Makale / Eğitim Makaleleri

Eklenme Tarihi : 9.02.2017
Okunma Sayısı : 1347
Yorum Sayısı : 0
YİNE Mi OKUMAK DİYECEKSİNİZ AMA...

Çok önceleri, ülkemize matbaa geç geldi diye, kitap ve okur sayısının  azlığına bahane buluyorduk 
Daha sonraları, kitap çok da, almaya paramız yetmiyor, pahalı bahanesi üretmeye başladık.
Şimdi ise ayda ortalama 1000 yeni kitap basılıyor ülkemde , her alanda süper kitaplarımız var.
Yeterki ilgi ve ihtiyaç alanlarını doğru belirleyelim.
Bugün  ise, " o kadar çok kitabı kim okuyacak, vakit mi kalıyor?" gerekçesi ile karşı karşıyayız.

Okumayana, boş şeyleri okutuyorlar dolaylı yoldan aslında.
Hani Japonya, Almanya, Hollanda, Finlandiya, İsveç gibi, gelişmiş, yaşam seviyesi yükselmiş, her alanda kendi göbeğini kesen bir toplum olmaktı idealimiz.
Bilim, kültür, sanat, edebiyat, sanayi, endüstri alanlarında, 7 den 70 e,  tapucudan, kapıcıya herkes birşeyler okumalı.
Kahve köşelerinde, tv karşısında, masa başında tefekkür ediyoruz diye, kendimizi kandırmayalım lütfen.
Birbirimizi teşvik edelim.
Kitap fuarlarını ziyaret edelim.
Okuduğumuz kitapları, takas edelim.
Balkonda, seyahatte, durakta piknikte, sahilde birşeyler okuyabiliriz.
Sahafları ziyaret edelim, kitapçıları gezelim.kütüphaneleri şenlendirelim.
Ne dersiniz?...
08.02.2017
Ali Rıza Malkoç
( Yine Mi Okumak Diyeceksiniz Ama... başlıklı yazı Ali R.MALKOÇ tarafından 9.02.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.