Bazılarınızın kim bu dayı ile yenge, dediğinizi duyar gibi gibi oluyorum. Duyunca da duvar gibi oluyorum. Canım şu bizim ABD Başkanı olan, dünyayı tek başına yönettiğini zanneden adam işte. Öbürü de Angela Ablamız, hem de yengemiz işte her ne sayarsanız sayın. Vatandaşlar, bizim vatandaşlarımız değil canım, biri ABD Vatandaşı biri Almanya Vatandaşı haliyle, olmasınlar mı ülkelerini yönetiyorlar. Basın mensupları önünde toplantı yapıyorlar. Basın mensupları el sıkışmalarını istiyor, o da ne Trump Efendinin hiç şeyinde değil, şeyinde değil derken umurunda değil yani başka yere çekmeyin sakın lütfen cümleyi... Angela Yenge nazikçe ''El sıkışalım mı?'' diyor, Trump Dayı yine aklı beş karış havada başka sularda yelken açıyor tabiri caiz ise...



Trump Dayı, bak sana dayı diyorum, her ne kadar bütün ülkelere efelik yapıp horozlanıyorsan da, belki yeğenlerin de olmasa da dayı diye geçiyor senin adın her yerde... Amca da derim yani Dayı kelimesine çok bozuluyor isen eğer. İnsan bir bayanın karşısında böyle mi davranır? Yapma gözünün yağını yerim senin Trump Dayı, Trump Emica, Trump Birader... Bak kaç türlü hitap ettim sana...



Bu umursamazlık, sadece sen de yok, senin devletinde de fazlasıyla var. Yoksa müthiş bir tüketim toplumu yaratamazdınız zaten değil mi? Hiç iplemiyorsunuz, takmıyorsunuz, kendinizden olmayanları, ya da dümen suyunuza gitmeyenleri... Hayır anladık onlar küçücük devletler, dünya siyasetinde bir ağırlıkları yok belki... Afganistan Hıh! Irak ile Suriye mi Üffff! Onlar kim ki? Yemen mi? Yersin yersin aslında sen ne herzeler yersin be Sam Amca... Bak dayıdan şimdi de amcaya yatay, dikey, paralel her türlü geçirtiverdin beni...



Bayan Merkel, yani Angela'da her ne kadar dünya güzeli bir başbakan olmasa da sen güzelliğini ne yapacaksın, sonuçta bir bayan. Onda ki ruh güzelliği. Basın mensuplarının da önünde insan yalandan da olsa bir iltifat eder. ''Sayın Merkel gözleriniz ne kadar güzelmiş.'' der ya da ne bileyim işte ''Sayın Merkel ülkenizi çok seviyorum çok yakışıyorsunuz Almanya'nın başına Allah sizi Almanya'nın başından eksik etmesin.'' de diyebilirdin Trump Dayı... ''Basın toplantısından sonra size bir capuccino ısmarlayabilirim şu köşede ki pastahane de olmadı pastaneyi kapatırım sizin için.'' Böyleyken böyle de olabilirdi aranızda ki diyaloglar. Sen Angela Ablamızın yüzüne ancak yan gözle baktın be Dayı...



Bir de çok zengin olduğunu söylüyorlar Trump Dayı'nın. Olsun canım Angela Ablamız da çok gariban sayılmaz ne de olsa Germany'nin başı o da. Bak sana jest olsun diye Almanya'nın İngilizce söylenişi olan Germany kelimesini kullandım Trump Dayı bu kıyağımı da unutma sakın. Tamam anladık küçük ülkeleri, eften püften devletleri umursamıyorsunuz Sam Amca olarak Trump Dayı olarak ama Almanyayı umursamamazlık hem de basının önünde gaflet dalalet ve hıyanetin içine girer ki sonra bir Hitler benzeri adam çıkar dünyanın anasını ağlatır, Ahmet dediydi de ben dinlemedim tüh dersin... Hepinize en derin sevgi ve saygılar...
 




( Amerikalı Dayı Alman Yengeyi Umursamamış başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 19.03.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.