Türkiye'nin en çok satan gazetelerinden birinde, hemde magazin ekinde bu başlığı görünce, bayağı şaşırdım. Sizi bilmem ama, bana gülsem mi, ağlasam mı diye bir düşünce geldi ilk önce. Alt başlıkta ki kısa notlarda şöyle devam ediyor. ''Garip ama gerçek, dünyada son derece itibarlı isimleri olan bir grup zengin harıl harıl ''Kıyamet Gününe'' hazırlanıyor. Küresel ısınma, Trump'ın iş başına gelmesi, terör derken Silikon Vadisinin en üst düzey yöneticileri kıyametten kaçmak için Pasifik adalarından arazi alıyor, gıda depoluyor, hatta okçuluk öğreniyor! Dünyanın sonunda trafiğin tıkanacağını düşündüğü için motosiklet alanlara kadar ne kadar tuhaflık ararsanız hepsi var.'' Hürriyet Gazetesi


Bu haberleri yazanlara bir lafımız yok lakin olayların kahramanları herhalde bizim ile ya dalga geçiyorlar ya da aklımızın ayarları ile oynamaya çalışıyor arkadaşlar. Bu olayı bu şekle getirenler, yani tutup da kıyamet kopacak diye adalardan arazi alanlar ve garip davranışlara kalkanlara pes doğrusu demekten başka söyleyecek bir kelime bulamıyorum...
 


Kıyamet olayı Cenabı Allah'ın takdiri ve dilemesi ile olacak olan bir olaydır. Bunun ile ilgili ayet ve hadisler gayet açık ve nettir. Bu konu ile ilgili tartışmalarda abes, yersiz ve gereksizdir, spekülasyondan öteye geçemez. İşte size ayeti kerime, ''İnsanlar sana kıyamet saatini soruyorlar. De ki: "Onun ilmi ancak Allah'ın nezdindedir. Ne bilirsin belki kıyamet yakında olur." (AHZAB/63) Başka bir ayet yine ''Göklerin, yerin ve her ikisi arasındakilerin hükümranlığı kendisine ait olan Allah'ın şanı yücedir. Kıyâmet saatinin bilgisi de yalnız onun yanındadır. Siz sadece O'na döndürüleceksiniz.'' (ZUHRUF/85) Peygamberimiz Hazreti Muhammed sav.'de kıyamet hakkında mealen ''Siz ne kadar bilgi sahibi iseniz ben de sizden fazla bir şey bilmiyorum.'' demiştir.


Bir kere şunun tespitini yapalım önce, kıyamet insan eliyle oluşacak bir olay değil. Ha şu olabilir çok şiddetli bir dünya savaşı çıkar ve bu savaşta da nükleer silahlar, her türlü kullanımı yasak olmasına rağmen kullanılabilir yine de dünyada ki bütün insanların yok olacağını düşünmek biraz hayalperestlik olacaktır kanımca. Çok geniş çaplı bir dünya savaşını da hiç bir devletin isteyeceğini aklımın köşesinden bile geçirmek istemiyorum.


Adam okçuluk eğitimi alıyormuş ya bakar mısınız? Herkes ölür de üç yüz dört yüz kişi kalırsa dünyada ok ile ceylan ve geyikleri avlayacak belki de... İyi bir geyik ve ceylan muhabbeti de yaparlar geyikle ceylanları da avladıktan sonra kulübelerinde ki ayı postlarının üstünde. Ben ne yapayım şimdi zenginleşmek için. Hemen gideyim seri Milli Piyango Bileti alayım da büyük ikramiyenin bana çıkması için dua edeyim, büyük ikramiye bana çıkınca da hemen gidip Karayiplerden bir ada alayım kendi çapında, bütçeme uygun. Oklarımı da iyi bir okçudan şimdilerde yaptırmaya başlasam fena olmaz. Allah'ım sen bunları başımızdan eksik etme Yarabbi sonra ne kadar zorlanırız konu bulmakta, perişan oluruz vallahi. Hepinize en derin sevgi ve saygılar...
 

( Zenginler Kıyamet Gününe Hazırmış başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 24.03.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.