*** İmkansız olanı severse insan; her türlü acıya ve özleme bağışıklık kazanır .


 


 


·        *** İnsanlar inandıkları değerlerle vardır ve orada kendilerince mutludurlar.


*** Konuşulması gereken yer ve olayda susmak ödlekliktir.


*** Mum ışığının hüzmelerinde yoğun ışığa yürümek duygunun ve umudun yolculuğudur.


*** İki kadın yolda yürürken neden kollkola girer de; erkekler ellerini kollarını sallar.


*** Hayata dair içimde birikmiş öyle çığlık çığlık çok şey var ki . nasıl yazılır nasıl söylenir ki.


*** Şöyle böyle yaşıyor insan. Bir sayın bakalım kaçı insan gibi kadın ve adam.


*** Yerde sürünüyor sevgiler... Kalktığında ayağa ve kucaklaşmada dönüyor sekse. İğfal etmesek sevgiyi keşke.


*** Aklınızda olmayanı hal ve tavırları ile zorla hatırlatanlar; aşağılık kompleksinin üretimi aciz kişilerdir.


*** Toplumsal yaşamın kural ve kaidelerinin çocuk yaşta öğretilmesi ailelerin gururu olacaktır.


*** Taziyelerde hep son acımız olsun deriz ya; aslında farkında olmadan sen öl önce denilmektedir. Öyle ya görmemin tek yolu odur.


*** Hep anlatarak geçen ömrümde şimdi neden beynine soka soka zorla öğretemedim diye pişmanım .


*** Birbirimize muhtaç olduğumuzu asla unutmamalıyız.


*** Gelir bir gün , ne kadar değerli olduğunu anlar her insan.


*** Bir kuş gibi uçup giden yıllar!... Ne olurdu sanki alıp götürmeseydiniz kanatlarınızda beni de.


*** Kapılıp gittiğimiz bu rüzgarlar bir gün dinecek. O anaforları hayatın yutup bitirecek bir bir.


*** Bazılarını affetmek en büyük cezadır. Kendi kendini yiyip bitirecektir.

 

 

**** Söyleyemezmiş derdini kimseye, derman olmasınlar diye..Avuntu !..Teselli işte. Söyle de bak nasıl kaçıyor millet.


**** Uykum sadakam olsun sana sinsi gece. Al götür senin olsun uyuda büyü. Benim sabahım gelir nasılsa.

 

Yıllardır yürüyüp gelmişim
Yağmur, çamur
kar , tipi
Düşmüşüm, kalkmışım kimi
Şimdi kim takar seni
Al gel topunu tüfeğini.
Yıkar geçerim hepinizi.

 



Gecenin karanlığına sıktım
İki elimle
Peş peşe beş el
Kuru sıkıda olsada yeter
Kahpelikler, şerefsizlikler
Kahrol , geber
Hadi sizlerde atın
İki elinizle
Birer birer.

( Yaşam Heybemden - 65 - başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 25.01.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.