğraşa..."s a v a ş "der, Mustafa Kemâl Paşa.

Çerkez,Lâz ve Alevi,verdi omu omuza,
taşları yastık yaptı,otlardan da döşeği.
orduya b a ğ ı ş l a d ı, varlığı tek eşeği
Şerife ö r t ü s ünü ,serdi kara ve buza..."S e r " dedi,Mustafa Kemâl P a ş a.

"Yolu açık tut" diye,A l l a h 'ma y a l v a r d ı.
zeybek Ege'den vurdu,Dadaş ta Erzurumdan,
Türk Yurdu Anadolu, k â f i r e  oldu  zindan
ta Samsun'da ki güneş,yurdun sathını sardı...I ş ı ğ ı ,Mustafa  Kemâl  Paşa.

Hakkâri'  li  Hatay' lı, Muğla' lı  Edirne'li,
kendini asker yapıp,"Orjdun görevde"derler
genç ihtiyar,kadın  kız,orduyu desteklerler
duygu gücü doğurur,güçte kuvvetli eli.....Güç sensin  Mustafa  Kemâl  Paşa.

padişah ve Enver yok ,Kahraman  Atatürk var,
Türk'ün Ç i ç e k 'i olan,vatan sever mehmetler.
iç düşman y e n i l i n c e, deme biter mihnetler
onlar yine i s y a n d a , a v a m  yapar iktidar...liderim Mustafa Kemâl Paşa.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,3423,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,07/01/ 2017,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
( Ulusun Parolası başlıklı yazı Özçiçek tarafından 11.01.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.