Sonsuzluk içinden yankılanan peltek bir ses sarstı loş odaları                                                                           Odalar, anlamların içinde anlamsız  bir tirad gibi titrettiler boş sokakları                                                             Sokaklar bergen kaldırımlarının içine karıştı bir çocuk misali,her sokak sillesinde taşıdı hayatları                       Tüm serencamlar sonsuzluğun içinde bir odaya doluyor,sallanıyor ürkek masalar                                                     Neşe, sonsuzluğun içinde küçücük bir andı,kapladı odaları derin tasalar                                                                   Neşeli sokaklar yürürken ayaklarımda tasaların içinde sesssizliğin yine adımı andı                                         Zaman tasaların elinden kurtulmaya çalışan bir masa gibi titredi derinden                                                           Saniyeler,dakikalar,saatler bir kuytuda bir anda birbirlerinden ayrıldılar                                                       Kaçırsak mı zamanı sonsuzluğun tılsımından,kurtarsak mı zamanı çaresiz mefhumların hiddetinden?    Yankılanan peltek ses soğuk bir zemheri günü çekildi sessizce loş odalardan                                                       Odalar kendi içlerinde gizemlerini çözüp çekildiler boş sokaklardan,sokaklar bomboş kaldı                                Sokaklar yorgun düştü sillelerinde taşıdıkları hayatlardan çekildiler bergen, kaldırımlardan                               Tüm serencamlarlar aktı sonsuzluğun içinden,odalar ve masalar ayrıldı yavaş yavaş serencamlarından                  Neşeli sokaklar çekildi ayaklarımdan tasaların içinden çıktı sessizliğinin despotik andı                                         Tasalar neşeleri öldürüp galibiyyet naraları attılar, sevgi bekleyen umut coğrafyalarında                                   Zaman tasaların elinden azad olmak istiyor bir anın sımsıcak akışında                                                           Kaçırsak mı zamanı bitevi akıp giden sokaklardan ?                                                                                      Kaçırsak mı zamanı kalabalıklar içinde yüzen yalnızlıklardan ?               
( Kaçırsak Zamanı başlıklı yazı ercaga tarafından 14.01.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.