Makale / Toplumsal Makaleler

Eklenme Tarihi : 14.02.2017
Okunma Sayısı : 1065
Yorum Sayısı : 0
DEĞERLERİN BÜTÜNLÜĞÜNÜ ÖNEMSERİM

Bazen hukuki bakış açımı merak edenler oluyor. Anlatmaya çalışayım:
Bir kira sözleşmesinde, size olumsuz gelen 3 madde olsa, onu imzalamazsınız değil mi?
Yani ev sahibinin hatırı, sözleşmeyi hazırlayan avukatın güzelliği kararınızı etkileyemez.

Bir satış sözleşmesi olsun, size zarar ettirecek bir madde dahi olsa, hatır kahvesi varsa bile hayır deriz değil mi?

Pazara gittik diyelim, 10 kg elma alacağız bir sepetle.
Aman o da ne!?...sepetin kenarına at pisliği bulaşmış...köylü kardeşim bedava verse bile almayız değil mi?...

Bir de tek kişilik bireyi değil de, atacağımız imzayla, ailemizi, kentimizi, ülkemizi, hatta sevmediklerimizi olumsuz etkileyecek bir karar ise bu, ileride  torunlarım bana hakaret etmesin diye imzalamazdım.
Hukuktan, sosyolojiden, felsefeden, insanlıktan  benim anladığım bu kardeşim,sadece beni bağlar bakış açım.
Tek kişilik hayal ve hayat düşlemedim hiç.
Allah'ın bana verdiği aklı ben şimdilik bu kadar çalıştırabiliyorum.
Hele bir de yaşarsam, siz beni 10 yıl sonra tekrar okuyun derim.
Selam, sevgi ve dua hak eden, etmeyen herkesin üzerine olsun
Arm
14.02.2017
( Değerlerin Bütünlüğünü Önemserim başlıklı yazı Ali R.MALKOÇ tarafından 14.02.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.