Serbest Kürsü / Nesir

Eklenme Tarihi : 13.03.2017
Okunma Sayısı : 1723
Yorum Sayısı : 5
Günün Yazısı

Bu Yazı 14.03.2017 tarihinde
GÜNÜN YAZISI
olarak seçilmiştir.
Efendim...Yıllar önce bir televizyon programına telefonla bağlanan bir kadın, bir ilahiyatçıya ’ Hocam ! ben her namazdan sonra Şeytan için de dua ediyorum Allahın onu affetmesi için. Bu yaptığım doğru mu?’ Diye sorunca televizyon başında ağzım bir karış açık kalmış ve ’ Yahu bu hatun neyin kafasını taşıyor böyle?’ Diye sormuştum kendi kendime. Ancak yıllar içinde gördüm ki bu tip gaz ocağı kafalılar bu memlekette bir hayli fazlaymış.

Şimdi ’ Gaz ocağı kafası da nereden çıktı?’ Daha da doğrusu ’Gaz ocağı ne?’ Diye soran olabilir. Zira yaşı ellinin altında olanlar gaz ocağını bilmezler. Elli yaşındakiler bile hayal meyal hatırlar.

Gaz ocağı işte o resimde gördüğünüz şeydir. Eskiden yemek pişirme için kullandığımız ocağımız oydu. Hatta üzerinde su ısıtır, soba başında leğen içinde banyo yapardık. 

İşte o gazocağının kafası sık sık üzerinde pişirdiğimiz yemeğin taşması sonucu tıkanır, bu tıkanma meme denen o minicik parçada olmuşsa iğne dediğimiz bir aletle ( diğer resim) tıkanıklığı açar ve gazın kafaya gitmesini sağlardık. Ancak bazen iğneyle de açmak mümkün olmazdı tıkanıklığı. O zaman mecburen kafayı değiştirirdik.

İşte o dönemlerde kafası sık sık tıkanan vatandaşlara ’ Gaz ocağı kafalı ’ Derdik

Şükür gaz ocağı devri sona ereli elli seneden fazla oldu ama maalesef gaz ocağı kafalılık hâla devam ediyor.

Bu gaz ocağı kafalılar önce 15 Temmuz 2016 gecesi ortaya çıktılar. Hoş varlıklarından haberdardık ama bu kadar fazla olduklarını bilmiyorduk. 15 Temmuz akşamı oldukça önemli bir yekun tuttuklarını gördük.

Bu gaz ocağı kafalılar beyinlerindeki tıkanıklığı bir iğne ile açmayı ve beyinlerine gaz gitmesini bir türlü akledemedikleri ya da artık iş göremez hale gelmiş olan kafalarını değiştirmeyi düşünemedikleri için o gece ’ Bu bir tiyatro’ demeye başladılar.

Daha biz ’ Nasıl tiyatro yahu?’ demeden kendileri açıkladılar : Tayyip, başkanlık sistemini getirmek için kendisi bir senaryo yazdı. Senaryoda baş rolü Fethullah Gülen’e verdi.Onlar da oynadı rollerini.’

Yani efendim Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, sırf kendini başkan yapabilmek için bazı generallerle anlaştı ve onlara ’Siz bir darbe yapacaksınız. Bunu yaparken asker, polis, sivil vatandaş filan dinlemeyip katliam yapmanız serbest. Sonra biz darbeci olmayan asker, polis ve özellikle sivil vatandaşlarla bu darbeyi bastıracağız. Sizleri yakalayıp ananızı belleyeceğiz. Daha sonra ben ortaya çıkıp ’ Beni başkan yapmazsanız işte bu gibi darbeleri hep yaşayacağız diye milletinn gözünü korkutacağım. Yani mağdur edebiyatı yapacağım. Ondan sonra gelsin başkanlık ’ dedi. 

