** Aşırı övgüler insanı rehavete sürükler.

** Birini abartılı ve ederinden fazla övmek; ona en büyük kötülüktür.

** Hayatı özümsedikçe, sakin ve sessiz kalmaya başlar insan. Çünkü; adı Olgun , soyadı ise hoşgörü olmuştur artık.

** Göründüğümüzün dışında ne ayıplarımız vardır kimbilir. Bırakın gösterişleri, parlak ışıklı vitrinleri. Elini elin üstüne koy; doğru olmaya yönel. Ört ayıplarını, kendi benliğini kuşat.

** Görünür olmak, başkalarının takdiriine mazhar olmak için değil ; niyetinin vadilerine yerleşerek yaşa.

** Allah ' la başbaşa kalınan andır alnın seccadeye değişleri..

 

** Bırak dilimi sen gözlerime bak. Herşeyi yalansız riyasız onlar anlatacak.

** Namus ve şeref yoksunu insan müsveddelerinin hala sürünerek yaşıyor olmaları güzel insanlar için şans ve numuneliktir.

** Bazıları ne zaman çalıp söylese tın tında tın tın diye ses çıkar.

** Gel pişmanlıkların acı sızıları sarmasın içini. Hüznüm özlemim sevdam yol göstersin bir bir. Gözyaşlarım rahmete dönüşmesin.aradaki uzak mesafeler bağlasın yüreğime seni. Bu özlemlerini yüreğine indir. Ezberlerde sözlerde kalmasın. Düşün ve sarıl uzaktan da olsa sevdama.

** Umudumu ve hayallerimi sana ulaşmak için zamanın iplerine yükledim. İçimde bir gül gibi baharlar olup yapraklandın yeşil yeşil

** Sen aklıma yüreğime düştüğünde tabiat susar. Ne görüntüler kalır ne ses. Huşu ile sana ibadet eder herşey.

** " nasıl bilirsiniz. Hakkınızı helal ettinizmi ? " diye sorar ya imam efendi; yalan söyleyip günaha girmemek için cenazesine gitmeyeceklerim artıyor. Yuh olsun , hadin güle güle gidin. Dikkat edin buralara benzemez; hesap yeridir orası.

** Ben alıştım seninle yaşamaya yıllardır. Sakın gitme bırakıp nefesim kesilir.

** Yeni notalar keşfettim.Sana besteler yapmak için. Dinlemek istermisin ?

** Zırhınım ben. Toplamışsın yıllardır bir mıknatıs gibi; onca korkuları, hüzün ve dertleri. Şimdi onlar bir bir terk edecek seni. Çiçekler, kuş cıvıltıları ve sevdayı çekecek yerine. Çünkü olumsuzluklara zırhınım ben unutma.

** Teninden sıyrılıp ruhuna yolculuk yaptığında orada seni beklediğimi göreceksin.

** Kapat kulaklarını parazit seslere, yum dudaklarını ; konuşma kimseyle. Lüzumsuz safraları fırlat at topyekün. Tavan arasından saçlarını yuva yapan tozları temizle. Elini koy sol göğsüne, hisset senin için çarpan biçare yüreğimi.

** Kattın önüne getirdin buralara kadar. Ha gayret be es, al taşı beni daha nice uzun yollara.

 

** Çıkarın lan kağıdı kalemi; sınav var. Hadi sende ey sevgili yar ! Yazın bakalım hayatınızı. Öyle yaşadıklarınızı değil, geleceğinizi. Allah Allah bütün kağıtlar boş. Hani nerede atıp tutmalar, ahkam kesmeler. O halde haddini bileceksin birader.

** Kokun, sesin ve hayalinle idare etmekten iflastayım . Gel nefes ol, sar , ısıt beni koynunda.
Kıskaçtayım.

 ** Gönlümde aç açık değilsin ya ondan senin afran tafran . akıllı olda kontratı iptal ettirme bana. Açarım yoksa tahliye davasını, bulamazsın barınacak yeri , yurdu.

 

** Sevgililer Günü yaklaştıkça ; günlükte olsa iş bulacağım diye seviniyorum. Çünkü çoğu sevgili arayacaktır.

Not: müracaatlar başlamıştır. Kontenjan sınırlıdır. Saat ücreti 250 lira olup; masraflar taliplilere aittir.

 

** Kokun, sesin ve hayalinle idare etmekten iflastayım . Gel nefes ol, sar , ısıt beni koynunda.
Kıskaçtayım.

( Yaşam Heybemden - 66 - başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 1.02.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.