Harfler sayılar kelimler
harika hokkabazlar

diyarında
yüz alevler içinde

el ele yüzsüzlük

kum saati heykeller

önünde diz çöken
mor elbise giyen yıldız


Dilli göründüğü gibi
insanları hipnotize

eden gözleri sözleri

ve iri kulakları ile sarmış
sahtekar madde

uçuruma peşinden

düşünce biçare dilencileri


Güneşin saçları

arkasında gizlenen

insan görünümlü

karanlık uğultu

tarafından çağrılır

dinleyenler


O’ büyük zahiri

sözlerin efendisi

yalanların üstadı


O’ büyük bir gürültü ile darbeci
cümle şelalesi cesetler taşıyan
sırları, sapkınlara gülümseme


Şair kral, ve şakşakçı avam

söylenenler tümü histeri
onun yalanları her formda

tutucu çağdaşlık ilerici


Hokkabaz alaycı komedyen

sahte şair, edebiyat adamı
beyaz sayfalara yazı ile

düşen kelimeleri şeytani tohum

uydurma kelimeleri dağınık

cehenneme dolambaçlı nehir…




Suskun//



( Poesia Satirica başlıklı yazı Mikail Dede tarafından 13.03.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.