Normal şartlarda kargaların bile güleceği bu senaryoyu bizzat kendileri yazıp aynen mitomanlar gibi ( Bir yalan atıp daha sonra kendi yalanlarına inanan ruh hastalarına mitoman denir ) kendilerini inandırdılar.

Aradan yaklaşık bir yıl geçti. Bu gün bakıyorum o gazocağı kafalılarda hiç bir değişiklik yok. 

Bu gün de aynen 15 Temmuz gecesi yaptıkları gibi Almanya, Avusturya ve özellikle dün akşamdan beri Hollanda’da yaşanan olaylara senaryo diyorlar.

Nasıl bir senaryo peki?

Efendim aslında Avusturya da, Almanya da, Hollanda da Recep Tayyip Erdoğan’ın başkan olmasını istiyor ve can-ı gönülden destekliyorlarmış. 

’Eeeeee?’ Dediğinizi duyar gibiyim. 

Neden istiyorlarmış peki?

Bunun iki sebebi varmış:

1- Recep Tayyip Erdoğan Başkan olursa Türkiye’yi kucağa oturtma çok daha basit ve kolay olurmuş. Çünkü o başkan olunca artık o haşin ve tuttuğunu kopartan(!), bu güne kadar Tayyip Erdoğan’a yapmak istediği hiç bir şeyi yaptırtmayan(!) haşin muhalefetin sesi kesilirmiş.
2- Tayyip Başkan oldu da diyelim ki Türkiye’yi istedikleri gibi kucağa oturtamadılar; işte o zaman ’ Ulan biz şimdiye kadar hangi ülkede başkanlığa izin verdik ki şimdi sana izin verelim’ Diyerek tıpkı Libya, Irak, Mısır, Yugoslayva,Suriye gibi bizim de tepemizde jetlerin uçurarak hatırımızı sorarlarmış.

Bir kez daha ’Eeeee?’ Dediğiniz duydum.

Efendim işte bu iki sebepten birini gerçekleştirmek için kolları sıvamış olan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, şeytanın bile aklına gelmeyen bir plan yapmış.

Önce Avusturyalılara ’ Evet’e karşı kampanya yapın’ demiş.Onlar da ’ Ne demek abi. Sen iste yeter ki’ Diye cevap vermişler

Sonra en büyük kankası Merkel’e ’ Bizim evet için propaganda yapacak olan bakanlara ve milletvekillerine zinhar izin mizin vermeyin. İzin mizin vermeyin ki bizim vatandaşımız da inadına ’evet’ desin. Ha bu arada ben sana ’ Hitler bozuntusu’ filan da diycem. Sakın bozulma. Biliyorsun masucuktan olacak bu. Sen de bana bir şeyler dersin artık. Merak etme bozulmam. Salla sallayabildiğin kadar. Maksat amacımıza ulaşalım’ Demiş. Merkel ’ İyi de Tayyip’ciğim bizim Alamanya’da 5 Milyon Türk yaşıyor. Bunlar ayaklanırsa ne bok yerim?’ Diye sorunca ’ Ya, salla gitsin. Bizde ne oldu? 270 civarında ölü, 3000 e yakın yaralı olmadı mı? Ölene şehit, kalana gazi dersin olur biter. Sen de beleşten kahraman olursun. Daha ne istiyorsun’ Demiş. O böyle deyince Merkel ’ Hay ağzını öpeyim kanka’ Demişse de Emine Hanımdan fena halde tırsan Tayyip Bey böyle bir girişimde bulunamamış.

Daha sonra Hollanda’ya dönmüş Recep Tayyip Erdoğan. Onlara da ’ Bizim Dışişleri Bakanı Çavuşoğlu oraya gelecek. Zinhar uçağına iniş izni vermeyin. Sorarsa ’ Gardaş ne kusurumuzu gördünüz de uçağımıza iniş izni vermiyorsunuz?’ Diye siz dersiniz ki ’ Maalesef... Eğer Paşa oğlu olsaydınız olurdu ama Çavuşoğlu olduğunuz için izin veremiyoruz’ 

Devam etmiş: ’ Aile ve sosyal politikalar bakanımız Betül Sayan Kaya’yı da sepetleyin Hollanda’dan. Benim koyun vatandaşlarım özellikle de bir kadına hakaret edildiğini görürse evet oylarını yağdırır adeta.’

