Görsel sonucu


Yanlış yolda yanlış fikirle yolunda gideni doğru yola çıkarmak için yapılan uğraşıya çoğu insan angarya ne gereği vardı aklını kulansaydı saçmalığı ile yaklaşır. Hiç düşündünüz mü acaba bundaki mana ve sır nedir? Hem onu yanlış yolunda çıkarmak için onun yanlış yolunda gitmeye gerek yok, az nasihat ile insanı yolda alı koymazlar, yoldan çıkarmazlar. İşte buradaki sır ve manaya geldik onlar sizin yollara gönül güzellinizi sermeniz, gönlünüzdeki gülleri sermeniz için Yüce Allah'ın önünüze çıkardığı fırsatlardır, derim bence yani, bu sayede gönlümüze neler var neleri taşıyoruz diye imtihan edilirken o an imtihanı kazanmaktır ben buna derim, gerçi imtihan için önümüzde uzun yolda olsa, bir tanesini geçmekte büyük başarıdır. Selam ve dua ile.

Mehmet Aluç

( İşte Buradaki Sır Ve Mana... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 21.03.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.