Unutulmaya yüz tutan hatta unutulan Hacivat ve karagözü ziyaret edelim, ne dersiniz? Güçlü bir kabiliyetle, gönül halinden anlayan bu gönül dostlarını mizah ustalarını bir ziyaret edelim. Bizlere lezzetli gönül güzelliği sunan ruhumuzu okşayan mizah anlayışları ile biraz manevi haz gülümseme alalım ne dersiniz?

Karagöz

-Hacı cav cav bugün keyfin yok gibi.

-Ne yandı mı diyorsun karagözüm kazandibi.

-Ne kazandibi keyfin yok diyorum.

-Ben evdeyim ya kara gözüm kime gidiyorum?

-Tamam, Hacivat’ım tamam sen anlamadın.

-Annen ağladıysa sen neden ağlamadın hayırsız evlat.

-İn aşağıya gel yanıma.

-Cin mi geldi aşağıya? Ben çok korkarım o zaman ben gelmem yanına.

-Yok, cin min Hacivat’ım sen gel.

-Yok, onlar tanımaz engel gelemem.

-Aç kapıyı ben geliyorum.

-Ellerim boş karagözüm ben mi yemek yiyorum?

-Aç kapıyıııı!

-Kim kovalıyor ayıyı?

-Aç kapıyı yoksa gidiyorum.

-Seni anlıyorum karagözüm, seni kızdırmadan edemiyorum.

-Ben mi sana gelmiyorum, işte kapındayım ya kör müsün?

-Aman karagözüm sende beni taklit etme.

-Sen aşağıya gelmiyorsun birde diyorsun gitme.

-Hemen iniyorum bekle.

-Kim geliyor söyle inekle?

-Salman dayımı geliyor tüfekle?

-Elindeki cep telefonuyla balkonda çekme selfi düşeceksin haci cav cav!

-Ne keyfi karagözüm oğlan uyumadı ağlıyor, hanım sen uyut dedi onunla uğraşıyorum ne keyfi?

-Selfi selfi…

-Ne keyfi kim bu Seyfi?

-Nereden çıktı bu Seyfi amcan oğlumu?

-Ne defi ben almadım hem çalmasını da ben bilmem.

-İnmezsen aşağıya inme.

-İşte geldim

- Sen gelmeden ben bittim.

-Beni taklit ettin çok güldüm.

-Gel gör ki bende öldüm.

-Aman karagözüm yaşın genç bana lazımsın, tek arkadaşımsın, sen canımsın… Kapattık perdeyi eylemedik viran, Kul Mehmet’in kusuru varsa af ola, devamı derseniz hele bir yarın ola.

Mehmet Aluç/Kul Mehmet

 

( Hacivat Ve Karagözü Ziyaret Edelim-1-bölüm başlıklı yazı kul mehmet tarafından 16.02.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.