Onlar başlarına bir musibet geldiği zaman: «Biz Allah'a aidiz ve sonunda O'na döneceğiz.» derler.” (Bakara, 156)


Dünya, yeniden doğacak Osmanlı’dan korkuyor. Kendilerine medeniyet getiren, banyoyu, temizliği öğreten, hoşgörüyü yaşatan Osmanlı’dan… Fakat ona teslim olmuş, elinde oyuncak gibi döndürdüğü, emir kulu yaptığı, kendisine, Avrupa’ya, eğitim almak için gönderdiğimiz ve kendine benzetip, üzerimize düşman gibi gönderdiği, bize ihanet eden Osmanlı evladından değil, Fatih'in İstanbul’u fethettiği Osmanlı evladından… Allah'a yürekten teslim olmuş, Allah’ın adaletini ve rahmetini dağıtan, dini bütün Osmanlıdan...

 

Cumartesi yaşanan görüntüler, tekrar Fatih’in ruhunun geleceği ve yeşereceği ruha karşı ayaklanan bir Avrupa ülkesinin diplomasi barbarlığıydı. Bu, bizim 15 Temmuz’da yaşadığımız darbenin Hollanda’da bize karşı yapılan versiyonu idi. Irkçılığın hortladığı, demokrasinin iflas ettiği, içinde yaşattıkları sömürü zihniyetinin canavarlaştığı dünyaya bir nevi haykırış, İslam’dan korkunun, Türk düşmanlığına karşı bir darbeydi. Konu tamamen ihlasa dayanan İslam dininin yeniden yeşermesidir...  Bu beklenirdi müşrik zihniyetli, Vandallardan! Gurbetçi kardeşimi, köpekleri ile yere yatırıp dişleten ve bunu hazla seyreden o zihniyetten!

 

Bu korktukları ruhun doğduğunu 15 Temmuzda gördüler... Atık boyun bükmeyen, ölümü göze alan, esareti reddeden görüntüyü… Çok korktular ve acaba... Dediler. Artık her istediklerinde çocuğu gibi şamar vurdukları, istedikleri gibi içimize girip çıktıkları ve bir nevi esaret politikası ürettikleri bütün teori ve pratiklerinin bu iflası demekti. Bu yüzden Almanya değişti, Hollanda, Avusturya… Avrupa değişti! Her yerde seçim var, her yerde ırkçı politikalar ön seçimlerde önde gidiyor. Bunu seçmenine göstererek, seçimi kazanmak amaçları… Aynı zamanda Türkiye’deki referanduma da tepkileri, ya istedikleri sonuç çıkmazsa ha!  

 

Bu ihlası 15 Temmuzda veren Allah'ım,  kur’anda dediği gibi İslam bayrağını, onu yaşamak ve yaşatmak üzere Türkiye'me vermiştir... İnşallah! Allah'ın ol dediğine kim engel olabilir ki...

 

Bugün Hollanda bizde yaşanan 15 Temmuz darbesi gibi bir darbe yapmıştır demokrasiye, ne yazık ki… Elde bayraklar, sokaklara koşan insanlar sanki o günü yeniden yaşar gibiydiler! Çaldı Mehteri, söyledi tekbiri… Birlik ve beraberlik nasıl olur gösteri yine!

 

Ülkeme düşmanlık ve kin besleyen, her çarpışmada gazi ya da şehit eden, bizi bölmeye çalışan, her türlü teröristi bağrından besleyen Avrupa, teröristleri bize teslim et dedikçe gurbetçiyi dipçiklerken, onları huzursuz ederken, Nazi zihniyetiyle öldürürken, camileri kundaklarken, kendisine terör belası bulaşınca el ele yürüdü ikiyüzlüler… Neden bizde terör olunca el ele verip aynı şekilde yürümediniz ki… İslam dinine inanan kişileri insan sınıfına koymayan, kin ve nefret güden Ebu Cehil zihniyetliler!  Zafer daima Allah’ındır, bilesiniz.

 

Demokrasi sadece kendiniz içindir, size benzemeyen başkaları yaşarsa olmaz dersiniz, niçindir? İçinizde beslediğiniz İslam’a karşı açıkça kindir, bunu gösterdiniz. İnsanı yaşat dediğiniz yalandı, demokrasiniz palavraymış! İkiyüzlüler…

 

Allah’ın rahmeti geliyor yavaş yavaş bunu biliyorsunuz. Korkuyorsunuz. Çünkü içmekten, esrar almakla kendinizi kaybetmekten gerçeği göremeyecek kadar eli ayağına dolaşan Avrupalı olmuşsunuz ayyaş ayyaş… Üretmeyen, tembelleşen, masumun kanını emerek sömüren Egemenliğiniz elden gidiyor, vahşiliğiniz elden gidiyor, köle tüccarı zihniyetiniz elden gidiyor, sardı her yanınızda kabir azabı gibi telaş, can çekişiyorsunuz, İkiyüzlüler…

 

Ya sabır, Her şerde bir hayır vardır. İnna lillahi ve inna ileyhi raciun…  Zaman birlik beraberlik, bütünleşme zamanı. Bir ve diri olalım. Allah yar ve yardımcımız olsun. Amin!

 

 

 

Saffet Kuramaz

( Avrupa’nın Gerçek Yüzünü Gördük başlıklı yazı safdeha tarafından 14.03.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.