Hollanda ’ Abi en ağır görevi bize yükledin. Buradaki Türkler canımıza okur bizim’ Deyince ’ Lan ne korkuyorsunuz. Basın copu, verin gazı, bir iki de köpek saldınız mı meydana iki günde kuzuya döner benim koyunlar’ Diyerek onları da ikna etmiş.

Evet... İşte bu gün yaşananlar da böyle bir senaryo imiş.

*********

Eminim bu gaz ocağı kafalılar mesela III. Haçlı seferini şöyle anlatıyordur :

[ Selahaddin Eyyubi denen faşist, tamamen anti demokratik metodlarla Kudüs’ü ele geçirdi. Daha sonra tüm Müslümanların ve Türklerin başkanı olmak için kolları sıvadı. Aslında tebaası olacak koyunların buna itiraz edecekleri yoktu ama yine de işi sağlama almak istiyordu. Bunun için zamanın papası olan VIII. Gregoryus’a ’Aziz Papa ! Sen bilin gari. Sen bana karşı bir Haçlı seferi tertip et ki ben Türk ve Müslüman ahaliye ’ Gördünüz işte beni başkan yapmazsanız bu Haçlılar böyle saldırıp duracak bizlere diyeyim’ Dedi. 

Papa VIII. Gregoryus ’Ayıpsın Selo. Yeter ki sen Türklere ve Müslümanlara başkan ol. Neticede daha sonra Kudüs’ü bize vereceksin değil mi? Ben şimdi hemen Alman İmparatoru Frederik Barbarossa, Fransa Kralı Filip Ogüst ve İngiltere kralı I. Richard’ı salıyorum senin üzerine’ Diye karşılık verdi ve dediğini de yaptı.

Bu üç kral zaten can atıyorlar ve şöyle konuşuyorlardı aralarında: ’ Lan, can sıkıntısından geberiyoruz. Selahattin bir senaryo yazsa da bir tiyatro oynasak’.

Her ne kadar baş rol konusunda aralarında hır gür olsa da neticede Richardın testislerinin altı okka olması sebebiyle ( Yoksa yüreği mi aslan yüreğiydi? Neyse..İşte öyle bir sebepten ) baş rolü ona bıraktılar bu senaryoda. Papa VIII. Gregoryus ise kıs kıs gülüyordu ’Salaklar. Baş rol benim haberleri bile yok’ 

Gördüğünüz üzere III. Haçlı seferi aslında senaryosunu Selahattin Eyyubi’nin yazdığı, baş rollerinde papa VIII. Gregoryus, Filip Ogüst, Frederik Barbabarossa ve Aslan yürekli Richard’ın oynadıkları bir tiyatrodan başka bir şey değilidir. Ancak ne yazık ki Kudüs’ü ele geçirmiş olan Selahattin daha saonra hainlik yapıp sözünde durmadı. Yani kendisi Türk-İslam dünyasının başkanı oldu ama Kudüs’ü haçlılara geri vermedi. Çok şükür ki Tanrı İngilizleri yaratmıştı ve asırlar sonra İngilizler Kudüs’ü faşist Türklerin elinden geri aldı.]

Ya o değil de bu gaz ocağı kafalılar hiç mi tarih okumazlar ? 

********

Beni bilen bilir. Kantarın topuzunu kaçırırım bazen. Ama bu sefer bu beyinsizler takımına sövmek yerine haklarını iade için kibarca ’ Gaz Ocağı Kafalılar’ diyorum.

