Yazmak Okuyana Da Yazana Şifaymış

okumak yazmak mutluluğu ile ilgili görsel sonucu


   Allah’ın keremine şükür, yazmak için şevk güç imkân olanak verdi, yardımı ile yazıyorum. Bazen düşünüyorum acaba ne için neden yazıyorum, gönlümdekileri anlatmak mı gönüllerdekini anlatmak mı doğruda, en önemlisi nedir diye? Sonunda buldum galiba, zor zamanlarda zor zamanları anları gönüldeki acıları yazmakmış. Hatta bana zor zamanlarımda zor zamanlarıma ilaç deva olmakmış yazmak. Oysa ben yazılan yazı öykü şiir vs. okuyucuyunun gönlünü hoş etmek, hoşlukla gönlüne girmek tatlı güzel hayalleriyle baş başa olmasına fırsat vermekmiş diye bilirdim, demek ki yazana da şifaymış yazmak, anlatmak anlaşılmayanın içinde anlaşılmayanı anlatmak, anlaşılmadan durmak yazmak anlatmak…
   
   Kavramsız lığı anlatırken hayatı kavramak, ulaşılmayan gönülleri yazarken gönüllere ulaşmak, aşkı yazarken aşk ile tanışmak, mutsuzluğu yazarken mutluluğun değerini bilmek… Her şey birbirine dolanmış çözülemez iken çözmeye çalışırken gönüllere dolanmak, duygusuz duyguları yazarken duyguların seline kapılarak yazmak bu olsa gerek. Vaktimiz yok diyenlere bu ne demek bütün vakitler sizin, koşmanıza gerek yok ya önünüzdedir takip edin, ya arkanızdan geliyorduk kaçmanıza gerek yok demek yazmak demek… Vaktim yok okuyamıyorum diyenlere okuyun vaktinizi ummanlara taşıyın zamanı aşın demekmiş yazmak…
    
   Yoksa edepsizlikle yazmak, onun bunun hayatına gözüne parmak sokmak ortalığı karıştırarak velveleye vermek yazmak değildir bilirim, herkes bilir. Kimse buna tenezzül etmez, sonu kaostur yokluktur hiçliktir! Janjanlı bir gönülle- yani yanardöner, söner yanar ortama göre yazar, isteyenin istediği gibi- yazmakta yazmak değildir. Adı üstünde edebiyat yani edeple yazmak gerekir, kırmadan dökmeden… Bugünde böylesine billur olan yazmayı, iki satırda mutlu etmek mutlu olmak üzerine biraz düşündüm ve sizlerin güzel gönüllerine yazdım mutlu olasınız, mutlu olayım diye. Ne güzel mutlu et mutlu ol, gülümset gülümse bu yazmak bence harika bir şey, Yüce Allah’ın lütfu keremi ihsanı yardımı diyorum… Mutlu şen gülümsemelerle kalın yaşayın kardeşlerim. Selam ve dua ile.
Mehmet Aluç/Kul Mehmet
( Yazmak Okuyana Da Yazana Şifaymış başlıklı yazı kul mehmet tarafından 20.02.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.