Çok zorlamıştı yollar bizi vehametli mevsimler keskin dilimizde                                                                   Aşırılıklar sarmıştı her yanımızı ,tüm mevsimler suskun kederli ellerimizde                                                       Tüm yangınlar soğuk derin güzergahlarda,kalırdı sevgiler sessiz sofalarda                                                          Tüm kuşkular sessizce ilerler zihnimizde,tüm zihinler gizil bir cinnetin tercümanı                                          Gittikçe giderdi ahenkli gülüşlerimiz,tüm vedialarda asılı kalırdı vedalar                                                     Gözlerimiz giderdi bakışların ardından,bazı bakışlar  masmavi asumanın muhibbanı                                           Belliydi yorulduğumuz cihanın hıylesinde,belkiler bırakırdı bizi açmazların zirvesinde                                     Maşrıktan mağrıba yavaş yavaş varırken yorgun gün,duvarlardan yansıyan bir akis hatırlattı bize dünü                 Meraklı imalardan,sıradan simalardan,dertli dimağlardan yıprandı şehirler,kaldılar eskilerin nefesinde              Mecali kalmamıştı saatlerimizin onlar da hüzünlendiler harelenmiş anların sayhaları kalınca tılsımlı mavilikte  Sorular etrafında titrerken kaldırımlar yaşamak,yaşamak pek kolay bir olay  değildi bazı meclislerde             Sonsuzluğa ulaşmak isteyen bir yolcu gibi ilerlerken zaman belliydi yorulduğumuz,saklı kalmıştık zamansızlıkta Sorgusuz sualsiz bir yaşantıydı bizimkisi kelimelerin içinde sadece biraz hüzün kalmıştı                                     Kalmıştı hüzünlerin içinde birkaç bedbin cümle ve bir tutam şiir                                                                         Belliydi yorulduğumuz,tüm esaretleri bitiren hürlüğün tekellüm eden izlerinde                                                     Belliydi yorulduğumuz ,mevsimleri yontan zamanın kesif ilerleyen sisinde                                                         Kalakalmıştık işte kalabalığın gölgesinde ,belliydi yorgunluğumuz.......                         
( Belliydi Yorulduğumuz başlıklı yazı ercaga tarafından 15.01.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.