Bu gaz ocağı kafalıların kafaları öyle bir tıkanıklık içinde ki Hollanda’da yaşadığımız utanç verici olayları protesto için ellerinde ay-yıldızlı al bayraklarla protesto eylemi yapanlar için ’ Çomarlar sokağa çıktı ’ Diyebiliyorlar. Yani şu sağdaki resimde gördüğünüz insanlar çomar oluyor onların güdük beyinlerince.

Gerçek çomarlar( Hollanda polisinin köpekleri ) kendi vatandaşlarını ısırırken gıkı çıkmayan bu gazocağı kafalılar, çomarlar tarafından ısırılan vatandaşlarına utanmadan sıkılmadan , Allahtan korkmadan ( ki hiç korkmadıkları bir varlık varsa o da Allahtır), kuldan utanmadan ( Ki utanma denen duygu olsa zaten böyle bir laf etmezlerdi. ) ’ Çomarlar ’ Diyebiliyor. 

Bu gazocağı kafalılardan bir grubu da bakın İstanbul- Kadıköy’de, nasıl bir zeka ürünü (!) gösteriye imza atmış ( Sağ alttaki resim ) 

Bu vatandaşlara ’ Kardeşim ! Ayıptır, günahtır. Ekmek nimettir. Öyle ayaklar altına alınmaz. Çamurlu ayaklarla her gün binlerce insanın dolaştığı yerlere serilmez’ desen? Aman ha.. Yetmiş sene ’Ekmek almaya gidiyordu, güneşi getirdi’ Diye ağıt yakarlar. Sakın öyle bir şey yapmayın. Bırakın terbiyesizlikleriyle kalsınlar.

*******

Eh bunca kibarlıktan sonra artık ağzımı bozabilirim biraz.

Kaygınız gerçek manada vatan değil de kendi rahatınıza uygun bir dünya ise . Bunun için çalışıyorsanız evetinizin de hayırınızın da içine sıçayım.

Kaygınız ’ Önce ben’ değil de ’ Önce Vatan’ ise evetinize de hayırınıza da eyvallah. Bu durumda nasıl olsa bir ortak yol buluruz.

*******

Şimdi en başa dönelim.

Şeytanın affı için her gün dua eden kadına televizyonda program yapan hoca ’ Allahın lanetlediği bir varlık için hayır duası etmek boşuna çabadan başka bir şey değildir. ’ ya da buna benzer bir cevap vermişti.

Şimdi ben de bu gaz ocağı kafalılar için ’ Allah akıl fikir versin ’ Diye dua edecektim ama vazgeçtim. Madem ellerimi açıp Allaha dua edeceğim, daha anlamlı bir şey için dua edeyim:

********
YA RAB !

İSTİKLAL MARŞIMIZIN TBMM DE MİLLİ MARŞIMIZ OLARAK KABUL EDİLİŞİNİN 96. SENEYİ DEVRİYESİNDE BU ÜLKEYİ BİR KEZ DAHA İSTİKLAL MARŞI YAZMAYA MECBUR ETME. EĞER BÖYLE BİR MECBURİYETİ YAŞAMAK KADERİMİZDE VAR İSE İSLAM’IN SON KALESİ OLAN TÜRKİYE’Yİ VE TÜRK MİLLETİNİ KORU. ORDUMUZU, YURDUMUZU DAİMA AZİZ VE MUZAFFER EYLE.

BÖYLE BİR GÜNDE KENDİ RAHATLARINI VE CANLARINI VATANIN SELAMET VE MUTLULUĞUNDAN DAHA ÖNEMLİ GÖRÜP KORKUDAN TİTREYENLERİN YÜREKLERİNE BİRAZ OLSUN CESARET İHSAN EYLE.

VE YÜCE RABBİM. BU ÜLKEYİ AYNI ZAMANDA CAHİL CESARETİNDEN DE KORU. 

( Gaz Ocağı Kafalılar. başlıklı yazı Sami Biber tarafından 13.03.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.