BEKARET KEMERI 

Hani şu Avrupa ,bize medeniyet satmaya çalışan Avrupa bunlarin bir medeniyetine bakalim tarihte.
Esas medeniyeti bizden çalıp boyalayıp bize satan avrupa  ve şimdi bu avrupa kadın hakları özgürlüğünü ön plana çıkaran Avrupa degilmi. kadin haklarını ve insanlık haklarını   bize öğretiyor sanki ders veriyor  bakin gençen bir kütüphaneye  gittim bir kitabda yazılanı sizler ile paylaşmak istedim bunlar orta çağ döneminde ne yapıyormuş biliyormusunuz   savas giden askerler uzun bir zaman gelmezmiş  hatta gidenlerin  yüzde sekzeni gelmezmiş  yani geri dönmezmiş savas uzun sürdüğü için  savaşa giden askerler hemen bir demirciye gider Bekaret kemeri yaptırırmış  bekaret kemeri nedir savasa giden asker karısının başına yokluğumda  bir sey gelmemesi için veya kendisi savasta iken karısının aldatmaması için yaptırılan demirden kilot un adıdır. Savasa giden asker bunun anahtarını  boynuna takar gidermiş  ve o zamanda demirciler altın çağını yaşamışlar para kazandıkları bir zamanmış   ve bazi kadinlar bunu bildigi için kilo alır  sonra verir kicasi gidince çıkarılmış  ve yedek anahtar için demirciye ayrı bir ücret kadınlar ödenmiş  iste demircilerde bu yüzden  çok para kazanırmış  ve çilingir mesleğine  o dönemde icat olmuş. Iste bunu neden  yazdım  bize medeniyet  satan bu avrulanin geçmişini bilelim diye .

Bekaret kemeri başka ne işe yarar?
Bekaret kemeriyle ilgili bilinen ilk çizim 15. yüzyıla aittir. Konrad Kyeser’in çağdaş askeri donanım üzerine yazdığı kitapta Floransalı kadınların giydiği “sağlam demir külot”un bir çizimi yer alıyor. Çizimde anahtarın kadın olduğu görülüyor bu da kemerin kontrolünün erkekte değil, Floransalı züppelerin istenmeyen ilgisinden korunmak için kadında olduğu anlamına geliyo

Müzelerdeki koleksiyonlarda Ortaçağdaki bekaret kemerlerinin çoğunun gerçekliğinden şüpheli olduğu görüldü ve bunlar gösterimden kalktı.

Peki yakin zamanda bunun bir göster gesi oldumu bakın olmuş 

2002 yılında Güney Afrika’da bir kuyumcu firması üzeri elmaslarla kaplı bir bekaret kemerini adı açıklanmayan bir İngiliz çiftinin evlilik töreni için sipariş ettiğini açıklar ve resmi yayınlanır. Artık fiyatını siz tahmin edin.

6 Şubat 2004’de US Today gazetesi Atina havaalanında bir kadının bekaret kemeri giydiğini ve detektörlere yakalandığını yazar.

2007 yılında Asya İnsan Hakları Komisyonu Hindistan’ın Rajasthan eyaletinde kadınların cinsel tacize uğramasını engellemek için bekaret kemeri takılmasının zorunlu olduğu bir bildiriyi yayınlar.

2008 yılında Endonezya’da bir masör fuhuşu önlemek adına çalışma saatlerinde kadınlara bekaret kemeri takılmasını talep eder.

2010 yılında ABD’nin Louisiana eyaletinde yaşayan bir köpek yetiştiricisi köpeklerin üremesini kontrol altına almak için kısırlaştırmak yerine hayvan haklarına saygıdan dolayı köpekler için yaptığı bekaret kemerini basına tanıtır.

Peki ırak suriye Yemen miyammar ve baska müsliman ülkeler  işgal edilirken kendine ve eşine öz güveni olan müslümanların böyle bir şey yaptığını  duydukmu gördükmü 
HAYIR .

Ozaman sizin bizden öğreneceğiniz çok sey var asıl medeniyeti  medeniyetin sahibinden öğrenecek siniz 
( Bekaret Kemerı başlıklı yazı Harun Yıldırım tarafından 2.03.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.