Bir ara bana da olmuştu dediğin ne var mesela? Sevdiğin bir insana birşey olur da teselli etmek için bana da olmuştu dersin ya hani. "Üzülmesene geçer, aynısı bana da oldu bir ara." Üstelik burdaki amacın sevdiğin insanın üzüntüsünü bir nebze üstüne alabilmektir. Ve sanıldığı kadar tatlı suratlı değildir hayat. Çok değer verdiğin birinin ilk defa ağladığına şahit olmuşsundur... Mesela baban. Olanca ağırlığı ile senin ve kardeşlerinin yükünü sırtlarken zayıf düşüp ağladığını gördün mü? Hayata her yenik düştüğünde bembeyaz yeni bir sayfa açarsın (ya da hayata yenildiğini kabullenmeyip her seferinde kendini yeni bir beyaz sayfayla kandırma ihtiyacı duyarsın ) ve açtığın bu sayfayla herkesin bir hayat felsefesi olduğunu düşünerek kendine yeni bir hayat felsefesi kurarsın. İşin aslı;  hiçkimsenin bir hayat felsefesi yoktur, çünkü hayat hepimizin adına üstlendiği kendi felsefesiyle devam eder yoluna.

Zafer Turan
( Hayat Ve Felsefesi başlıklı yazı Zafer Turan tarafından 15.02.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.