İnsanın doğasında bulunan her şey aslında en başından beri daha fazlası için çabalıyor değil mi? Peki ya bu ne kadar doğru? Daha fazlasını elde etmekten kastım tabi ki de açgözlülük, yetinmemek.Bunun doğruluğu sorgulandığında şükretmek gerektiğinin bilincine varıyoruz çoğu şey için fakat bunu uygulamaya maalesef ki koyamıyoruz.Kendi kattığımız kurallara kendimiz çoğu kez uyamıyoruz ki yoksa çoğu insanın kalbi insanlığı iyi bir şekilde geliştirmek değil midir? En azından insan olmayı başarabilenlerin.
Mutluluk, aşk, para, huzur birbirlerine paralel midir? Ya da birisi olduğu vakit diğeri de hemen oluverir mi? Maalesef  ki bu kadar kolay değil.Çünkü hayatın dengesini yakalamak diye bir şey var.Bu, insanın bir şeyi fazla istemesinden dolayı bozulur.Misal en basitinden düşünecek olursak çok zengin olmak istersin çalışırsın çabalarsın sağlığından olursun.Ve bu örnekte çoğu insanın sadece karnı doyar.İllegal işlere kalkışmadığı sürece . . . 
Veya çok mutlu olmak istersin aşık olursun öylesine bağlanırsın ki artık tamam dersin işte başardım dersin ama bu sefer de para kalmamıştır cebinde bu kavramlar bana göre birbirini yerini elbette doldurmuyor hatta tam tersi boşaltıyorlar ve ekliyorum maalesef ki.Bir de insan hep bir başkalarında arar.Mutluluğu, sorunlarını, çözümlerini, parayı, güveni vs. üstelik suçlar o başkalarını çünkü insanın aciz zihni hep kendini haklı çıkartmak için savaşır durur.Peki ya bu ne kadar doğru? Bu kadar denge içerisinde yaratılmış evrene mükemmel sıfatını yakıştırıyoruz.Bizse hep bir farklılık peşinde olduğumuzdan denge kavramından uzaklaşıyoruz.Denge sıkıcı mıdır? Aslında bu çağda bu sorunun cevabı hayır çünkü farklı olmak sıkıcı olmadığı için ve çoğu insan farklı olduğu için dengeli olmak bir farklılık yaratıyor.Sanırım derine indikçe işin içinden daha da çıkılmaz bir yere varılıyor.En iyisi ben şimdilik susayım ve sizi düşüncelerinizle baş başa bırakayım.

Dengeli hayatlar iyi geceler :)
( Denge başlıklı yazı Yet tarafından 8.02.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.