1-)Hayat dediğin bir nefes yaşamak için saniyelerin var.

2-)Sevgi bu dünyadaki en büyük zaaftır.

3-)Bazen kaçmak istersin ama kendinden kaçamazsın .

4-)Zamana hapsolmuş birine saniyeler yeter aşık olmak için.

5-)Milenyum çağının en büyük sorunu bu karşıdakine sahip olmadığı ama istediğimiz özellikleri yüklüyoruz. Olmayacak işleri olmayan kişiden bekliyoruz.

6-)Bazen vazgeçmek gerek kendinden geçmemek için

7-)İstenmeyen bir ot gibi bittin kalbimde kopartılmaya kıyılamadın ondan sere serpe yer edindin

8-)Tüm renkler hızla kirleniyordu birinciliği beyaza verdiler. (Özdemir Asaf)

9-)Bir zamanlar senin çirkinliklerin bile güzeldi , şimdi güzelliklerin bile çirkin. ( Özdemir Asaf )

10-)Yüz kelimelik bir şiirde yüz tane güzellik arayan vardır. Halbuki bin kelimelikbir şiir bile bir tek güzellik için yazılır. (Orhan Veli)

11-)Ah şu yalnızlık kemik gibi, ne yana dönsem batar.(Cahit Zarifoğlu)

12-)Benim keIime hazinem çok geniştir, derdim. Senin bir keIimene yetemedim; git, ne demekti sevgiIim?(Nazım Hikmet )

13-)Birini seveceksen, onu herşeyinIe sevme. Çünkü bittiğinde; onu unutamamana değiI, unutamayacak kadar çok sevdiğine yanarsın.(Can Yücel )

14-)Bozuk bir saattir yüreğim hep sende durur..(Turgut Uyar)

15-)Kimseyi suçIama, SuçIanacak biri varsa o da sensin. Sonuçta o sana küçük bir umut verdi, Sen ise ona herşeyini verdin.(Cemal Süreya )

16-)Öyle bir gel demelisin ki, mesafeler anlamını yitirmeli.(Ümit Yaşar Oğuzcan)

17-) Yüksek duvarlar ördük etrafımıza ondan kimse giremedi kalbimize.

18-)İmkansızı istemeyi bırakın. Sizi sevebilecek insanları sevin ki kalbiniz yorulmasın
( Bol Köpüklü Türk Kahvesi başlıklı yazı TaylanAKÇALI tarafından 26.01.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.