Şu bizim dost bildiğimiz gâvurcuklar; bizi bizden daha çok düşünüyorlar galiba! Nasıl dostlarsa? Ya hu gavurcuktan hiç dost olur mu? Veya gavurun dostluğu olur mu? Veya dostun gavuru?


     Gündüz bizi konuşuyor ve geceleri rüyalarında bizi görüyorlar. Almanya, Hollanda, Danimarka, İsveç ve Avusturya hükümeti ‘Hayır’ için insan hakları ve demokrasi değerlerini bir kenara atarak kendilerini yırtınırcasına bir gayret ve çaba sarf ediyorlar.


     Hani Almanlarla dost idik? Hani Almanya ikinci vatanımızdı? Niye Alman gazeteleri tam sayfa Almanca ve Türkçe "Hayır oyu verin!" diye tepiniyorlar? Niye Alman devlet televizyonun bir spikeri Türkçe olarak; "Eyyyyy Türk Milleti! Hayır oyu verin" diye çığlık atıyor? Niye devlet televizyonundan iki gözü iki çeşme yalvarıyor?

  

   Neden Almanya Federal Parlamentosunun haftalık yayın organı ‘Das Parlament gazetesi’ tam sayfa Türkiye'yi "Hayır" oyu vermeye çağırıyor? Neden aynı gazetenin yönetmeni "Referandumdan evet çıkarsa Erdoğan, maalesef (Türkiye…) daha da güçlenecek…" diye hayıflanıyor? Neden Alman vakıfları da Türkiye'deki referandum için ‘olağanüstü hal’ ilan ediyorlar?

 

    Neden 15 Temmuz öncesi ABD başkanını Türkiye'ye müdahaleye ve darbe yapmaya çağıran Haçlı-Siyonist ittifakı Neocon’ların tetikçisi Michael Rubin okyanus ötesinden "Ne olur ‘Hayır’ oyu verin" diye Türkçe tvitlerle yalvarıyor?

   

  Neden İngiliz medyası top yekûn "Hayır" diyor? Financial Times bizi o kadar seviyor olmalı ki, işi gücü bırakmış geleceğimizi düşünüyor "Erdoğan'ı durduracak tek lider Meral Akşener" diyor sizce de öyle mi yani?


     Neden "Evet" diyenlerin kazanmasından korkan N.Y.Times "Referandumda Türk demokrasisi geri gidecek…" diye korkuyor? Hani Irak’a, Mısır’a, Libya’ya ve Afganistan’a demokrasi ve insan hakları getireceklerdi? Hani biyolojik başlıklar vardı? Neden demokrasiye kasteden katilleri, darbecileri neden savunduğuna dair tek bir kelime bile yazmıyorlar?


     Neden İsviçreli parlamenterler, Fetö ve Pkk ile ortak “Hayır" mitingi düzenleyip parlamento binası önünde pankart açıyorlar? Ve neden Erdoğan'ın kafasına silah dayayıp, "Öldürün" diyorlar?


     Sizce de ‘Akıl tutulması mı yaşıyorlar?’ Gözleri dönüp, delirip, kafayı yiyip, insanlıktan ve zıvanadan çıkmaları, yani; Büyük Türkiye’nin geleceği için mi? Avrupa ayağa kalkmış televizyon kanalları her gün Erdoğan'a saldırıyor ve "hayır" için çırpınıyorlarsa bunda bir bit yeniği yok mu sizce de?


     Neden Avrupa ülkelerinin düzenlediği "Hayır" kampanyaları Türkiye'deki muhalefetin kampanyalarını milyon kere sollamış durumda? Bir yetkili "Türkiye değiştirilmesi amaçlanan anayasa ile Avrupa prensiplerine ters düşeceği için Avrupa Birliği'ne asla üye olamaz" diyorsa, bu sözün üzerinde uzun uzun düşünmek gerekmez mi?


     Ve adam kendi vatan aşkıyla sesleniyor; "Millet bu değişikliğe izin vermemelidir. Bütün Türk vatandaşlarına bu referandumda karşı oy vermeye çağırıyorum. ‘Hayır’ deyin…" Diyor. Ve bu adam bir milletvekili, bu adam bir siyasetçi, bu adam bir iş bilen biri... Adam kalbinin derinliklerinden çığlık atabilen bir vatansever… Çünkü o vatanını çok seviyor. Ülkesini düşünüyor, milletinin refahı için çırpınıyor, sadece ve sadece ülkesinin çıkarları için savaşıyor.


     Onlar bizi bizden daha iyi biliyorlar ve görüyorlar. Türkiye’nin 3.Havalanı faaliyete geçtiğinde, Frankfurt, Rotterdam ve Londra havaalanları en az %25 yolcu taşıma ve aktarma kapasiteleri gerileyecek… Ve milli gelirlerinde bir o kadar da azalma olacak… Kaybettikleri yolcuları ve gelirler Türkiye’ye akacak…


     Onun için Adam "Önce vatan" diyor. Çünkü onun vatanı Almanya... O bir Almanya Hristiyan Demokrat Partisi CDU'nun Avrupa milletvekili... O vatanseverin adı Elmar Brok... Vatansever Elmar, Türkiye'de referandumdan "Evet" çıkarsa bundan ülkesinin çıkarlarının büyük yara alacağını biliyor.


     "Her şey Almanya için" düşüncesiyle vatanseverliğini gösteriyor. İngiltere'den, Danimarka'ya, Hollanda'ya kadar Krallıkla yönetiliyorlar ama hiç gıkları çıkıyor mu? Amerika'da başkanlık sistemi olursa başları gözleri üstüne, hiçbir laf söyleyebiliyorlar mı?


     Yani şimdi halkın istediği, halkın oy verdiği, halkın seçtiği sistem demokrasi dışı mı oluyor? Nedenmiş o? Hani demokrasi halkın istediğiydi?


     Bize insan hakları ve demokrasi dersleri veren Avrupa Parlamentosundan niçin "Evet demeyin" diye naralar atıp, gökleri sarsıyorlar?


     Çünkü Türkiye'de "Hayır" çıkarsa bunun vatanına milletine hayırlı olacağını biliyorlar. Vatanseverlik böyle bir şey işte... Onlar vatanları aşkına haykırıyor. Ya peki, biz ne yapacağız?


     Ant-270317

( Bir Bit Yeniği Yok Mu başlıklı yazı Kocamanoğlu tarafından 29.03.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.