Hacivat İle Karagöz 6. Bölüm



Hacivat ile karagöz, mahallenin kahvehanesinde oturmuş muhabbete başlarken, tüm mahalleli kahvehaneyi doldurmuş, bu gönülden muhabbetle gülümsemek için, kahvehaneye akın etmiş, tüm tabureleri doldurmuştu.
Karagöz, kahveciye gülümseyerek yüksek ses ile.
-Herkese şöyle bolca bir kahve yap, Hacivat’ımdan olsun.
Hacivat şaşkın şaşkın.
-Karagözüm daha neresi dolsun, baksana kahvehane ağzına kadar dolu, nasıl daha dolsun?
Herkes hafiften gülümsedi, pür dikkat onları izliyorlar ve dinliyorlardı.
-Hacivat’ım, kahveler senden olsun dedim.
-Bensiz yine mi yemek yedin, utanmadan birde söylüyorsun.
-Ben kahveler diyorum, ya sen ne diyorsun?
-Ben mi bunca insanı davet ediyorum? Senin aklında zorun var karagözüm.
-Sen yanlış anlıyorsun demiyorum ben davet.
-Üçümüze mi çıktı servet, üçüncü kim karagözüm? Bu konular böyle ortamda konuşulur mu?
-Ben ne diyorum yine sen ne diyorsun!Hayır demiyorum öyle
-Utanmaz'a bak benimle yolunu ayır diyor, ne zararımı gördün sen?
Hacivat ayağa kalkarak, Karagöze iki tokat atar
-Al sana ayılıma bayılma al sana…
Kahve hane gülme krizine girdi, evlerin pencereleri bu gülmenin yüksek sesi ile açılarak, yine Hacivat ile Karagözün muhabbetinin olduğu bir daha tescil edildi.
-Aman Hacivat’ım bana yazık değil mi, bari vuruyorsun bu kalabalık içinde vurma.
-Bak birde yanımda durma diyor, kalkıyorum o halde ben.
Karagöz telaşlandı, ayağa kalktı, Hacivat kalkmasın diye müdahalede bulundu.
-Dur Hacivat’ım, durma değil vurma diyorum vurma.
-Kimin elinde zurna?
Gülmeler yine kahvehaneyi mahalleyi sardı.
-Zurna değil Hacivat’ım açıktın mı diyorum.
-Evet karagözüm evet acıktım.
-Hay ağzına sağlık Hacivat’ım en sonunda anladın.
-Sen beni ne sandın Karagözüm, sen beni anlamaz sandın ama yolda kaldın. 
- Kapattık perdeyi eylemedik viran, Kul Mehmet’in kusuru varsa af ola, devamı derseniz hele bir yarın ola.

Mehmet Aluç/Kul Mehmet 
( Hacivat İle Karagöz 6. Bölüm başlıklı yazı kul mehmet tarafından 1.03.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.