Fark ettirmeden geçiriyor kendini zaman ve bazen aynaya baksan dahi fark etmiyorsun; senden alıp götürdüklerinden, gözünün kaybolan parıltısını fark etmiyorsun.Çizgiler çoğalınca anlıyorsun yaşlandığını.Çok klasik olacak biliyorum ama bir şeyleri kaybetmeden anlamıyorsun değerini.İnsansın ya sonuçta aç gözlülük yapmadan duramıyorsun.Benim işim daha zor biliyor musunuz?Çünkü irademe tam olarak sahip çıkamıyorum kontrol edemiyorum kendimi işte ama var ya bir normal rolü yapıyorum inanamazsınız.Gören kırık yıllık deliyi akıllanmış sanar ama nerede geceleri yine aynı ben.Hani diyorum ya neden? Neden böyle oldu ki?Diğer insanlar gibi gözükmeye çalışmaktan kendimi kaybetmişim oysaki.Hep başkalarının baskısından kendimi unutmuşum.En iyi özelliklerimi kendime göstermeye utanır olmuşum.Kendimi kaybetmişim burada ben buralardan uzakta olmaya mecburum.Kendimi bulmaya gerçekten yaşaya bilmeye mecburum.

( Bir Gün Uzakta Olacağım 7 başlıklı yazı Yet tarafından 17.03.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.