Şu sıralar aklım çok karışık.Kendi dünyama hapsolup oradan hiç çıkamayacakmış gibi hissediyorum.Buna delirmek deniyor.Ne kadar normal olmadığım gözler önünde olsa dahi henüz delirmediğimi biliyorum.Ama kendimi aramaya çıktığım bu uzun yolculukta kendimi hapsetmişken, soyutlamışken dış dünyadan delirmeyi bir nevi farz kılıyorum öyle ki yaptığım bozuk anlatımı dahi umursamıyorken sanırım bir an önce toparlanıp düzgün düşünmeye başlamalıyım.Cumhuriyet olması gerekirken kalbime monarşilik vermemeliyim çünkü onun yönettiği ruhum beni yeterince yıprattı. Sorgulatmadı ki bana aldığı kararları, bir çok hatalar yaptırdı. Elbet bir gün uzakta olacağım kendi adaletimi bulduğum yerlerde işte bu yüzden güç kazanmalıyım düşüncelerimi kağıda dökerek kendimi kazanmaya çalışarak ufak bir umut olsa dahi . . .
( Bir Gün Uzakta Olacağım 5 başlıklı yazı Yet tarafından 14.02.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.