Seninle kocaman kocaman hayaller kurarken sonrasında o kocaman olanların altında ezileceğimi nerden bilebilirdim. Pişmanlık değil sadece kabulleniş. Benim bende kalan ne varsa kabullenmek belki biraz... Ama yinede diyen bir sürü cümle kurabilirim belki ama bu son olsun. Eğer becerebilirsem binlercesinin arasından sana bu son vedam olsun. Elveda yüzümdeki tebessüm, elveda yüreğim. Elveda derken en çokta kendimden koparıp attığım binlerce özürsüz özürle ve binlerce daha. Elimde olanmı elimde olmadanmı?Belki bir dalmı yada görünmez bir yolmu ben bilmiyorum. Bildiğim bir şey varsa senin bütün bunları haketmediğin. Sen bir elvedayı haketmezken benden sana binlerce elveda. Sonsuzadek elveda derken bile sonsuzluğa giderken yepyeni bir hayata merhaba demek belki biraz sen...
( Sana Bu Son Vedam Olsun... başlıklı yazı yoksul yazar tarafından 21.01.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.